Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suomalaisten tyttöjen määrä vähentynyt?  (Luettu 746 kertaa)

Poissa Opiskelijarakastelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Suomalaisten tyttöjen määrä vähentynyt?
« : eilen kello 09:58:26 »
Onko muut huomannut vastaavaa? Muutama vuosi takaperin ei ollut vaikeaa löytää nättiä opiskelijatyttöä alan sivustoilta vaan nykypäivänä tuntuu kaikki helmet olevan kiven alla piilossa.

Olenko jo tullut vanhuuden höperöksi vai etsinkö vain väärästä paikasta?  :sheep:
Kauniit naiset PKS, Turku, Tre

Poissa perasmies

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomalaisten tyttöjen määrä vähentynyt?
« Vastaus #1 : eilen kello 11:54:26 »
ainakin alastomasta suomesta tuntuu löytyvän nuoria neitoja jonkun verran,jos niitä etsii.
jos mä vaan ihan vähän...

Poissa C.G.E. Bannerheim

  • Jr. Member
  • Viestejä: 96
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomalaisten tyttöjen määrä vähentynyt?
« Vastaus #2 : eilen kello 14:10:25 »
Oma havaintoni on, että ”muhkeita”, ”pehmeitä”, ”runsaita” yms. tyttöjä kyllä löytyy, mutta jos kriteerit asettaa painoindeksin normilukemiin tai jopa hoikkiin, niin tarjonta vähenee selvästi. Mikä ei sinänsä ole ihme, ovathan normaalipainoiset kuulemma vähemmistössä Suomessa.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 486
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suomalaisten tyttöjen määrä vähentynyt?
« Vastaus #3 : eilen kello 15:53:56 »
Oma havaintoni on, että ”muhkeita”, ”pehmeitä”, ”runsaita” yms. tyttöjä kyllä löytyy, mutta jos kriteerit asettaa painoindeksin normilukemiin tai jopa hoikkiin, niin tarjonta vähenee selvästi. Mikä ei sinänsä ole ihme, ovathan normaalipainoiset kuulemma vähemmistössä Suomessa.

Tämä on kyllä huomattu.
Kurvikas nykyään=+130 kg

Mä koen esim Elina Tervon kurvikkaana.

Mut joo, tämä on kyllä näin oikeasti kurvikkaista/normilikoista diggaavana hieman ongelma tänä päivänä.

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 827
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suomalaisten tyttöjen määrä vähentynyt?
« Vastaus #4 : eilen kello 20:02:36 »
Pakko kompata edellistä kirjoittajaa.. tässä lätkäpeliä seuratessa kun kuviin otettiin Pelsujen Cheerleaderit niin huhhuh mitä tarakkaa.. 🙄

Se v-tun kehopositiivisuus propaganda vielä kannustaa syömään holtittomasti ja makaamaan sohvalla hautomassa ties mitä asioita..😬
« Viimeksi muokattu: eilen kello 20:04:38 kirjoittanut MestariMerlin »

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1741
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suomalaisten tyttöjen määrä vähentynyt?
« Vastaus #5 : eilen kello 20:57:03 »
Kyllä muhkuillakin tytöillä on ottajansa ja asiakaskuntansa. Kaveripiirissäkin moni hakee  juuri sellaisia. Mä itse pidän hoikista, treenatuista ja tietyissä rajoissa kurvikkaista. Riippuu fiiliksestä.Useimmiten puhuttelee sopivan reenattu ja kurvikas. Ilmoitusalustoja tulee selailtua duunien välissä ja muuten ja täytyy sanoa, että viime aikoina tai vuosina pääasiassa tällaisia löytyy ulkkareista parhaiten.

Lisäys, isotissisetkin kiinnostaa ja en ihan vähään aikan ole törmännyt hoikkaan ja isotissiseen
« Viimeksi muokattu: eilen kello 21:00:36 kirjoittanut FortySexN2 »

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7190
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suomalaisten tyttöjen määrä vähentynyt?
« Vastaus #6 : eilen kello 21:10:25 »
Mä itse pidän hoikista, treenatuista ja tietyissä rajoissa kurvikkaista. Riippuu fiiliksestä.Useimmiten puhuttelee sopivan reenattu ja kurvikas.

Kuten esim Oona Tolppanen.  :behind:
Livekonsertit 2024: 11

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1741
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suomalaisten tyttöjen määrä vähentynyt?
« Vastaus #7 : eilen kello 21:29:55 »
Mä itse pidän hoikista, treenatuista ja tietyissä rajoissa kurvikkaista. Riippuu fiiliksestä.Useimmiten puhuttelee sopivan reenattu ja kurvikas.
Kuten esim Oona Tolppanen.  :behind:

Loistava esimerkki  :inlove: