Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Stadin hierojat (ei thaikku)  (Luettu 314616 kertaa)

Poissa Hard-One

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #460 : Syyskuu 11, 2024, 07:18:24 »
Onko Freiasta tietoa; onko tauolla ja palaa vaiko kokonaan lopettanut? Mielestäni kalun kiusaajapk-seudulla. Ariinan luona kävin pettymässä.

Poissa Jackjackjack

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #461 : Syyskuu 19, 2024, 13:40:07 »
Onnistumatta olen etsinyt rapsaa Bella1 / Ina:sta. Ilmo naapurissa "TANTRA& BODY 2 BODY" hierontapuolella ja "Kaunis Ina" normipuolella. Kuivien perusteella kivat kannut... Kellään kokemusta?

Poissa sinki

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #462 : Syyskuu 20, 2024, 10:27:40 »
Kävin kauan, kauan sitten Bella1/Inan luona hieronnassa Hietalahden suunnilla. Jäi mieleen, että hän asettui heti alkuun kontilleen sängylle perä pystyssä keikistelemään ja toisti siinä ikään kuin yhden ainakin silloisissa valokuvissaan olleista asennoista. Hieronta alkoi selkäpuolelta, siitä osasta ei erikoisempia muistikuvia. Kääntymisen jälkeen jalkopäässäni työskennellessään hän riisui paljastavan toppinsa sanoi pian, että ”hierojaan saa koskea” ja sittenpä otinkin herkulliset, isohkot, kiinteät luomut (kai?) suulliseen ja käsin suoritettavaan tarkempaan tutkintaan. Sinne väliin katosi aikanaan myös innokas pikkukaverini ja äkkiäkös oli helminauha Bella1/Inan tisseillä. Kiva kokemus, en oikein osaa sanoa miksei ole tullut sittemmin käytyä.
T. Sinki

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 409
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #463 : Lokakuu 09, 2024, 19:23:06 »
Nicola / body to body discount kohdattu. Kuvien henkilö, painoa jonkin verran tullut lisää, mutta ei haitannut. Aika etäinen ote tekemiseen, mutta olin kyllä aika raukea ja loppuhuipennus meni täysin nappiin. Ehkä riittänee silti lyhyempikin aika jos joskus uudestaan.


Poissa ugeli77

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Stadin hierojat (ei thaikku)
« Vastaus #464 : eilen kello 20:49:19 »
Ei ole aina helppoa tämä turskan elämä 😀 Yritin tänään klo 14.30 varata hieronta-aikaa illaksi klo 19.30 täällä kehutulle hierojalle. Halusi vahvistuksen tuntia ennen sovittua aikaa. Olin hankalasti kiinni sellaisessa paikassa etten päässyt luurille kuin vasta 18.40 jolloin oli tullut ilmoitus että aika on peruttu. Kohteliaasti ilmoitin että tavataan toisella kerralla ja sain ystävällisen viestin myös takaisin. Jäi harmittamaan että klo 14.30 ei voi varata illalle aikaa ilman tällaisia vahvistuksia. Jäi kuitenkin hyvä fiilis sillä viesteily oli koko ajan ystävällistä.

Uutta matoa koukkuun ja st auki. Sieltä yllättävän paljon kehuja/vihreää valoa saanut hieroja jolle laitan tiedustelua hinnoista. Hinnat tulee mutta hieroja poistaa Whatsapp viestit heti pois. Kyselen hintoja uudestaan kohteliain pyynnöin ja saan ne jälleen. Totean että hinnat ovat yli 50% korkeammat kuin alkuperäisen hierojan, ja ovat siis mielestäni ylihintaisia siihen nähden että kyseisestä hierojasta on täällä yksi ainoa arvostelu. Kysyn vielä varmuuden vuoksi että mitä tämä hinta sisältää (jos vaikka samalla hinnalla saisi suuhoidon tms ekstraa). Lyhyt vastaus kertoo että käsihoito kuuluu hintaan. Kohteliaasti kerron että hinta on minulle liian kallis joten väliin. Takaisin tulee vihainen viesti jossa valitetaan että olen vienyt hänen aikaa ja pääsen/joudun estoon🤣

Tässä kaksi hyvin erilaista tapaa kommunikoida asiakkaiden kanssa. Ensimmäinen case jäi harmittamaan mutta menen varmasti hierojalle vielä lähiaikoina sillä hieroja hoiti homman tyylillä. Toisen casen hieroja on ilmeisesti todennut että vittuile on välittämistä ja saa bisnekset rullaamaan omalla metodillaan. Jokainen tyylillään mutta mun tyyli on näköjään tänään fleshlight kotosalla 😀