Ah ihania, samaistuttavia kuvailuja täällä
Voisin jakaa vähän itsekin jotain ajatuksia..miksi tykkään imeä kullia..
Sitäkin voi tehdä niin monella kuumalla tavalla! Tykkään tosi paljon just nautinnon tuottamisesta toiselle, se että tunnen mun pehmeitä poskii ja kieltä vasten sen et muna kovettuu vaan yhä kovemmaks mun suussa, niin on aivan tosi ihana tunne. Varsinkin sit viel jos se toinen näyttää sen muutoinkin kehonkielellään tai äänillään, että nauttii. Sit pieni kiusoittelu on aina ihan parasta, hehe
Just että vähän kevennän otetta, ja MELKEIN kosketan ja nuolen mutta en ihan oikein kuitenkaan, niin että toinen oikeen janoaa kunnon kosketusta, kun se suu vaan härnää siinä ympärillä. Tai että nuoleskelen ja suutelen ihan vaan terskan päätä tai yhtä puolta kullista.. Ja sit jossain kohtaa pääsen antamaan periks sekä toisen että omalle imemisen himolle, ja otan taas koko kyrvän suuhun ja pääsen kokeilemaan et miten kaikin tavoin kieli, huulet ja posket voikaan kosketella sitä herkullista patukkaa..
Fyysisen hyvänolon tunteen lisäks mul siis liittyy paljon psykologista nautintoo siihen, niinkun nyt seksin muihinkin muotoihin.
Ja onhan suu siis tosi erogeeninen alue, minkä takii yleensä ihmiset pitää vaik suutelusta, niin en ihmettele miksi myös suuseksin antaminenkin on niin kivaa! Onhan sekin suutelemista, vähän vaan erilaista, mut kuitenkin responsiivista, märkää, lämmintä, kuumaa..
Toinen mielettömän kuuma puoli suikkareissa on just 69 (erityisesti minä alla tai vaikka silleen että toisen reidet puristuu hieman mun pään ympärille) sekä deep throat, joissa molemmissa sit taas tulee hieman jotain power play -sävyjä mukaan, joista tykkään. Se että kalu on syvällä mun kurkussa tuo jostain syystä mulle ihanan riettaan olon. Ehkä siinä on jotain semmoista, että kun toinen haluu vielä syvemmälle, ja viel vähän tollaseen haavoittuvaiseen paikkaan ku kurkkuun, niin siit fyysisyydestä tulee jollain tasolla intiimii. Kans kun sylkee alkaa tulee tosi paljon, ja se sylki jopa vähän muuttaa olomuotoaan entistä limaisemmaks (en tiiä mikä se ilmiö on, mut on kieltämättä aika hauskaa että deep throat tekee kurkusta sellasen liukkariautomaatin
), niin lisää sitä hetken hypnoottisuutta...
Ja onhan suikkarin antaminen kivaa myös semmosella hieman dominoivalla otteella, että saan ikäänkuin hallita sitä toista olemalla itte päällä, ehkä jopa 69ssä, ja säätelen tahtia ja päätän millon saa laueta jne
Johan tässä kirjoittaessa kiihottuu, kun käy läpi näitä kaikkii mehukkait skenaarioita mielessään x)