Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kauan sitten  (Luettu 426 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2252
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Kauan sitten
« : Lokakuu 19, 2024, 15:13:57 »
Kauan, kauan sitten varasin Joensuun Kimmelistä huoneen ja ennenkuin edes Joensuuhun pääsin, oli mun kolme päivää täysin buukattu. Otin jonoa, miehiä joille soitan jos aikoja vapautuu.

Neljä ekaa varausta oli no show. Aloitin purkamaan varajonoa ja sain asiakkaita. Kaksi päivää oli feikkivarauksia. Onneksi mulla oli oma jono.

Silloin venäläiset hallitsivat -tämä on totta - itäsuomalaista hutsubisnestä eivätkä he halunneet muita tienaamaan.

Venäläiset olivat tehneet kolmen päivän feikkivaraukset.

Toinen juttu oli pienessä hotellissa keskustassa, siellä oli papukaija. Asiakas sanoi että on vaikeaaa päästä sun luokse. Laitoin kaikille tuleville sms jossa voivat sanoa mun oikean nimen, jos respa kysyy.

Illellammalla kävi ilmi että baarissa istui mun luona, heti aamusta käynyt venäläismies. Hän antoi mut ilmi respalle. No, senkin selätin.

Tämä oli siis 2000-luvulla.
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kauan sitten
« Vastaus #1 : tänään kello 17:49:21 »
Kylläpäs oli röyhkeää toimintaa itänaapurin mimmeiltä  :-X luulisi, että heillä olisi parempaakin tekemistä
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩