Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: SeksiSaitilla arvokkaasti käyttäytyminen,toista kunnioittaen.  (Luettu 4141 kertaa)

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SeksiSaitilla arvokkaasti käyttäytyminen,toista kunnioittaen.
« Vastaus #60 : Joulukuu 30, 2024, 22:29:34 »
Inhoan myöskin sanaa "toksinen" jos sitä käyttää joku woke-aktiivi. No, muut ei sitä juuri käytäkään.
Kyllä tämä herne on vedetty nenään sieltä patjan alta.

Ei mulla ole hernettä nenässä, eikä patjankaan alla. Kyllähän mun viesteistä pystyy sen lukemaan käsittääkseni, että mä olen hyväksynyt sen tosiasian, että tämä foorumi on mitä on ja sen kanssa on elettävä jos täällä haluaa olla. Mä vain yksinkertaisesti olen harmissani siitä, että tällä foorumilla asiakeskeskustelut ja rapsaketjut menee ihan perseelleen sen sijaan, että niitä käytettäisi siihen, mikä niiden tarkoitus on. Iso syyllinenhän siihen on ylläpito salliessaan sen. Jos OT-viestejä siivottaisi pois esimerkiksi rapsaketjuista ahkerasti ja niitä jatkuvasti kirjoittavat saisivat niistä huomautuksia joka kerta niin kyllähän se hiljalleen varmasti vähenisi.

Olispa kivaa jos olisi sellainen paikka missä voi keskustella maksullisesta seksistä ja rapsata seksityöntekijöitä asiallisesti aiheessa pysyen. Ehkä sellainen pitää itse perustaa?
❤️ Espoo 7.-12.1. ❤️

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #61 : Joulukuu 30, 2024, 22:35:07 »
Kyllähän tässä AnnaB:llä tietty pointti on, tahtoo usein nämä aiheet alkaa rönsyilemään ja jutut lähtee laukalle ja varmasti olen itsekin siihen syyllinen. Toisaalta, ketju elää ja pysyy kiinnostavana pitempään kun näin käy. Itse katsoisin että asia on Ok niin kauan kuin ei käydä henkilöön tai profiiliin kiinni ja ollaanhan täällä kuitenkin anonyymiteetin suojissa joskin foorumilla vaikuttaville palveluntarjoajille asia voi olla vähän eri.
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #62 : Joulukuu 30, 2024, 22:39:45 »
Muistan edelliseltäkin foorumilta, että parhaat keskustelut syntyivät kirjoitusten rönsyilystä varsinaisesta aiheesta. Ilman perseilyä

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #63 : Joulukuu 30, 2024, 22:40:25 »
Ei tätä foorumia kannata ottaa niin tosissaan että lankoja pitää alkaa suitsimaan keskusteluista. Ne rönsyää mihin suuntaan nyt sattuvatkin menemään keskustelijoista riippuen.

Ja woke taas toisti itseään tässä langassa; keskustelu on mahdotonta jos ajatus ei ole sama. MOT.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #64 : Joulukuu 30, 2024, 22:40:37 »
Anonyymiyden taso on tosiaan PT:lle täällä vähän eri. Vaikka meidän todelliset henkilöllisyydet salassa pysvätkin (paitsi niiltä jotka avoimesti kasvoillaan tekevät) niin meidän julkinen työrooli kuitenkin on se millä pelataan. Mä harkitsen kyllä kaiken mitä tänne kirjoitan koska olisihan se nyt ihan hiton huonoa mainosta alkaa täällä trollaamaan ja vittuilemaan. Turskien sen sijaan on helppo kirjoitella ihan mitä vaan, ja mennä sen jälkeen PT:n luokse ilman, että tämä tietää mitä kyseinen asiakas on täällä jauhanut tai kuka hän edes on.
❤️ Espoo 7.-12.1. ❤️

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #65 : Joulukuu 30, 2024, 22:42:59 »
Muistan edelliseltäkin foorumilta, että parhaat keskustelut syntyivät kirjoitusten rönsyilystä varsinaisesta aiheesta. Ilman perseilyä

Itse rönsyilyhän ei ole sinänsä huono juttu jos nyt pysytään edes suunnilleen ketjun aihepiirissä, mutta se vittuilu ja perseily ja kaikenlainen vääntäminen on jotain mikä aiheuttaa mm sen että kovin moni PT ei ole pätkääkään kiinnostunut osallistumaan täällä keskusteluihin kun ei vana jaksa sitä.
❤️ Espoo 7.-12.1. ❤️

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #66 : Joulukuu 30, 2024, 22:45:08 »
Tämä nyt kuuluisi jo Moderointi-ketjuun, mutta olkoon täällä. Muinaisella Sexworkilla moderointi toimi hiukan tiukemmin monissa jutuissa, tosin epäjohdonmukaisuutta oli sielläkin.

Ylläpito on teknistä ylläpitoa ja keskustelun suitsiminen moderointia. Kyllä täälläkin moderointi toimii pääasiallisesti ihan ok, mutta kaikkien käyttäjien soisi ymmärtävän, ettei tällaista foorumia voi vahtia varmaankaan kuin 1-2 tyyppiä kerrallaan. Jotain kai heillekin pitää asiasta maksaa ja mistäpä se raha tulee, harva tietää.

Harrastehommiahan näiden pitäisi olla, tai voi viranomaiset kiinnostua paritusorganisaation pyörityksestä kuten Sexworkille kävi, vaikka mitään ei koskaan löytynytkään.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #67 : Joulukuu 30, 2024, 22:48:22 »
Ei tätä foorumia kannata ottaa niin tosissaan että lankoja pitää alkaa suitsimaan keskusteluista.

Totta tämäkin. Viihdettä suurin osa eikä kannata kovin syvälle ihon alle näitä forkan juttuja päästää tai tervekin tulee hulluksi ;D

Poissa gorth

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #68 : Joulukuu 30, 2024, 22:49:50 »

Itse rönsyilyhän ei ole sinänsä huono juttu jos nyt pysytään edes suunnilleen ketjun aihepiirissä, mutta se vittuilu ja perseily ja kaikenlainen vääntäminen on jotain mikä aiheuttaa mm sen että kovin moni PT ei ole pätkääkään kiinnostunut osallistumaan täällä keskusteluihin kun ei vana jaksa sitä.

Rönsyily on monesti ihan ok, perseily ja muu ääliöinti ja riidanhaastaminen ei - tämä kait pointtina.

Poissa ThomasDundee

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #69 : Joulukuu 30, 2024, 23:40:06 »

Juuri tämä on mielestäni aika harmillista. On sinänsä kaunis ajatus, että mahdollisimman salliva suhtautuminen kaikenlaiseen kirjoitteluun ja vähäinen puuttuminen vittuiluun ja perseilyyn pitää keskustelut eläväisinä ja mielenkiintoisina. Tämä kuitenkin helposti johtaa siihen, että monet, joilla olisi hyvinkin paljon annettavaa, poistuu foorumilta tai heiltä lopahtaa kiinnostus kirjoitella yhtään mitään kun ei vaan jaksa. Ja tämä johtaa taas puolestaan keskustelujen yksipuolistumiseen ja näivettymiseen.
Jos palveluntarjoajat alkaa täältä kaikkoamaan tulehtuneen keskusteluilmapiirin takia, niin se olisi ainakin minun mielestäni sääli. Ei tämä pelkkänä turska-/äijäfoorumina olisi läheskään niin mielenkiintoinen.

Poissa Ukulelele

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #70 : Joulukuu 30, 2024, 23:55:38 »
Parasta olis kun pystyisi piilottamaan haluamansa ihmisen.

Et voi lähettää hänelle viestiä, eikä hän sinulle.

Sinä et näe hänen aloituksiaan tai kommentteja.

Trollit voisi sitten huudella yöhön.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #71 : Joulukuu 31, 2024, 00:23:16 »
Sen voin sanoa että ihmisestä saa helposti väärän kuvan jos seuraa pelkästään tänne kirjoittelua.
Parasta mielestäni on että ei oteta niin tosissaan toisten tänne laukomia mielipiteitä eikä ainakaan anneta niiden mennä ihon alle, ts. koetetaan hiukan paksuntaa nahkaa ja ajatella ettei tämä nyt niin vakavaa ole loppujen lopuksi.
Tuohivirsupersu ja toksinen setämies.
Suomen kansa on tolkuttoman typerää porukkaa.

Poissa Heikki Koo

• Valvojat
« Vastaus #72 : Joulukuu 31, 2024, 01:33:06 »
Parasta olis kun pystyisi piilottamaan haluamansa ihmisen.

Et voi lähettää hänelle viestiä, eikä hän sinulle.

Sinä et näe hänen aloituksiaan tai kommentteja.

Profiili > Kaverit/estolista > Muokkaa kavereita/Muokkaa estolistaa.

Poissa Fäkboy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #73 : Joulukuu 31, 2024, 08:25:23 »

Parasta mielestäni on että ei oteta niin tosissaan toisten tänne laukomia mielipiteitä eikä ainakaan anneta niiden mennä ihon alle
Tästä kyllä samaa mieltä.
Tarve kirjoittaa jatkuvasti kyyniseen ja pilkalliseen sävyyn ei kieli erityisen vahvasta itsetunnosta, eikä lle järkevää antaa tällaisten ihmisten vaikuttaa itseen. 😊

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #74 : Joulukuu 31, 2024, 10:18:53 »
Turvallisemman tilan periaatteisiin kuuluu tasa-arvon, yhdenvertaisuuden ja ihmisoikeuksien kunnioittaminen. Siihen kuuluu, että rasismia, seksismiä, vihapuhetta, loukaavia ilmaisuja ja häirintä ei hyväksytä. Siihen ei kuulu kehosyrjintä, eikä toisten kehojen kommentointi. Siihen kuuluu toisten ihmisten mielipiteiden, uskomusten, kokemuksien ja eriäivien mielipiteiden kunnioittaminen. Siihen ei kuulu pilkkaaminen, ivaaminen, halventaminen, syrjiminen tai muiden nolaaminen puheilla, käytöksellä tai teoilla. Siihen kuuluu se että ei jyrätä muiden mielipiteitä ja että arkoja aiheita käsitellään kunnioittavasti. Siihen kuuluu myös se, että jos loukkaa jotakuta niin pyytää myös sitä anteeksi ja korjaa käytöstään. Häirintään puututaan ja häirityksi tulleelta kysytään haluaako hän apua.

Muutama seksityöläinen harrastaa somessa tätä vasemmistolaista wokettamista.
Käytännössä he haluavat opettaa maksavaa asiakasta toimimaan tavalla, joka ei kiinnosta maksajaa.
Kun olen huomannut suoraan tai epäsuorasti PT:n olevan vasemmistolaisen, niin olen tiputtanut hänet listoiltani.

Suuresti ihmettelen, miksi muuten hyvä kirja pilataan lopussa asiakkaiden/ihmisten ...stelulla.
https://www.kosmoskirjat.fi/kirjat/dionysia-kovakantinen-kirja/

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #75 : Joulukuu 31, 2024, 10:40:38 »
Mua ei haittaa palveluntarjoajan puoluetausta sen paremmin kuin muutkaan yksityisajatukset, eri asia on että miten ne tuodaan täällä esiin.

Toivottavasti tästä ketjusta ei tule tämän enempää politiikkaketjua

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #76 : Joulukuu 31, 2024, 10:55:27 »
Mua ei haittaa palveluntarjoajan puoluetausta sen paremmin kuin muutkaan yksityisajatukset, eri asia on että miten ne tuodaan täällä esiin.

Toivottavasti tästä ketjusta ei tule tämän enempää politiikkaketjua

Tarkoitin lähinnä tapauksia, jossa ilmoituksessa kerrotaan, en halua asiakkaiksi rasisteja, homofobisia jne.
Sinänsä seksityöntekijöiden omien etujen ajaminen ei minua haittaa tai ärsytä. Kovin usein tämä vain menee sitten poliittiseksi vasemmistoideologian ajamiseksi. Wokettaminen on eräs variantti Leninin luokkataisteluopista. Wokessa valkoiset setämiehet ovat kulakkeja, joilla ei ole mitään oikeuksia. 

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #77 : Joulukuu 31, 2024, 11:29:44 »
Sen voin sanoa että ihmisestä saa helposti väärän kuvan jos seuraa pelkästään tänne kirjoittelua.
Parasta mielestäni on että ei oteta niin tosissaan toisten tänne laukomia mielipiteitä eikä ainakaan anneta niiden mennä ihon alle, ts. koetetaan hiukan paksuntaa nahkaa ja ajatella ettei tämä nyt niin vakavaa ole loppujen lopuksi.

Hyvin sanottu!

Kaikki eivät ole taitavia kaunosieluisia kynäniekkoja, jotka pystyisivät tuomaan pointtinsa kärjen esille nätin kohteliaasti kenenkään mieltä pahoittamatta. Välillä pointti katoaa, kun sanomaa hierotaan salonkikelpoiseksi. Itse luen mielummin lyhyen, kärkevämmänkin lausahduksen, kuin pidemmän kirjoitelman, jonka pointtia joudun arvuuttelemaan.

Jankkaamislänkytykset harvoin tuottaa hymähdyksiä, joten ne tulee skipattua. Estolistalle en ole ketään laittanut, ”huonostikin” esitetty provomielipide saattaa herättää ajattelemaan asiaa laajemmin. Ja jos meinaa lämmetä, niin tietää että on aika pistää koneet kiinni ja siirtyä oikean elämän pariin. Viihdykettä tämä vain on. Vai?
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa ThomasDundee

• Jr. Member
« Vastaus #78 : Joulukuu 31, 2024, 12:03:58 »
...
Olispa kivaa jos olisi sellainen paikka missä voi keskustella maksullisesta seksistä ja rapsata seksityöntekijöitä asiallisesti aiheessa pysyen. Ehkä sellainen pitää itse perustaa?
Hyvä idea!

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #79 : Joulukuu 31, 2024, 12:12:11 »
Sehän se juttu on, että jatkuva provo ei ole kovin hyvää viihdykettä kuin ehkä siihen itse osallistuville. Mä en tule tänne katsomaan vänkääjäshow’ta vaan keskustelemaan maksullisesta seksistä. Jos jälkimmäinen lakkaa olemasta mahdollista vänkääjäshow’n takia, niin sitten lakkaan tulemasta.

Ei siinä toki sen dramaattisempaa; tämä on vain tätä jatkuvaa ihmettelyä miksi pitää olla näin,  miksi naapurisivuston käyttöliittymän pitää olla sellainen kuin on jne.