Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Raphaella  (Luettu 4032 kertaa)

Poissa Spuge

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Raphaella
« : Lokakuu 02, 2024, 15:29:53 »
Jyväskylässä tällainen leidi.
Onko kokemuksia?
Huonosti löytyi täältäkään.

Poissa Nilsson

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raphaella
« Vastaus #1 : Lokakuu 02, 2024, 17:58:04 »
No käypä vierailemassa ja rapsaa sitten tänne   ;)

Poissa goro

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raphaella
« Vastaus #2 : Lokakuu 04, 2024, 15:16:06 »
On ihan jees.

https://distintas.net/raphaella-brazilian-tgirl

Tuolt videos, tekee gutaa ku laittaa naaman ton matkalaukun tilalle

Poissa Nilsson

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raphaella
« Vastaus #3 : Lokakuu 04, 2024, 17:17:01 »
On ihan jees.

https://distintas.net/raphaella-brazilian-tgirl

Tuolt videos, tekee gutaa ku laittaa naaman ton matkalaukun tilalle

No kerropa edes hieman enemmän...

Jos ja kun osaa etsiä, löytää monesta näistä neideistä materiaalia, jos sitä vaan on

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1068
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Raphaella
« Vastaus #4 : Lokakuu 04, 2024, 21:36:39 »
On ihan jees.

https://distintas.net/raphaella-brazilian-tgirl

Tuolt videos, tekee gutaa ku laittaa naaman ton matkalaukun tilalle

Kuvakulmat hämää. Useassa kuvassa ja videossa näkee että ei ole mitenkään erityisen iso. Ehkä hieman paksumpi kuin normi kikulit ehk 15cm. Sellanen perus ok brassi hieman normaalia paksumpi ja pitempi. Nin et sen huomaa mutta 5cm mainostetusta

Poissa Cardea

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raphaella
« Vastaus #5 : Lokakuu 05, 2024, 00:11:25 »
On ihan jees.

https://distintas.net/raphaella-brazilian-tgirl

Tuolt videos, tekee gutaa ku laittaa naaman ton matkalaukun tilalle

Kuvakulmat hämää. Useassa kuvassa ja videossa näkee että ei ole mitenkään erityisen iso. Ehkä hieman paksumpi kuin normi kikulit ehk 15cm. Sellanen perus ok brassi hieman normaalia paksumpi ja pitempi. Nin et sen huomaa mutta 5cm mainostetusta

Muistahan nautiskelija, että näissä hommissa on olemassa muitakin asioita kuin pituus ja paksuus. Itselleni esimerkiksi kummallakaan ei ole mitään väliä, tai enemmänkin jos on liian iso niin jätän menemättä.

Poissa Nilsson

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raphaella
« Vastaus #6 : Lokakuu 05, 2024, 15:44:24 »
Muistahan nautiskelija, että näissä hommissa on olemassa muitakin asioita kuin pituus ja paksuus. Itselleni esimerkiksi kummallakaan ei ole mitään väliä, tai enemmänkin jos on liian iso niin jätän menemättä.

Juurikin tämä. Kyllä itse rankkaan korkeimmalle hyvän asenteen ja käyttäytymisen asiakasta kohtaan. Mieluummin vaikka hieman pienempiaseisempi, jonka kanssa touhu tuntuu 'oikealta' kuin järkky melalla varustettu joka vain robottimaisesti jyystää ilman mitään fiiliksiä

Poissa goro

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raphaella
« Vastaus #7 : Lokakuu 05, 2024, 15:48:43 »
Kulli on about saman pitunen kuin Elydalla, vähän paksumpi. Eli vähän lyhyempi ja ohuempi kuin vaikka Mikaella/Sabrina.

Kroppa ja asenne myös aika elydan tyylinen, iloinen kiihkeä brassi. Tykkää pussailla ja rimmailla. 150/250 laukeaa samaan hintaan.


Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1068
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Raphaella
« Vastaus #8 : Lokakuu 05, 2024, 20:15:12 »
Muistahan nautiskelija, että näissä hommissa on olemassa muitakin asioita kuin pituus ja paksuus. Itselleni esimerkiksi kummallakaan ei ole mitään väliä, tai enemmänkin jos on liian iso niin jätän menemättä.

Juurikin tämä. Kyllä itse rankkaan korkeimmalle hyvän asenteen ja käyttäytymisen asiakasta kohtaan. Mieluummin vaikka hieman pienempiaseisempi, jonka kanssa touhu tuntuu 'oikealta' kuin järkky melalla varustettu joka vain robottimaisesti jyystää ilman mitään fiiliksiä

tottakai, hyvä palveluasenne on tärkeää ja varmasti valtaosalla suurista suurin koko ei ole tärkeintä, siksi onkin hölmöä, että ts markkina on inflatoitunut peniskokomarkkinoinnilla jossa jokaisella on ilmoituksessa 5-10cm liikaa.

Useimmillahan ulkonäkö on vielä ihan kohtalaisen paikkansa pitävä, jos vaan on oikea tyty paikalla, kun välillä on vaan pöllityt kuvat.


Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1068
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Raphaella
« Vastaus #9 : Lokakuu 05, 2024, 20:16:09 »
Muistahan nautiskelija, että näissä hommissa on olemassa muitakin asioita kuin pituus ja paksuus. Itselleni esimerkiksi kummallakaan ei ole mitään väliä, tai enemmänkin jos on liian iso niin jätän menemättä.

Juurikin tämä. Kyllä itse rankkaan korkeimmalle hyvän asenteen ja käyttäytymisen asiakasta kohtaan. Mieluummin vaikka hieman pienempiaseisempi, jonka kanssa touhu tuntuu 'oikealta' kuin järkky melalla varustettu joka vain robottimaisesti jyystää ilman mitään fiiliksiä

Kommentoin kuitenkin viestiä, joka viittasi suoraan videoon, jossa saa helposti hieman sen käsityksen että on mahtimela jota pamputtaa matkalaukkua vasten.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1068
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Raphaella
« Vastaus #10 : Lokakuu 05, 2024, 20:19:05 »
Kulli on about saman pitunen kuin Elydalla, vähän paksumpi. Eli vähän lyhyempi ja ohuempi kuin vaikka Mikaella/Sabrina.

Kroppa ja asenne myös aika elydan tyylinen, iloinen kiihkeä brassi. Tykkää pussailla ja rimmailla. 150/250 laukeaa samaan hintaan.

Tämä kuulostaa sinänsä hyvältä. vaikka tiedämme kaikki, että tässä harrastuksessa raha vaihtaa omistajaa, mut itsellä ainakin on aina pieni turnoff jos tyty haluaa rahaa laukeamisestaan (ymmärrettävää kun vaikuttaa aika merkittävästi seuraavien palveluun).

Ja useimmiten taitaa kuitenkin olla niin että jos kemiat synkkaa niin kyllä he laukee ihan mielellään tapaamisella jos sellainen tilanne tulee. Mutta on joskus tullut sellainenkin tilanne että tyty ois selkeesti laukeamassa ja sitten alkaa kyselemään että haluanko kermaa että se ois 50e tms... nii siinä tulee yleensä vaan sellanen fiilis että pidä kermas sitte :D

Poissa Raphaella Brazilian

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raphaella
« Vastaus #11 : Lokakuu 07, 2024, 00:24:16 »
Olen jokaisen miehen unelmien tyttö, siitä voit olla varma, kaikki asiakkaani ovat tyytyväisiä penikseni ja vartalooni, penikseni on kaunis ja maidollani on miellyttävä maku, kaikki sanovat niin, muiden kommentit, minä jätä ne huomiotta, kiitos kaikille, jotka ajattelevat minusta nyt positiivisesti niille jotka eivät pitäneet siitä kiitos myös





Raphaella 😇

Poissa Juice12

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raphaella
« Vastaus #12 : eilen kello 15:40:57 »
Hei .nussitko sinä kun itse olen mielummin se jota nussitaan perseeseen.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1068
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Raphaella
« Vastaus #13 : eilen kello 21:47:36 »
Hei .nussitko sinä kun itse olen mielummin se jota nussitaan perseeseen.

Romantikko selkeesti

Poissa Nilsson

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Raphaella
« Vastaus #14 : tänään kello 15:55:03 »
Hei .nussitko sinä kun itse olen mielummin se jota nussitaan perseeseen.

Onnistuu molemmin päin neidin kanssa