Kenelläs palveluntarjoajalla on perus tarjonnan lisäksi myös domina palveluja tarjolla, kevyempääkin?
Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!
Kenelläs palveluntarjoajalla on perus tarjonnan lisäksi myös domina palveluja tarjolla, kevyempääkin?
Mulla onnistuu, mutta en ole erityisemmin mainostanut sitä. Domme-tyylini on ennemmin pehmeä, kannustava ja kehuva (en tee nöyryytystä), mutta osaan kyllä ottaa omani, kertoa mitä tulee tehdä ja käyttää miestä leluna mun nautintoon.
Mulla onnistuu, mutta en ole erityisemmin mainostanut sitä. Domme-tyylini on ennemmin pehmeä, kannustava ja kehuva (en tee nöyryytystä), mutta osaan kyllä ottaa omani, kertoa mitä tulee tehdä ja käyttää miestä leluna mun nautintoon.
Minua on kiehtonut jo jonkin aikaa ajatus domina tapaamisesta. Mutta en ole kuitenkaan kiinnostunut kovin kovasta palvelusta.
Mutta nyt tuo annin esittämä pehmeä tapa voisi olla täydellinen aloitus, kun muutenkin toivoisin joskus pääseväni Annia tapaamaan.