[/quote]
No esimerkiksi minulle lihavat tytöt ovat "vähemmän". Seksuaalisessa mielessä.
Kun viisari ei syty lihavista naisista sen enempää kuin miehistäkään, kumpikin ryhmä on minulle seksuaalisesti vähemmän.
Olen jo muualle kirjoittanut, että ylipainoiset ovat jo vieneet sanan "kurvikas". Ylipainoinen ei ole kurvikas, vaan lihava. Roikkuva vatsa ja höllyvät reidet eivät ole mitään kurveja, vaan läskiä. Ihan sitä itseään.
Turha näistä on loukkaantua, kun puhutaan suoraan asioista.
Banana; mä kirjoittaisin, että vastassa oli lihava nainen, toisinkuin ilmoituksessa.
[/quote]
Täysin samaa mieltä - nimenomaan tämä "kurvikas" sanan käyttö kun oikeasti kyseessä ylipainoinen ihminen, on naurettavaa ja myös henkilölle itselleen haitallista!
Jos vielä kyse tilanteesta, että MYYDÄÄN palveluja ja yritetään peitellä oikeata ulkomuotoa, kuvakulmien tai suoranaisten valhelisten tietojen antamisella (paino kg), niin kyseessä on harhauttamisen yritys jolla tavoitellaan taloudellista hyötyä, eli petos. Tästä ei ole mitään epäselvyyttä.
Kuvakulmien käyttö jotka asettavat kehon "suotuisaan valoon" on toki oletettavissa melkein aina, varsinkin jos nainen poseeraa kuvassa missä hänen keho on esillä. Tämä nyt ei ole
vielä ihan petosta kuitenkaan, ja usein myös tarkkasilmäinen pystyy aika helposti saamaan suht todennäköisen kuvan henkilön kehosta, "peittelemis yrityksistä" huolimatta. Usein ne puuttuvat kuvat/kuvakulmat kertovat paljon.