Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Palvelun tarjoajat jolla myös dominaa tarjolla  (Luettu 1489 kertaa)

Poissa Eki1983

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Palvelun tarjoajat jolla myös dominaa tarjolla
« : Lokakuu 09, 2024, 15:01:47 »
Kenelläs palveluntarjoajalla on perus tarjonnan lisäksi myös domina palveluja tarjolla, kevyempääkin?

Poissa Lumijuliia

• Full Member
  • Galleria (27)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palvelun tarjoajat jolla myös dominaa tarjolla
« Vastaus #1 : Joulukuu 11, 2024, 20:52:02 »
Mä en osaisi itse olla dominan roolissa, alistuvan rooli sopii makuuni paremmin.

Jos mulla olisi OF, niin sinne tulisi kyllä varmaan erilaisia rooleja, olisi mielenkiintoista ihan vain kuvauksiin kokeilla dominointia 🤭
Petite seuralaisesi Varsinais-Suomesta 😘 ❤️

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Joulukuu 12, 2024, 13:53:44 »
Kenelläs palveluntarjoajalla on perus tarjonnan lisäksi myös domina palveluja tarjolla, kevyempääkin?

Mulla  :inlove:
Espoossa tavallisesti. Helsinki 27.-28.12.

Poissa AnniAuringonkukka

• Jr. Member
  • Galleria (3)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : Joulukuu 12, 2024, 22:33:35 »
Mulla onnistuu, mutta en ole erityisemmin mainostanut sitä. Domme-tyylini on ennemmin pehmeä, kannustava ja kehuva (en tee nöyryytystä), mutta osaan kyllä ottaa omani, kertoa mitä tulee tehdä ja käyttää miestä leluna mun nautintoon.
🌻 Helsingissä kivat kinkunsulattajaiset 26.-28.12.🌻

Poissa Pataässä

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Joulukuu 13, 2024, 22:41:05 »
Mulla onnistuu, mutta en ole erityisemmin mainostanut sitä. Domme-tyylini on ennemmin pehmeä, kannustava ja kehuva (en tee nöyryytystä), mutta osaan kyllä ottaa omani, kertoa mitä tulee tehdä ja käyttää miestä leluna mun nautintoon.

Aika kiinnostava tyyli dominaan, en tiennyt, että tuollaistakin olisi tarjolla. Tuohan voisi jopa sopia tällaiselle pehmolle.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Jepsjep

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Joulukuu 14, 2024, 09:46:47 »

Minua on kiehtonut jo jonkin aikaa ajatus domina tapaamisesta. Mutta en ole kuitenkaan kiinnostunut kovin kovasta palvelusta.
Mutta nyt tuo annin esittämä pehmeä tapa voisi olla täydellinen aloitus, kun muutenkin toivoisin joskus pääseväni Annia tapaamaan. :inlove:

Poissa BunnyRose

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #6 : Joulukuu 14, 2024, 12:21:30 »
Hep 🙋 tarjoan myös gentle femdom tapaamisia perus tapaamisien lisäksi   :blowjob: :whipping:

Poissa Vieras1764

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Joulukuu 14, 2024, 17:01:30 »
Täällä.

Mutta mä oon kuulemma aika sadistinen. Oon aika ääripää kaikessa mitä teen, joko totaalinen mommy joka vaan huolehtii sun tarpeista ja hyvinvoinnista, tai verbaalisesti nöyryyttävä kylmä sadisti. Erityisesti tykkään leikkiä sadismilla.

Kemioiden kohdatessa rakastan kiusoitella.

Rakastan kattoa kun toinen nauttii ja oon semi sensuelli ja taiteellinen, esim wax play on lemppareita.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : Joulukuu 14, 2024, 23:24:09 »

Minua on kiehtonut jo jonkin aikaa ajatus domina tapaamisesta. Mutta en ole kuitenkaan kiinnostunut kovin kovasta palvelusta.
Mutta nyt tuo annin esittämä pehmeä tapa voisi olla täydellinen aloitus, kun muutenkin toivoisin joskus pääseväni Annia tapaamaan. :inlove:

Mun tyyli on myös tätä softia, haluaisin kyllä opetella ja harjoitella sellaista sadistisempaakin meininkiä mutta tollanen soft Domme, hellä mutta tiukka hallitseminen tulee itselleni tosi luonnostaan.
Espoossa tavallisesti. Helsinki 27.-28.12.