Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Zora Star  (Luettu 2707 kertaa)

Poissa Jargon30

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Zora Star
« : Lokakuu 05, 2024, 09:21:34 »
RE: puolella ilmoitteleva daami. Kellään tästä kokemusta? Kannattaako vähän pidemmältä vaivautua paikalle?

Poissa Pyllyhullu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Zora Star
« Vastaus #1 : Marraskuu 01, 2024, 07:57:35 »
Tämä houkuttelisi mutta vähäinen arvostelumäärä re:ssä mietityttää... Neito kuitenkin ollut jo aika pitkään... Toki nuo 3 arvostelua ovat hyviä! ;)

Onko kenelläkään täällä kokemusta?

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : Marraskuu 01, 2024, 08:34:57 »
Kolme tuoretta arvostelua ja kuvat verifioitu. Kuvien verifioiti on nykyään hieman epävarmaa, mutta arvostelut poistavat se epävarmuuden. Mitä muuta voi epävarmuuden kanssa kiemurteleva turska vaatia? Kuinka monta ja kuinka tuoreita arvostelut pitäisi olla?  :laught:

Paikalla Hupiukko Pro

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : Marraskuu 01, 2024, 08:50:12 »
Treffeille vaan ja tänne sitten raporttia!  ;)

Poissa Pyllyhullu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Marraskuu 03, 2024, 09:47:30 »
Kolme tuoretta arvostelua ja kuvat verifioitu. Kuvien verifioiti on nykyään hieman epävarmaa, mutta arvostelut poistavat se epävarmuuden. Mitä muuta voi epävarmuuden kanssa kiemurteleva turska vaatia? Kuinka monta ja kuinka tuoreita arvostelut pitäisi olla?  :laught:

Valitettavasti tässä viimeisen parin kuukauden aikana on tullut vastaan sellaisia pettymyksiä jopa mukamas verifioiduista joilla pari hyvääkin arvostelua että halusin kuitenkin kysellä.

Zora on ollut Stadissa jo yli kuukauden, maksaa 120e/30min + suutelu 30e eli hieman hintavampi. Siitä huolimatta vain 3 arvostelua... Huonot arvostelut vaan monesti jätetään kirjoittamatta - siksi kysyin.

Itse mielummin maksan enemmän jos saan hyvän GFE-kokemuksen. Mutta vitutus vielä suurempi jos maksat enemmän ja saat silti liukuhihnaa...

Mutta joo, ehkä sitten kokeilen tätäkin... Tai sitten Ramonaa jonka tiedän olevan hyvä! 🤔😬

Poissa Isildur

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : eilen kello 09:24:58 »
Minä kävin jokin aika sitten tapaamassa Zoraa ja kirjoitin yhden noista RE:n arvosteluista. Ainakin minulla oli hyvä kokemus. Hän on mukava ja ystävällinen tyttö, ei mitään kylmää liukuhihnaa. Voisin tavata häntä uudestaankin.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #6 : eilen kello 10:09:36 »
Minä kävin jokin aika sitten tapaamassa Zoraa ja kirjoitin yhden noista RE:n arvosteluista. Ainakin minulla oli hyvä kokemus. Hän on mukava ja ystävällinen tyttö, ei mitään kylmää liukuhihnaa. Voisin tavata häntä uudestaankin.

Pitikin laittaa edelliseen viestiini, että Isildurin positiivinen rapsaus on aika varma tae hyvästä palvelusta ja sen tarjoajasta  :drinking:

Poissa Pyllyhullu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : eilen kello 23:13:29 »

Bueno! Sitten vain paikanpäälle! 😬😍