Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Glory hole puitteita?  (Luettu 988 kertaa)

Poissa juhov001

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Glory hole puitteita?
« : Lokakuu 12, 2024, 19:59:12 »
Löytyykö Varsinais-Suomesta pt:aa joka olisi halukas toteuttaman tämmöiset puitteet? Asia on itseäni aina kiinnostanut, mutta en ole koskaan päässyt kokeilemaan.
Näitä ei juuri ole tarjolla, ainakaan en ole löytänyt. Tähän voisi halukkaat turskatkin laittaa vaikka kättä pystyyn ketä tällainen kiinnostaisi, niin jos saataisiin tyttöjä innostumaan tällainen seinä tekemään jos kysyntää löytyy.

Poissa moniottelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Glory hole puitteita?
« Vastaus #1 : Lokakuu 14, 2024, 07:56:44 »
Mikäli joku pt asiaa pohtii, mutta omat rakentajan taidot ja välineistö on hiukan puutteellinen, niin olen asiaan hiukan perehtynyt, eikä tuo välttämättä ole kovinkaan iso operaatio järjestää hyvin toimiva Gloryhole

Poissa moniottelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Glory hole puitteita?
« Vastaus #2 : Lokakuu 14, 2024, 08:25:28 »
Lisätääs vielä että MissHornyGirl Mintulla on hyvät ohjeistukset asiasta sivuillaan kannattaa lukasta ajatuksella. Sit tietty asiakkaille voin suositeella Mintun Gh kokemusta, vaikkei varsinais-suomessa olekkaan. 🙈😅 ns herkkusivuillani on videokin aiheesta mikäli kiinnostaa. Asiakkaan kannattaa varmistaa jo puhelimessa missä korkeus säätöön tarkoitetut trallit sijaitsee. Itse löysin ne vähän turhan myöhään ja olin jo varvistellut itseni puolikouliaaksi. 🙈👍 mutta reissu oli silti kyllä yksi parhaista mitä on tullut tehtyä.