Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Koi kongoi naapurissa  (Luettu 913 kertaa)

Poissa Seukku

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Koi kongoi naapurissa
« : Lokakuu 13, 2024, 17:59:44 »
Kävin äskettäin ja olen palveluun aika tyytyväinen. Tunti oli kohtuuhintainen, ja kaksi laakia neuvoteltiin, että laaki, hieronta ja laaki, mikä toteutui. Tosin ensimmäinen kädellä. Body to bodyä ei taaskaan tullut, niinkuin ei edellinenkään hieroja tehnyt, en sitä hieronnan aikana kysellytkään. Näyttää siltä että pitää kysyä jatkossa ennakkoon että tekeekö semmoista oikeasti vai onko se vain koodi täyshoidolle. Tosin ilmoituksessa ei sitä ollut, mutta kysyin siitä kyllä aluksi. Joskus olen saanut hyvänkin.

Hieronnassa oli yritystä, mutta ei ollut oikein jaksamista ilmeisesti. Välillä pääsin itsekin hieromaan ja tykättiin molemmat siitä ja palvelu saattoi parantua samalla, tuli puheliaammaksi kans.

Joihinkin kysymyksiin sain vastauksen vasta perillä, mutta olin niihin tyytyväinen.

Vähän huono paikka niin tarvitsi kävellä kun julkisilla kulki. Luki oma asunto, mutta ilmeisesti huoneistossa on toinenkin tyttö?

Ei pussaa. Tiukka. Tykkäsin että on nätti ja näytti aika nuoreltakin.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1771
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Koi kongoi naapurissa
« Vastaus #1 : Lokakuu 13, 2024, 18:16:57 »
Missähän päin maailmaa Koi kotikoi kongoi on tiukkana pussaamatta?

Poissa Seukku

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koi kongoi naapurissa
« Vastaus #2 : Lokakuu 13, 2024, 18:34:10 »
Nyt oli keravalla. Naapurissa on ihan toimiva hakutoiminto missä voi nimellä hakea kun nää tuppaa liikkumaan.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1771
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Koi kongoi naapurissa
« Vastaus #3 : Lokakuu 13, 2024, 18:43:12 »
Näissä tavataan kertoa, että missä ko pimu kulloinkin vaikuttaa. Kiitos että kuitenkin kerroit, eräs rapsaaja kehotti googlaaman. Yritän välttää naapurin sillisalaatin ja mainospop-uppien aukaisemista