Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aurinko d kuppi  (Luettu 5825 kertaa)

Poissa Jasu

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Aurinko d kuppi
« : Elokuu 27, 2021, 20:43:20 »
Onko kokemuksia? Ilmoitus naspurissa

Poissa Jasu

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aurinko d kuppi
« Vastaus #1 : Lokakuu 18, 2021, 11:52:19 »
Kävin itse koittamassa. 100€puolituntia.viron tyttö
Ei pidä ilmoitus teksti ja toiminta yhtä. En suosittele.

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Aurinko d kuppi
« Vastaus #2 : Lokakuu 18, 2021, 18:23:42 »
ääh...annampa olla kirjoittamatta
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 18, 2021, 18:28:30 kirjoittanut Wanha Turska »

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aurinko d kuppi
« Vastaus #3 : Kesäkuu 20, 2024, 22:29:58 »
Oletteko huomanneet että aurinko on nyt aktivoitunut enempi turun paikkoihin. Oliskohan käynyt niin että monista muista paikoista on käynyt jo asiakaskato. Tuskin täälläkään hänellä kultakaivos aukeaa. Nyt hän on enempi antanut kuvia itsestään, mahdolllisesti uusien asiakkaiden saamiseksi. Kyllä se ikä hänelläkin jo alkaa näkyä. Mutta elannon se hänenkin lapsilleen jostain täytyy hankkia. toki itse toivon että hänelläkin alkaisi paremmin mennä. Mutta nykyisellä palveluasenteella hänen on parasta etsiä jotain oikeaa työtä ja jättää noi privaattihommat, ei niitä asiakkaita tungokseen tuskin täältäkään tulee,

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aurinko d kuppi
« Vastaus #4 : Heinäkuu 16, 2024, 21:35:56 »
Tähän vois heittää pienen kysymys arvoituksen ja samalla myös vastaus perään. Elimitä yhteistä on auringolla ja hierojan titteliä käyttävällä Jennyllä? No vastaus on helppo. Kummatkin tytöt tavoittelevat helppoa rahaa olemattomalla työllä, eli asiakas mahdollisimman äkkiä ulos ja rahat pois. Jos joku oikea yrittäjä toimii noin niin taru loppuu lyhyeen. Mutta taitaa noillakin tytöillä olla pula jymäytettävistä asiakkaista joten heippa rallaa vaan

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aurinko d kuppi
« Vastaus #5 : Lokakuu 14, 2024, 21:20:17 »
Tässä taannoin kun Molopää kirjoitti että kerrankin hän on samaa mieltä mun kanssa kun Helmiinasta oli kyse. Lupasin että ainakin kerran olen hänen kanssaan samaa mieltä jostain. En keksinyt oikein muuta kuin tämän tytön, kun en tiedä tuleeko niitä jatkossa jossa voitais olla samaa mieltä.Tästä palveluntarjoajasta ja hänen halukkuudestaan olemme muistaakseni olleet samaa mieltä ja ollaan varmmaan edelleen. Näin vaihteeksi myönteinen palaute tuli tässä lupauksena kuitattua. Aurinkon parhaat hetket taitaa olla mennyttä kalua.

Poissa Noodelidude

  • Hero Member
  • Viestejä: 559
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aurinko d kuppi
« Vastaus #6 : Lokakuu 14, 2024, 21:35:24 »
Vielä jonain päivänä aurinko paistaa repekasaankin.

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aurinko d kuppi
« Vastaus #7 : Lokakuu 14, 2024, 21:43:24 »
Noodelidude vois mennä aurinkoa kokeilemaan, jos vaikka se oliskin sinulle todella aurinkoa, Josmenet  niin kerro tänne ihmeessä miten meni.Muuten voit pitää huoli omasta mahdollisesta aurinkoisesta elämästä. Toin kommentin perusteella se sulta puuttuu

Poissa Noodelidude

  • Hero Member
  • Viestejä: 559
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aurinko d kuppi
« Vastaus #8 : Lokakuu 14, 2024, 21:50:31 »
Eipäs nyt revitä pieruverkkareita, heitin vain hyväntahtoisen (paskan) puujalan.

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aurinko d kuppi
« Vastaus #9 : Lokakuu 14, 2024, 22:00:56 »
Saattoi omasta mielestäsi kirjoitus olla vitsikästä. Mutta mä tulkitsin sen hieman toisin.Aurinko paistaa risukasaankin sanotaan, mutta jotta pysytään ketjun aiheesa niin kait hänen luonaan joku käy kun niin usein ilmoittelee täällä turussa. Minä en ainakaan tuhlaa rahojani enää häneen. Mutta kait hän jonkun saa aina höynäytettäväksi.