Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Outcallit Helsingissä  (Luettu 1561 kertaa)

Poissa vasaman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Outcallit Helsingissä
« : Lokakuu 06, 2024, 23:27:35 »
Moi, olen tulossa Helsinkiin jonkun ajan päästä. Koska kaupunki ei ole liian tuttu niin olisi helpompi jos hupakko löytäisi hotellille. Onko suosituksia? Mieluiten nuorehko suomalainen, mutta, kaikki käy. Kiitos etukäteen!

Poissa kindbeautymilf

• Newbie
  • Galleria (2)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Outcallit Helsingissä
« Vastaus #1 : Lokakuu 08, 2024, 19:04:33 »
Koska olen kiltti ihminen, niin vastaan sinulle sen, mitä meistä useimmat ajattelee, ettei viestisi jää yksinäisenä ilmaan roikkumaan. Katso RE:sta hakutoiminnon kautta Outcallia tekeviä nuoria kotimaisia. Löydät varmasti useammankin pääkaupunkiseudun palveluntarjoajan ja todennäköisesti näet myös rapsoja heistä samalla sivustolla tai täällä. Uskon, että jokainen heistä löytää hotellille 😁 Itse en ikäni puolesta ole kohderyhmääsi, en siis sillä kärjellä kirjoittele 🤭 Onnea matkaan ja kivaa Stadin reissua😘
Kiitos EI rapsoja tälle sivustolle, jos olet minut treffannut, yksityisyyteni suojaamiseksi. Tämä tuhmailu on ainoastaan rakas harrastukseni, jonka pidän visusti salassa tapahtumapaikkaa myöten, -haluan välttää riskin joutua tunnistetuksi myös kumppaneitani ajatellen. Rapsat RE:n puolelle, kiitos ❤️