Olen muutaman kerran tavannut,ei mielestäni ole ollut liikaa hajusteita,eikä meikkiäkään.Mutta ymmärrän🙂
Uutiset:
Olen muutaman kerran tavannut,ei mielestäni ole ollut liikaa hajusteita,eikä meikkiäkään.Mutta ymmärrän🙂
Tarkoitin että minua ei ole haitannut,koska olen ruma poikamies,eikä siitä ole minulle ollut haittaa,mutta ymmärrän jos se jotakuta haittaa kuten esim sinua.Mielestäni vähentänyt hajusteiden käyttöä nykyään.Ja aina voi pyytää ettei halua huulipunaa tai ettei tykkää hajusteista Joskus kun olen erehtynyt menemään vanhan liiton wenakon luo,aikoja sitten niin se hajuvesi on kyllä jäänyt päiviksi vaatteisiin kiinni,en tiedä mitä käyttävät?Toinen ääripää on sitten että hiki ja toosa lemahtaa että fiilikset latistuu sitä myöden ja ulkonäköön ei muutenkaan ole satsattu.Siksikin olen nämä nykyään kiertänyt kaukaa,ja palvelu samalla rahalla näillä kauniilla Tsekki naisilla aivan toista luokkaa.Olen muutaman kerran tavannut,ei mielestäni ole ollut liikaa hajusteita,eikä meikkiäkään.Mutta ymmärrän🙂
Meikki ei ongelma, vain huulipuna. Nina kuulemma tykkää jättää huulien jälkiä vähän joka puolelle miehen kehoa. Se on iso ongelma mun tapauksessa.
Tällä laudalla on useampi turska kirjoittanut Ninan vahvasta parfyyminkäytöstä ja todennut nimenomaan, että ei suositella ukkomiehille.
Olet ensimmäinen, joka kirjoittaa päinvastaista.
Joudun jäämään vielä himaan Ninan tapauksessa ja odottamaan lisätietoa nykyisestä huulipuna/parfyymitilanteesta.
Viekää terkut Ninalle; huulipuna/parfyymit pois, niin pääsisi yksi ukkomieskin testaamaan Ninan jo kuuluisan suuhoidon.
😉
Onko kenelläkään kokemusta Valtiattaren kosketus- hieronnasta? Löytyy naapurisivustolta ilmoitus ja omaa omat nettisivut myös. On mahdollista suorittaa maksu myös e-passilla, Smartumilla ja Edenredillä.