Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten vakavasti otat paritus-, vero-, laillisuus- sun muut kysymykset?  (Luettu 4759 kertaa)

Poissa abcdefg

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Mulla on sellainen horo-skooppi, jolla tähystän tilanteen. Jos vähänkään vaikuttaa ettei palveluja tarjota omasta tahdosta tai itsenäisesti ilman apulaisia/toimeksiantajia, niin en edes harkitse pidemmälle. Näitä asioitahan voi kysyä ihan suoraankin.

Syyt on ennen kaikkea eettiset, mutta tietysti olen myös lainkuuliainen kansalainen.

Jos vastaan tulisi henkilö, jonka hyvinvointi on selvästi uhattuna, ilmoittaisin epäilyksistäni eteenpäin. Sekin on mielestäni eettistä.

Poissa Julia

• Hero Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
Jos vastaan tulisi henkilö, jonka hyvinvointi on selvästi uhattuna, ilmoittaisin epäilyksistäni eteenpäin. Sekin on mielestäni eettistä.

Kiva, että joku otti tämänkin esiin. Musta on mahdotonta varmaksi tietää, kenen päätöksestä seksiä myydään, mutta on eettistä kaupankäyntiä kuitenkin ottaa huomioon palveluntarjoajan fyysinen ja henkinen tila sikäli kun se lyhyen tapaamisen aikana näkyy. Vihjeen kun voi antaa nimettömänäkin.

Noin muuten, tää on laillista, mua ei pariteta, maksan verot, alvit ja yelit, vaikken aina haluaisikaan.
Helsingissä tavattavissa :)

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
^ Hmm onko sun parittaja mahdollisesti verottaja...?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa TuhmaMyy

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä

Niin, kun kerran Suomen parituslain mukaan kukaan kolmas osapuoli ei saa taloudellisesti hyötyä sekaityöstä tai muussa tapauksessa on parittaja, niin kyllä täytyy sanoa että valtio on mun ainoa parittaja 😄 kyllä kelpaa nimittäin verorahat.

Ja tuossa kun joku aikaisemmin kysyi, että miksei tekisi pelkästään pimeänä, niin vastaus on yksinkertainen: on tosi vaikea tehdä mitään järkevää käteisellä rahalla, paitsi ehkä maksaa ruokaostokset.

Vuokranmaksu, lainan hakeminen, sijoittaminen, säästäminen yms. pitää tehdä digirahalla, ja sitähän on helppo seurata. Kyllä pankki ja verottaja alkaisi hyvin nopeasti kysellä jos tilille ilmestyisi tuhansittain käteistalletusrahaa, jonka alkuperää ei ole selvitetty.

Poissa Meisselsonni

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Hei foorumilaiset.
Verotukseen liittyen olen ostanut palveluni, aluksi hieronnat ja myöhemmin kaikki hoidot foorumin hyvin tuntemalta PT:ltä Siltamäen Anjalta. Anja myy palvelujaan rasioineen päivineen y-tunnuksella varustetun kioskinsa kautta. Ei ole täyttä varmuutta, meneekö jokainen maksamani seteli verottajan kautta, mutta ainakin näin ostajan housut jalassa, olen yrittänyt tätä harrastusta kohdentaa siten että hyvinvointiyhteiskuntakin saisi omansa. Samalla olen tukenut tätä jo kohtuu iäkästä palveluntarjoajaa näinä ikäsyrjintä aikoina. Anjalla ei aikomustakaan jäädä eläkkeelle, joten yhteistyömme yhteisten verovarojen kartuttamisessa ja ikäsyrjintää vastaan jatkuu.

Poissa Julia

• Hero Member
  • Galleria (10)

Valtio on vähän niinku säätänyt itsensä pussiin eli on. Rötöstelijöitä kaikki.
Helsingissä tavattavissa :)

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Olen lukenut foorumilta kauhujuttuja siitä miten vähän pt:llä jää käteen vaikkapa 250€ keikasta. Ok, osa on eläkemaksua joka raha tavallaan siis maksetaan itselle mutta silti. Verottaja on äärettömän ahne, tilannetta on hankala kuvata sanalla kohtuullinen.

Vähän tuntuu siltä että koska tilanne on kuten on niin erityisen suurta vahinkoa ei tapahdu vaikka hommaa painaisi pitäen sen salassa verottajalta. Pimeässä, peiton alla. Samat asiat koskettavat tietysti kaikkia muitakin yrittäjiämme mutta mitenpä minä niistä tietäisin kun en ole yrittäjä.

Nämä nyt onkin vaan kauhujuttuja. Käyhän putkimieskin kotikäynnillä rassaamassa vähän toisenlaisia putkia ja Rööri-Roopella sentään pitää olla vähän työkalujakin mukana pakettiauto täynnä eikä tuntiveloitus nyt sentään ihan 250€ ole ja jotkut pärjää ihan hyvinkin.
Ja ennenkuin valitetaan että pitäisikö hupakon sitten laskea hintoja niin sanon että kysynnän ja tarjonnan lain mukaan mennään. Jos kauppa käy noilla hinnoilla niin siitä vaan.
Tuohivirsupersu
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Paritus-asian otan hyvin vakavasti ja pyrin kaikin keinoin varmistumaan jo etukäteen, ettei mikään viittaisi sellaiseen. Olen mieluummin ylivarovainen ja käännyn vaikka vielä makuuhuoneestakin jos tulee edes etiäinen, että sen osalta ei ehkä ole kaikki kunnossa. Käytännössä tämä tietysti johtaa kotimaisten ja ulkkareista vain pidemmän linjan tunnetumpien suosimiseen.

Verojen osalta olen tämän alan kohdalla ajatellut aiemmin, että sillä ei ole väliä. Juuri tässä lajissa näen ristiriidan siinä, että verot pitäisi maksaa mutta veroja maksavat elinkeinonharjoittajat joutuvat toimimaan osin lain tarjoaman suojan ulkopuolella ja ilman täyttä yhteiskuntakelpoisuutta. Niin kauan kuin yhteiskunta ei omasta puolestaan mahdollista alan yritystoiminnan järjestämistä siten, että verot voi normaalilla tavalla maksaa, ei se minusta ole sitten maksajallekaan niin tarkkaa. Tarkoitan sitä, että niidenkin myyjien, jotka veroja maksavat, täytyy käytännössä toimia jonkin peitetoiminnan ja -toimialan takana. Jos seksinmyyjä ei voi hankkia toimintaansa pankkitiliä ja maksupäätettä ym., niin ei häntä ihan tosissaan voida velvoittaa verojakaan maksamaan.

Mutta näkemykseni veroistakin on kyllä viime aikoina muuttunut hieman sen vuoksi, että ulkomaalaiset voivat tehdä hommaa pimeänä, mutta päätoimiset kotimaiset myyjät eivät, koska tuloja ei saa pankkitililleen maksamatta veroja (ja ilman pankkitiliä on Suomessa vaikea elää). Ts. jos seksinmyynti on ainoa tulonlähde ja sitä tekee päätoimisesti, on käytännössä pakko rekisteröityä elinkeinonharjoittajaksi ja maksaa ainakin osasta tuloja veroja. Tällöin ulkomaalaiset keikkailijat (jotka myös ovat usein keikkailevia) saavat siitä kilpailuedun. Eli markkinoilla osa voi nyt myydä verovapaasti ja osa verolla. Hienosti sanottuna tilanne rikkoo kilpailuneutraliteettia. Tilanne on epäreilu kotimaisia päätoimisia myyjiä kohtaan ja syrjii heitä. Siksi olen alkanut pikkuhiljaa päätyä siihen, että verojen maksullakin on paikkansa lajissa ihan jo siksi, että ulkkarit eivät saa siitä etua kotimaisten kustannuksella.

Ehkä em. syistä valintani kohdistuu suunnilleen 5 kertaa kuudesta kotimaiseen.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Taika Jim

• Full Member
Otan siinä mielessä vakavasti, että en halua joutua poliisin kuulusteltavaksi tai syytetyn penkille. Sinänsä ei tuota mitään tunnontuskia paukuttaa paritettua tai ihmiskaupattua naista, tiedän ulkomailla tätä useasti tehneeksi, mutta pyrin aktiivisesti välttämään ikävyyksiin joutumisen.

Poissa Vanhaholvikirkko

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Mattssonnin kanssa samat linjat.

Paritukseen suhtaudun vakavasti ja erilaisin keinoin. Valitsen huolella palveluntarjoajani, luen rapsoja ja arvosteluja, kysyn myös yksityisviestein suosituksia ja lisätietoja. Ennen reissuun lähtemistä viestin palveluntarjoajan kanssa mitä setti pitää sisällään yms yksityiskohdat. Pienikin epäilys jostain epämääräisestä niin en lähde. Käytän pelkkiä kotimaisia tai vähintään pitkään Suomessa asuneita. Thaikut on aina pannassa.

Yhden kotimaisen palveluntarjoajan kanssa olen vetänyt homman poikki ennen tapaamista. Tuskin on paritusasiaa, mutta joku palveluntarjoajassa haiskahti pahasti, onko kyseessä sitten päihteet vai muu "yksinkertaisuus" mutta käymättä jäi. Johtopäätös tehtiin sähköpostiviestittelyn perustuen, siellä oli yleistä sekavuutta, ei osattu vastata kysymyksiin ja seuraavissa viesteissä puhuttiin täysin eri tavalla. Varmempi keino jättää menemättä, kun luotettaviakin on tarjolla pilvin pimein.

Verojen osalta en kanna mitään huolta. Palvelut maksetaan käteisellä kuten lajiin kuuluu. Kuittia en ota vastaan vaikka sitä tarjotaan. Ei kiinnosta pätkääkään mitä palveluntarjoaja tekee verojen kanssa. En näe tässä ongelmaa. Seksityön veroissa pätee ihan samat jutut kuin jossain renkaanvaihdossa tai pihan aurauksessa. Palveluntarjoaja saa ostovoimaa koko summan verran ja vaikka verottaja jäisi nuolemaan näppejään, voi palveluntarjoaja ostaa rahalla jotain muuta mikä kilahduttaa valtion kassaan euroja. Toisin kuin jossain Temussa tai Viron viinarallissa johon käytetyt rahat eivät enää koskaan palaa takaisin Suomeen.

Verokuvioissa riittää jeesustelijoita. Täälläkin näkee välillä käyttäjiä jotka ovat hirveän huolissaan siitä maksaako palveluntarjoaja tuloistaan verot. Mutta myöhemmin samat käyttäjät kyselevät kotitalousvähennyksen tai liikuntaedun käyttämisen perään. On kaksinaamaista vaatia muita toimimaan sääntöjen mukaan samaan aikaan kun itse haluaa venyttää niitä.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Mua ei oikeastaan kiinnosta pätkääkään, onko paritettu jos ja kun on kuitenkin vapaaehtoisesti mukana ja se "paritus" tarkoittaa sitä että joku muu järjestelee käytännön asioita ja pt saa keskittyä itse asiaan.

Paritukseen liittyen riittää jeesustelijoita. Täälläkin näkee välillä käyttäjiä jotka ovat hirveän huolissaan siitä onko mukana joku kolmas osapuoli joka hoitaa vaikka asunnon vuokrauksen ja ilmoitukset. Mutta myöhemmin samat käyttäjät kertovat kuinka tulojen pimittäminen ja verojen maksamattomuus on ihan ok. Ja sitten vielä tuomitsevat turskan joka hakee kotitalousvähennystä hoivapalvelun käyttämisen perusteella.

Tälläkin foorumilla on palveluntarjoajia jotka pyörittävät bisnestä yrityksensä kautta. Eli ihan mahdollista on eikä edes monimutkaista.

Mielestä ei ole mitään tekosyytä olla maksamatta hommasta veroja, varsinkin jos samaan aikaan nostaa jotain tukia ja etuisuuksia.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa AnniAuringonkukka

• Jr. Member
  • Galleria (2)
Yksi parituksen piilomuoto, jota kotimaisillakin esiintyy, on että kumppani euronkuvat silmissä painostaa seksityöhön tai ei anna lopettaa sitä vaikka tekijä itse haluaisi.

Jos mussukka ei anna poistua alalta vaan vaatii, että pitää seksillä kantaa rahaa huusholliin, hän ei ehkä ole suoranainen sutenööri mutta hyötyy seksityöstä ja vielä pakottamalla.
Rovaniemellä 21.11.-7.12, Oulussa 17.-18.12. Kuopiossa 19.-20.12. Tampereella 21.-23.12.

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Sinänsä ei tuota mitään tunnontuskia paukuttaa ihmiskaupattua naista

Tällaiset asenteet saavat minut voimaan pahoin. Miten voi ihmisen mieli olla noin tunnottomaksi mennyt  ::). Vain oma itsekäs etu ratkaisee, muista ihmisistä ei tarvitse välittää vähääkään, ei edes heikoimmilla olevista.
Vastuullisuus on edelleen tällä alalla valitettavan harvinaista.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member

Huh, aika etova kommentti. Alan kirjallisuus sanoo, että ellei henkilö kärsi vammauttavasta mielenterveyshäiriöstä, kukaan ei voi olla täysin tunteeton. Voi tietysti olla että Jimin käsityskyky vaan ei yllä tällaiseen

Poissa velihopea

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Yksi parituksen piilomuoto, jota kotimaisillakin esiintyy, on että kumppani euronkuvat silmissä painostaa seksityöhön tai ei anna lopettaa sitä vaikka tekijä itse haluaisi.

Jos mussukka ei anna poistua alalta vaan vaatii, että pitää seksillä kantaa rahaa huusholliin, hän ei ehkä ole suoranainen sutenööri mutta hyötyy seksityöstä ja vielä pakottamalla.

Tämä on kyllä vähintään yhtä oksettava hyväksikäytön muoto kuin se, että Igor käy illalla mimmin tienaamat setelit hakemassa. Parisuhdekumppaniaan väkisin parittava tyyppi syyllistyy erittäin vakaviin rikoksiin, joita saattavat olla mm. törkeä vapaudenriisto, törkeä ihmiskauppa, törkeä ryöstö jne. Mistään ”mussukoista” ei ole kyse, vaan rikollisista hyväksikäyttäjistä. Saunan taakse saatana moiset tyypit tai vähintään vuosiksi tiilenpäitä lukemaan. Tällaisiin sairaisiin suhteisiin ei pidä yhdenkään naisen jäädä, vaan etsiä ammattiapua ja heti. Poliisi tai joku terveydenhuollon ammattihenkilö lienevät ne, joille avunpyynnön voi kohdistaa.

Poissa Iina

• Full Member
  • Galleria (23)

Huh, aika etova kommentti. Alan kirjallisuus sanoo, että ellei henkilö kärsi vammauttavasta mielenterveyshäiriöstä, kukaan ei voi olla täysin tunteeton. Voi tietysti olla että Jimin käsityskyky vaan ei yllä tällaiseen

Puhuisin persoonallisuushäiriöstä mielenterveyshäiriön sijaan. Psykopaatti on täysin tunteeton, mielenterveyden kanssa kamppailevilla on tunteita.

Minunkin mielestäni tuo kommennti ihmiskaupatun henkilön paukuttamisesta oli julma, itsekäs ja epäkypsä.
Iina Hertta ♥️ Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947

Poissa Pertti Ström

• Full Member
Taas ollaan niin hurskaita että  :) Ainoa tapa olla varma ettei paneskele hyväksikäytettyä on lopettaa huorien nussiminen.
Make Russia small again

Poissa Iina

• Full Member
  • Galleria (23)
Niin, mä en tiedä, onko kyse hurskaudesta, mutta hyvyydestä ja inhimillisyydestä tiedän paljonkin. Ehkä mieluummin hurskas kuin epäinhimillinen.
Iina Hertta ♥️ Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947

Poissa Pertti Ström

• Full Member
Ainoa tapa välttää tapaamasta mahdollisesti hyväksikäytettyä on lopettaa huorien tapaaminen.
Randomien ihmisten taustoista kun ei voi tietää.
Make Russia small again

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi

Voisi väittää, että Jimi on parittaja tai parittaa, alan kirjallisuuteen nojaten. Tai voi olla että on muuten vaan kylmä ihminen.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine