Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Haluun menettää neitsyyden asap!  (Luettu 405 kertaa)

Poissa Axelb04

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Haluun menettää neitsyyden asap!
« : eilen kello 11:49:22 »
Heippa olen 20v poika Helsingissä kuka haluaa oikeen kovasti menettää neitsyyden ja panna kunnolla. lähetä viestiä sähköpostilla tai kikillä!

Olen hetero

edit. Sääntö 2.   Älä julkaise foorumilla omia yhteystietojasi, pyydä toisen käyttäjän yhteystietoja tai pyydä ottamaan yhteyttä yksityisviestein.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 11:55:33 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Kuu_ukko

  • Full Member
  • Viestejä: 115
  • * Kelpo kaveri
Vs: Haluun menettää neitsyyden asap!
« Vastaus #1 : eilen kello 11:56:59 »
Heippa olen 20v poika Helsingissä kuka haluaa oikeen kovasti menettää neitsyyden ja panna kunnolla. lähetä viestiä sähköpostilla tai kikillä!

Olen hetero


Eikös se ole sinun tapauksessasi ennemminkin poitsuus eikä neitsyys? Poikuuden menettämisestähän sitä on puhuttu.

Mutta miksi ylipäätään on puhekieleen jäänyt menettäminen? Miksi ei antaminen? Esim: Annoin poikuuteni _______:lle, annoin neitsyyteni Kuu_ukolle.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 12:27:03 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 714
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Haluun menettää neitsyyden asap!
« Vastaus #2 : eilen kello 12:20:30 »
Heippa olen 20v poika Helsingissä kuka haluaa oikeen kovasti menettää neitsyyden ja panna kunnolla. lähetä viestiä sähköpostilla tai kikillä!

Olen hetero

edit. Sääntö 2.   Älä julkaise foorumilla omia yhteystietojasi, pyydä toisen käyttäjän yhteystietoja tai pyydä ottamaan yhteyttä yksityisviestein.

Joku kotimainen kannattaa valita, riippuen paljonko olet valmis sijoittamaan.

Paikalla MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 780
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Haluun menettää neitsyyden asap!
« Vastaus #3 : eilen kello 17:45:36 »
Kyllä joku ulkkarikin voisi käydä hyvin.. olettaen että enkku on edes jotenkin hallussa. Esim. Angel ilmoittaa olevansa hyvä kokemattomien kanssa, puhuu erinomaista englantia.. ja ylipäänsä osaa tehdä tilanteesta rennon. On myös aivan jäätävän kaunis nainen..

Myös Ellisa voisi olla hyvä jos petite-typsyt on enemmän mieleen.

Angel saapunee taas piakkoin kaupunkiin.. ja Ellisahan on jo täällä. RE:stä löytyy molemmat.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 17:48:24 kirjoittanut MestariMerlin »