Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uuden hupakon kokemuksia  (Luettu 5648 kertaa)

Poissa AnniAuringonkukka

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 30
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #40 : Lokakuu 10, 2024, 17:36:50 »
Anni on ihan mielettömän upea Nainen, pitäkää herrat tätä Naista hyvänä ❤️
yt: savumerkit 😉

Kiitos paljon Apupoikaantero :kiss: Och samma på savumerkki
Tampereella käymässä 26.-27.10.

Poissa dueerre

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #41 : Lokakuu 14, 2024, 16:02:21 »
"Itse tapaan asiakkaita sovittaessa n. klo 21-22 asti. Sen jälkeen en koe, että minusta on enää mitään iloa kenellekään ja alkaa muutenkin mennä kuormittavuuden puolelle. Enpä tiedä, että kuinka kivaa se asiakkaallekaan olisi että pt on kuin nukkuneen rukous."

Tässä toimit aivan oikein! En tietenkään tunge visiitille pt:lle sopimattomiin aikoihin. Ja tuo 21-22 aikaväli on kyllä todella harvinainen.. eka kotimainen joka tällaisesta ikinä edes mainitsee..🥰

Pakko nyt mainostaa, että kyllä mäkin tapaan vaikka 23 asti, kunhan ei oo seuraavana aamuna mitään :D Toki en tiedä, mikä sinulle on kohtuuhintainen ja hyvä, nämä kun ovat kellonaikaa paljon subjektiivisempia asioita ;)

Sama. Just toissa viikolla tapasin klo 3 aamuyöllä, koska se sopi tyypin työaikatauluihin. Eikä ole kauaa kun lähdin klo 24 hotelli outcall-keikalle. Ihan oman muun elämän puitteissa tapaan mihin kellonaikaan vaan.

Että ei pidä yleistää että me kotimaiset tapaillaan vaan virka-aikaan 😉

Yleensä 24/7 vastaanottavat ja mikä kellonaika tahansa käy eivät ole niitä parhaimpia valintoja asiakkaille ;D

Sä voit muru olla mitä mieltä vaan  :kiss:  Mä kutsun sitä "joustavuudeksi". Ja ehkä skippasit lauseen "oman muun elämän puitteissa". Normaalisti mun muu elämä öisin sisältää nukkumista. Tämä klo 3 herra oli etukäteen sovittu ja oli kello soimassa, koska miks ei? Pääsin sen jälkeen takaisin nukkumaan. Jos se tekee musta huonon huoran sun mielestä, niin sille mä en voi mitään.


Edit. Ensin itket kun horot ei rikastu. Seuraavaksi itket kun horo ottaa vastaan myös yöllä saapuvan asiakkaan ja yrittää rikastua. Yritä nyt päättää mitä se horo saa tehdä  :kiss:

Hyvin ymmärretty Maria Enkeli. Kaunis kiitos Sinulle hyvästä asiakaspalvetyöstä. Tiedäthän hyvin, että paineet ne on miehillä yölläkin, ei ne sieltä mihinkään katoa.