Nyt siis on mahdoton tehtävä. Mittasin 15,5cm. Tuossa asteikossa sen voi laittaa kahteen eri kohtaan. Pitäisi olla esim 14,5....>15,5 15,5...>16,5 jne... 🤔
Uutiset:
Oon tainnut aiemminkin sanoa, mutta pitkä muna osuu mulla takaapäin pannessa johonkin kohdun seinämään tmv ja aiheuttaa kipua. Ja mä rakastan takaapäin panemista. Mutta silloin se rakkaus kärsii kun sattuu.
Oon tainnut aiemminkin sanoa, mutta pitkä muna osuu mulla takaapäin pannessa johonkin kohdun seinämään tmv ja aiheuttaa kipua. Ja mä rakastan takaapäin panemista. Mutta silloin se rakkaus kärsii kun sattuu.
Voi MariaEnkeli, mennään naimisiin, mulla on sopiva muna!!!
Voi MariaEnkeli, mennään naimisiin, mulla on sopiva muna!!!
TAHDON! Vihdoinkin! Missä sä oot ollut mun koko tähänastisen elämän, kun olen etsinyt sopivaa munaa!
"Ps: Saako isolla alennusta? Vai tuleeko kentien pienen munan lisä palveluun?"melko luotettavasti voin todeta että valtaosa noista jotka väittävät omaavansa pitemmän puhuvat joko paskaa, tai sitten eivät osaa tai ole koskaan mitanneet.
Toisinpäin, hyvin voisi jokaisesta suomalaisen keskimitan ylittävästä sentistä pituudessa ja paksuudessa lisätä 10€ varatun ajan hintaan.
Yllättäen isoimman kokoluokan vaihtoehdossa on heittämällä eniten vastauksia. Lohduttaudun sillä, että isokulliset ovat varmasti ensimmäisenä kertomassa isosta kullistaan ja vastaamassa tämmöisiin kyselyihin, niin siksi tilasto näyttää noin vääristyneeltä.
T. Kateellinen minimuna. 😢
Näkyvyyttä ei ilmeisesti pysty muuttamaan jälkikäteen. Nyt harmittaa kyllä paljon, ettei pimpinomaavat palveluntarjoajat pääse vähän kriittisellä silmällä näitä tuloksia tarkastamaan, koska nyt jo vähän näyttää siltä, että turskien kirjaamissa luvuissa saataa olla vähän lisäsenttejä: tulokset ovat nimittäni seuraavanlaiset:
<=13.5 cm
14 (12.4%)
13.5 - 14.5 cm
14 (12.4%)
14.5 - 15.5 cm
20 (17.7%)
15.5 - 16.5
23 (20.4%)
Pitempi munainen
42 (37.2%)
Otanta reilu 100, mutta suht merkittävä jo - vaihtoehtona toki nyt sellaista hypoteesia, että palveluntarjoajilla vierailevat suomalaiset ovat suomen iso munaisinta joukkoa, jos siis noihin netistä löytyviin keskiarvoihin on uskomista. JOO niin, ja turskat tosiaan, se siitin mitataan ylhäälä eikä alhaalta
Ps. Sinä upea PT joka ehdotit kortsukokojen käyttöä tulosten validoimiseen - varmaan osittain toimiva mut ei ehkä tarpeeksi- esim. omaan siittimeeni sopii parhaiten noi 60mm, mut on vain hieman keksivertoa pidempi (ja nyt en enään siitäkään varma, kun näin tämän otannan )
En kuitenkaan ihan näe, että miksi turskat eivät oikeita mittoja tähän rastisi - koska kysely on anonyymi, eli "voitettavaa" on tasan 0, ja tavalaan jopa hävittävää, jos tulokset edes kiinostaisi micrometrin verran. Kysely on tosiana voimassa 1 vuoden - joten tovottavatsi tulee enemmän dataa, niin siten lopulta voidaan tehdä titeelinen julkasu tästä