Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksiä ilmaiseksi varkaus  (Luettu 2594 kertaa)

Poissa Rop

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
Seksiä ilmaiseksi varkaus
« : Syyskuu 28, 2024, 12:12:28 »
Löytyykö varkaudesta ketään mimmiä joka voisi ottaa ilmaiseksi kumilla tai ilman

Poissa Vieras1739

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksiä ilmaiseksi varkaus
« Vastaus #1 : Syyskuu 28, 2024, 12:17:16 »
Löytyykö varkaudesta ketään mimmiä joka voisi ottaa ilmaiseksi kumilla tai ilman

Ehkäpä tuota kannattaa kysellä ennemmin paikallisesta FB-Puskaradiosta, kuin maksulliseen seksiin keskittyvältä foorumilta.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2 : Syyskuu 28, 2024, 12:18:16 »
Kun näin otsikon niin luulin että ketjussa kerrotaan miksi ilmainen seksi on varastamista

Poissa molopää

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : Syyskuu 28, 2024, 12:18:26 »

Mahdollisesti,  mutta ei varmasti tämän sivuston kautta.

Poissa jurzantaa

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : Syyskuu 28, 2024, 13:34:25 »
Aivan varmasti löytyy, montakin.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa STT

• Full Member
« Vastaus #5 : Syyskuu 28, 2024, 14:19:55 »
Sääli pudottaa pilvilinnoista, mutta ilmaista seksiä ei ole olemassa. Se on vain Disney-piirrettyjen luoma illuusio.

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #6 : Syyskuu 28, 2024, 14:44:42 »
Sääli pudottaa pilvilinnoista, mutta ilmaista seksiä ei ole olemassa. Se on vain Disney-piirrettyjen luoma illuusio.

Paitsi että näissä leffoissa sankari saa aika usein nähdä melkoisesti vaivaa, ennen kuin Disney-prinsessa lankeaa käsivarsille.

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
« Vastaus #7 : Syyskuu 29, 2024, 02:56:07 »
Onko Disneyn piirretyissä seksiä? En ole varmaan tajunnut kun näitä on katsottu viimeksi ihan peukaloisena..

Nykyään Disneyn tuotannoissa on lähinnä lesbiaanista woke-paskaa..🤣🤣🤣

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
« Vastaus #8 : Syyskuu 29, 2024, 04:02:15 »
^ Tuo on valitettavasti totta.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
« Vastaus #9 : Syyskuu 29, 2024, 04:18:30 »
Ja Woke- ja Metoo ihmisolettujen ansiosta ilmainen seksi on tänä päivänä ainakin miehille mahdotonta. Se on mielestäni Wokevarkaus.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
« Vastaus #10 : Syyskuu 29, 2024, 04:37:46 »
Tuo valitettavasti pitää paikkansa. Itse asiassa tunnen suurta harmitusta kun nuoret jannut kyselevät tällä saitilla vinkkejä poikuuden poistoon. Ei sen noin pitäisi mennä..🙄

Paikalla Nuolija

• Full Member
« Vastaus #11 : Syyskuu 29, 2024, 08:38:55 »
Tuo valitettavasti pitää paikkansa. Itse asiassa tunnen suurta harmitusta kun nuoret jannut kyselevät tällä saitilla vinkkejä poikuuden poistoon. Ei sen noin pitäisi mennä..🙄

Olen iloinen, että kyselevät. Itseäni harmittaa varmaan ikuisesti kun olin niin saatanan tyhmä, että kuvittelin jonkun joskus kiinnostuvan minusta ja poikuuden menetin vasta 40-vuotiaana mentyäni vihdoinkin maksulliselle.

Onhan se totta, että kivointanhan se olisi menettää "siviilissä", mutta moni ei ikinä tule löytämään edes mitään yhden illan juttua. Siksi kannustan kaikkia hoitamaan homman heti täysikäiseksi tultuaan maksullisella, niin asia ei jää kaivamaan mieltä. Samalla saa varmuutta naisen kanssa olemiseen, josta voi olla hyötyä elämässä myöhemminkin.

Poissa Pataässä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Syyskuu 29, 2024, 18:39:47 »

Eihän sen pitäisi näin mennä, mutta toisaalta, elämässä harvemmin kaikki menee niin kuin pitäisi mennä. Samalla itse olen ainakin vähän kateellinen näille nykynuorille, sillä heillä on edes mahdollisuus kysellä ja vertailla. Itse jouduin aika sokkona valitsemaan sen poikuuden poistajan silloin joskus markka-aikana. Oikeastaan kyseessä oli ainoa maksullinen, jonka löysin. Onneksi hän oli oikein mukava ja ymmärtäväinen nainen.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
« Vastaus #13 : Syyskuu 29, 2024, 22:39:28 »
Elämä ei ole aina reilua. Minäkin etsin sitä oikeaa naista vuosia ja pettymysten jälkeen menin lopulta heikkona hetkenä palveluntarjoajalle ja menetin poikuuteni 42-vuotiaana. Näin ei pitänyt käydä mutta kävi kuitenkin. No, alkuhäpeän jälkeen pääsin sitten veren makuun.