Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: JayCee  (Luettu 389 kertaa)

Poissa runkqvist

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
JayCee
« : Lokakuu 18, 2024, 09:09:29 »
Eilen olin ollut sen minimivaroajan eli 4-5 päivää runkkaamatta, joten olin vakaasti päättänyt mennä maksulliselle naiselle. Niin kuin joskus ennenkin, hupakkoshortlistini kärkihenkilö oli sitten juuri kriittisellä hetkellä jossain tavoittamattomissa. Pari ylimääräistä tuntia kotona munia räplättyänu muistin, että naapurisivustolla olin nähnyt jonkun palveluntarjoajan, jonka ilmoituksessa mainittiin paikannimi Ruoholahti. Tekstiviestillä yhteys palveluntarjoajaan ja vastausviestistä kului 20 minuuttia niin olin jo hänen ovellaan. Maamerkkinä oli annettu eräs hotelli ja osoite on kyllä Jätkäsaaressa eikä Ruoholahdessa.

Englanniksi ja suomeksi laaditussa ilmoituksessa ei ollut mainittu naisen etnistä taustaa, mutta kyseessä oli thaimaalainen. Ilmoituksessa ei myöskään ollut mainittu strategisia mittoja, minun arvioni niistä on 160/65. Ilmoitettu ikä (28) lienee oikea ja kuvat ovat omat. Kuten noista arvioimistani mitoista voi päätellä, niin niin mikään kaikkein hoikin pt ei ollut kyseessä. Pituuteen nähden 10 kiloa liikaa massaa. Itse tykkään enemmän hiukan hoikemmista tytöistä. Nyt oli kuitenkin päästävä panemaan, joten ovelta kääntyminen ei missään tapauksessa ollut vaihtoehto.

Tasaraha, kaksi ruskeaa seteliä, kouraaan ja minulta housut pois ja hoitoon. Suoritus käsitti suikkaria kumilla, minun puoleltani hiukan pillun nuolemista sekä panemista pääasiassa takaapäin. Lopuksi hän runkkasi minulle orgasmin. Poistuessani katsoin puhelimen sekuntikellosta, että olin ollut asunnossa 34 minuuttia 15 sekuntia.

Tärkeär kysymykset: alkaisinko vakkariksi? Tuskin. Menisinkö uudestaan? Minun näkökulmasti erittäin hyvä sijainti huomioiden mahdollisesti

Täysikuu, Lievää tuulenvirettä, +12.