Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Melody  (Luettu 1873 kertaa)

Poissa Oula 70

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Melody
« : Lokakuu 07, 2024, 18:35:32 »
Onko kukaan käynyt  vierailulla   Kiinnostais kuulla, jos joku on tavannut hänet, että millaista kyytiä oli tarjolla

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5767
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Melody
« Vastaus #1 : Lokakuu 07, 2024, 18:51:37 »
Minä kävin eilen ja oli yhteensä kolmas kerta ehkä viiden vuoden aikajaksolla.

Kyyti on kiihkeää, osin tuntuu siltä että Melodyn on tarkoitus saada kaveri tulemaan nopeasti. Tämä ajatus tuli mieleeni ensi kertaa eilen mutta mistäpä voi viime kädessä tietää onko kyseessä kiihkeä tamma vaiko tarkoitus saada asiakas ulos niin pian kuin suinkin tai vähän molempia. Mieleen noussut ajatus ei ole kuitenkaan häiritsevä, voi olla että vierailen Melodylla uudemmankin kerran.

Kuvat Melodysta ovat omia. Vartalonsa on kivan kurvikas ja naisellinen, kasvonsa jakavat mielipiteitä. Minä tykkään Melodyn kasvoista mutta olen lukenut forkalta toisenlaisiakin mielipiteitä. No, mielipiteensä voi muodostaa ilmoituksessa olevien kuvien perusteella.

Poissa Oula 70

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Melody
« Vastaus #2 : Lokakuu 07, 2024, 18:59:49 »
Mitä palveluita oli tarjolla ku ilmoituksesta ei mitään aukea.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5767
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Melody
« Vastaus #3 : Lokakuu 07, 2024, 19:05:38 »
Soita / kirjoita viesti Melodylle ja kysy. Olen siinä käsityksessä että valikoima on laaja.

Poissa Oula 70

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Melody
« Vastaus #4 : Lokakuu 07, 2024, 19:23:17 »
Kiitos näistä tiedoista 😊

Poissa Joffe

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Melody
« Vastaus #5 : Lokakuu 08, 2024, 20:14:56 »
Olen tavannut Melodyn ainakin 5 kertaa tänä vuonna. Ja häneltä saa kunnon syväkurkku ja pallien nuolenta, ainoa miinus ettei saa laukea suuhun. Kuvat on oikeat ja ajantasalla. Erittäin mukava ja hauska nainen, yritän käydä joka kerta kun hän on Turussa, ja viikon päästä pääse taas hoitoon 😉

Poissa jäpäoulu

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Melody
« Vastaus #6 : Lokakuu 10, 2024, 06:15:46 »
Ilmoituksessa kummiski OWO ja eikä saa laueta suuhun, no mikä se semmonen owo on? Joku täs kertoi et nuolee pallit no entä nuoleeko pyllynreikää??

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 748
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Melody
« Vastaus #7 : Lokakuu 10, 2024, 09:27:51 »
Ilmoituksessa kummiski OWO ja eikä saa laueta suuhun, no mikä se semmonen owo on? Joku täs kertoi et nuolee pallit no entä nuoleeko pyllynreikää??

No sehän on just OWO sellainen.

Jos sais laueta suuhun olis vielä kirjainyhdistelmä CIM.

Poissa P1966

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Melody
« Vastaus #8 : Lokakuu 11, 2024, 23:50:16 »
Monesti on mieli tehnyt käydä tämän pt luona. Viime viikon lopulla sitte kävin. Mukava ja muodokas nainen, pienen koiran kera. Pallien nuolenta aluksi oli kyllä kiva yllätys, siihenpä ne hyvät jutut jäivätkin. Ei tartte enää käydä, sen verran kova hoputus oli päällä.

Poissa Laatikkohäslääjä

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Melody
« Vastaus #9 : Lokakuu 12, 2024, 08:56:39 »
Ite pari krt hänet tavannu. Eka kerta oli ihan jees ja kiva. Toisella krt otin pikkasen pidemmän ajan. Sillo oven aukas aivan riutuneen näkönen tytskä, näytti et ei oo nukkunu varmaan viikkoon. No päätin jäädä, eikä asiat paljo parantunu, kunnon liukuhihnamenoa oli. Ei jatkoon. Ehkä vois käydä pikasilla ku kulmille sattuu mut ei enää omalta puolelta pidempiä aikoja, vien rahani muualle.