kiinnostuin myös tuosta 100/h jos saisi yhteystietoja,niin käyn koeajamassa
ja heitän rapsalla sen jälkeen
ja heitän rapsalla sen jälkeen
Uutiset:
Joo tuli käytyä,kääntymässä.Päivällä varasin ajan"sexy ladylle"ja sovittiin,aika,hinta,palvelut.Menin sitten sovittuun aikaan paikalle "junakatu 8b".Ketään ei paikalla ovi lukossa,laitoin viestiä että olen paikalla,tuli vastaus että on kohta paikalla,Jäin odottamaan autoon.No kohta joku nainen menikin liikkeeseeen,ja minulle tuli viesti että voin tulla.No sisällä minua odotti känninen,vanhemman näköinen nainen kuin ilmossa,ja melko mahakas.Tästä sitten huomautin että taitaa olla vanhat kuvat ilmoituksessa,ja ikäkin alakanttiin,on kuulemma viimekesältä ja oikea ikä 44,uskokoon ken tahtoo ajattelin,hinnatkin olivat yhtäkkiä korkeammat kuin sovitut,niinpä sanoin että jätän nyt kyllä väliin.Tästä alkoi helvetinmoinen polotus,venäjäksi suomeksi ja englanniksi,ettei ole äitini eikä piikani(äidiksi kyllä sopisi ikä varmasti+50)muutaman ohi menneen potkun saattelemana poistuin.Tästä sisuununeena ajattelin että annan hieman palautetta liikkeen omistajalle.Mutta yllätys ei löydy rekisteristä,toiminta loppunut.Eikä uutta tilalla,siis wenakkojen pimeäliike.Olisin vain ehdottanut nimenmuutosta kuten vaikka,Antiikkiliike tai Wanhojentavaroiden kauppa,olisin ehkä myös hieman"kehunu"tätä työntekijää.Siis kannattaa lukea näitä rapsoja,vihreät pallot ilmossa ei tarkoita mitään.Oli pakko rekisteröityä käyttäjäksi vihdoinkin.Kiitos
Jos luotettavaa suomalaista etsitte niin iso suositus KiimaMarille.Juuri sellainen ihana ja kaunis minkälaiseksi kuvittelinkin
Nyt pukkaa taas pitkästä aikaan paineita mihin sitä taalat laittaisi likoon.Tuntuu taas kaupungissa olevan sen verran tarjontaa.