Saa toivoa tietenkin mitä vaan.Joskin ehkä sektioarven erittely yksinään on MUN MIELESTÄ vähän mautonta. Olisi ehkä hyväksyttävämpää toivoa täysin arvetonta (eli ei mitään leikkauksia).
Tämä lause mua vähän häiritsi tai kaipaa tarkennusta: maksamaan, niin olisihan se kiva, että tilaus olisi sisällön mukainen?
Eli onko aloittaja siis yhteydenotossa tilannut/pyytänyt että ei halua nähdä sektioarpea. Mutta aina hierojilla on sellainen ollut vatsassa vaikka muuta ovat väittäneet?
Ehkä mä en vaan tajua.
Suomalaiset ja kaikki muutkin kaunistavat kuviaan ja ottavat huonot kohdat kuvista pois. Raskausarvet ja vatsan löysä iho muokataan pois tai peitetään. Osa valitsee mainoskuvat niistä jotka ovat 10 vuotta ja 20kg sitten. Paikan päällä vastassa ei ole se mikä kuvista oli ennemmin pääteltävissä. Kuvat voivat olla samasta henkilöstä mutta eri vuosikymmeneltä.
Tämä ei saisi olla mikään ongelma asiakkaalle koska muillekin asiakkaille on kelvannut?
Tottakai se saa olla ongelma. Mutta jos sektioarpi on se juttu joka on turn off, niin kyllähän se pitäisi asiakkaan ensin kysyä. Naapurissa kun ei edes saa olla lettu levälteen vaan oltava pöksyt jalassa. Ja ne pöksyt saattaa sen arven peittää. Jos siis noin specifi asia on itselle tärkeä niin on se nyt jumalauta sitten kysyttävä etukäteen. Tai ylipäätäänsä arvet,niitä kun tuuppaa aika monella olemaan (koska elämä), eikä niitä yleensä erikseen aleta valokuvaamaan.Hyvää huomenta arvon hieronnan ystävät. Onkohan teillä listaa palvelun tarjoajista, joilla olisi tuo mahdolliunen c-sektiohaava piilossa?
AP juuri kysyy ihan suoraan tietoa niistä joilla ei ole sektiohaavaa olemassa?
Tämän jälkeen alkoikin paskamyrsky aidan molemmilta puolin että mitä väliä ja miksi edes kysyy
Mitä arvelet huoran edes vastaavan kysymyksiin arvistaan kun pelkästään täälläkin kysymys aiheutti kohtauksen suurimmalle osalle vaikka kysymys edes ollut heille suunnattu?
Ja mua siis häiritsi tämä lause: maksamaan, niin olisihan se kiva, että tilaus olisi sisällön mukainen
Eli onko hänelle siis käynyt niin että on tilannut pt:n ilman sektioarpea, mutta saanut hierojan jolla on arpi? Tähän en ole edelleenkään saanut vastausta.
Ja mikäli hän jatkossa arvilta haluaa välttyä, tulee hänen mielestäni se mainita aikaa kysyessä. Jos silti saa pt:n jolla on sektioarpi (vaikka on tilausvaiheessa selkeästi ilmaissut että ei tällaista halua nähdä), niin sitten hänellä mielestäni on oikeus vähän valittaakin tilauksesta ja toimituksesta.