Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Janna RE  (Luettu 5447 kertaa)

Poissa Modula

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Janna RE
« : Syyskuu 30, 2024, 12:00:49 »
Hei. Nyt on vahva aikomus käydä tapaamassa loppuviikosta Ouluun saapuvaa Jannaa, joka RE:n puolella ilmoittelee.

Pikaisen visiittinhinta ei olisi paha, onko tuosta neidosta millaisia kokemuksia?

Poissa Mie

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Janna RE
« Vastaus #1 : Syyskuu 30, 2024, 14:44:30 »
Ei huono! Suosittelen!  :behind:

Poissa Modula

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Lokakuu 03, 2024, 22:24:26 »
Se vaa ihmetyttää, että RE:n puolella on vain yksi arvostelu, eikä oikein mistään löydy kommentteja. On vissiin jo pidemmän aikaa kuitenkin alalla toiminut ja hintakinnäyttää erittäin edulliselta🤔

Poissa Stands

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : Lokakuu 03, 2024, 22:45:27 »
Mä en nyt ymmärrä, etkö siis vielä ole käynyt nussimassa?
Kokeilemalla selviää onko hyvä.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa omnom

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #4 : Lokakuu 04, 2024, 10:10:36 »
Mä en nyt ymmärrä, etkö siis vielä ole käynyt nussimassa?
Kokeilemalla selviää onko hyvä.
Etukäteismehustelu ja hekumointi näyttää olevan varsin monelle turskalle se homman "suola".
-sloppy dicks racing team-

Poissa Merkonomi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Lokakuu 04, 2024, 18:52:10 »
No juuri näinhän se tietysti on. Ensin vähän fiilistellään ja viestitellään hutsujen kanssa, mutta jäädään mieluummin kotiin runkkailemaan. Köyhän miehen perjantai-ilta.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2024, 19:03:31 kirjoittanut Merkonomi »

Poissa Tunari47

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Lokakuu 08, 2024, 11:51:25 »
Hei. Nyt on vahva aikomus käydä tapaamassa loppuviikosta Ouluun saapuvaa Jannaa, joka RE:n puolella ilmoittelee.

Pikaisen visiittinhinta ei olisi paha, onko tuosta neidosta millaisia kokemuksia?

No kävitkö? Millainen oli?

Poissa Makkonen69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Lokakuu 14, 2024, 08:17:23 »
Onkohan lopettanut? Nyt ei ole ollut ilmoitusta pitkään aikaan. On hyvä kylläkin,top 3 mitä tavannut.

Poissa Mettämies

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Lokakuu 23, 2024, 14:41:34 »
Olen käynyt kahdesti tapaamassa Jannan! Eka oli aivan huippu kohtaaminen! Erityisesti suikkarit paljaalla oli se missä hän oli erittäin hyvä! Toisella kertaa ei enää ollutkaan owoa tarjolla joten sitten vähän maistelin piparia ja loppuun pieni pano! Ja tällä kerralla oli hieman säätöä tapaamisen kanssa hänen osaltaan! Kolmatta kertaa ei sitten enää tullutkaan kun menin antamaan palautetta tästä ylimääräisestä säädöstä ja palvelu valikoiman supistumisesta niin hän ei enää suostu minua tapaamaan!
Itse olisin kyllä halunnut vieläkin tavata hänet, mutta ei voi mitään! Hupakko saa itse valita ketä tapaa ja ketä ei!
Mutta vaikka itse en enää hänen luokse pääsekään puuhastelemaan niin silti voin kyllä suositella häntä muille! Hän on kaunis nuorekas 40:n ja aika hyvä ratsastaan! Eikä piparikaan ollut yhtään hullumman makuinen ja näköinen! Menkää sankoin joukoin panemaan jotka siihen mahdollisuuden saavat!  :inlove: :blowjob:

Poissa maailman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Lokakuu 23, 2024, 16:14:07 »
Olen käynyt kahdesti tapaamassa Jannan! Eka oli aivan huippu kohtaaminen! Erityisesti suikkarit paljaalla oli se missä hän oli erittäin hyvä! Toisella kertaa ei enää ollutkaan owoa tarjolla joten sitten vähän maistelin piparia ja loppuun pieni pano! Ja tällä kerralla oli hieman säätöä tapaamisen kanssa hänen osaltaan! Kolmatta kertaa ei sitten enää tullutkaan kun menin antamaan palautetta tästä ylimääräisestä säädöstä ja palvelu valikoiman supistumisesta niin hän ei enää suostu minua tapaamaan!
Itse olisin kyllä halunnut vieläkin tavata hänet, mutta ei voi mitään! Hupakko saa itse valita ketä tapaa ja ketä ei!
Mutta vaikka itse en enää hänen luokse pääsekään puuhastelemaan niin silti voin kyllä suositella häntä muille! Hän on kaunis nuorekas 40:n ja aika hyvä ratsastaan! Eikä piparikaan ollut yhtään hullumman makuinen ja näköinen! Menkää sankoin joukoin panemaan jotka siihen mahdollisuuden saavat!  :inlove: :blowjob:

Ikävä kuulla jos palveluvalikoima kaventunut, Jannan owo oli kyllä jotain huikeaa! Ja joo, Jannalta ei kannata ylimääräisiä kysellä tai pyytää, mikä on hiukan erikoista mutta ilman muuta sallittua ja jopa ymmärrettävää etenkin kun ei tätä työkseen tee.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 23, 2024, 16:15:38 kirjoittanut maailman »

Poissa Vieras1750

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Marraskuu 16, 2024, 20:03:50 »
Janna hyvät kyydit antaa😛

Poissa Mettämies

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Marraskuu 17, 2024, 15:06:06 »
Eikä piparikaan ollut yhtään hullumman makuinen ja näköinen! Menkää sankoin joukoin panemaan jotka siihen mahdollisuuden saavat!  :inlove: :blowjob:

Paitsi että sitä piparia ei kuulemma enää saa maistella! Niin että palvelut huononee koko ajan!