Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: SeksiSaitilla arvokkaasti käyttäytyminen,toista kunnioittaen.  (Luettu 1558 kertaa)

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 189
  • * Kelpo kaveri
Vs: SeksiSaitilla arvokkaasti käyttäytyminen,toista kunnioittaen.
« Vastaus #20 : Lokakuu 16, 2024, 19:07:02 »
Jos mielestäni ovessa vastassa on nainen joka on 20kg painavempi kuin mitä antaa ilmoituksessa ymmärtää,
niin kirjoittaisin kai myöhemmin että "tyttö ei ole niille joka etsii siroa tyttöä" ja ehkä jättäisin pois sen että "mä voin kyllä suositella"

Tuollainen viittaus "ei ole siro" on turskien harhaanjohtamista. Joku 165/50 on siro, 165/60 ei välttämättä ole enää siro, mutta voi olla timmi pakkaus.

Poissa DevilsAdvocate

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: SeksiSaitilla arvokkaasti käyttäytyminen,toista kunnioittaen.
« Vastaus #21 : Lokakuu 17, 2024, 00:10:09 »
Jotkut vanhat kirjoittajat levittelee täällä myös erittäin törkeitä ja selviä valheita faktana asioista mitä jotkut vain luulee olevansa totta... koska niin moni vain kirjoittaa samalla tavalla.

Etköhän säkin ole tuossa kunnostautunut ja huolella, ihan viime aikoinakin. SO:lla saatoit nauttia luottamusta vanhan ylläpidon aikaan mutta et enää myöhemmin. Hold your horses!
🐽

Poissa NUSSIJA_666

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: SeksiSaitilla arvokkaasti käyttäytyminen,toista kunnioittaen.
« Vastaus #22 : Lokakuu 19, 2024, 21:23:51 »

[/quote]

No esimerkiksi minulle lihavat tytöt ovat "vähemmän". Seksuaalisessa mielessä.

Kun viisari ei syty lihavista naisista sen enempää kuin miehistäkään, kumpikin ryhmä on minulle seksuaalisesti vähemmän.

Olen jo muualle kirjoittanut, että ylipainoiset ovat jo vieneet sanan "kurvikas". Ylipainoinen ei ole kurvikas, vaan lihava. Roikkuva vatsa ja höllyvät reidet eivät ole mitään kurveja, vaan läskiä. Ihan sitä itseään.

Turha näistä on loukkaantua, kun puhutaan suoraan asioista.

Banana; mä kirjoittaisin, että vastassa oli lihava nainen, toisinkuin ilmoituksessa.
[/quote]


Täysin samaa mieltä - nimenomaan tämä "kurvikas" sanan käyttö kun oikeasti kyseessä ylipainoinen ihminen, on naurettavaa ja myös henkilölle itselleen haitallista!
Jos vielä kyse tilanteesta, että MYYDÄÄN palveluja ja yritetään peitellä oikeata ulkomuotoa, kuvakulmien tai suoranaisten valhelisten tietojen antamisella (paino kg), niin kyseessä on harhauttamisen yritys jolla tavoitellaan taloudellista hyötyä, eli petos. Tästä ei ole mitään epäselvyyttä.

Kuvakulmien käyttö jotka asettavat kehon "suotuisaan valoon" on toki oletettavissa melkein aina, varsinkin jos nainen poseeraa kuvassa missä hänen keho on esillä. Tämä nyt ei ole
vielä ihan petosta kuitenkaan, ja usein myös tarkkasilmäinen pystyy aika helposti saamaan suht todennäköisen kuvan henkilön kehosta, "peittelemis yrityksistä" huolimatta. Usein ne puuttuvat kuvat/kuvakulmat kertovat paljon.

Paikalla MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 938
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: SeksiSaitilla arvokkaasti käyttäytyminen,toista kunnioittaen.
« Vastaus #23 : Lokakuu 19, 2024, 21:29:08 »
Valitettavasti tällä saitilla voi kyllä kirjoitella ja lähetellä ihan mitä paskaa tahansa ilman että se johtaa yhtään mihinkään. Juuri sain palautteena seuraavaa:

Opettele poika käytöstapoja tai painu takaisin sinne ylilaudalle mistä tulitkin, spede

Tämä ilman mitään viittausta mihinkään kirjoittamaani tekstiin.. tyyppi ilmeisesti vain ärsyyntyi kun annoin palautetta täysin turhasta tylytyksestä mitä tämä harrastaa.. Eli tällainenkin kulliver "juniormember" meillä täällä aukoo päätään vailla huolenhäivää banneista.

Poissa Pertti Ström

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: SeksiSaitilla arvokkaasti käyttäytyminen,toista kunnioittaen.
« Vastaus #24 : Lokakuu 19, 2024, 21:33:34 »
^ Näinhän tehtiin kusenkeltaisella sivustollakin moderoinnin hymistellessä taustalla.
No no Pertti, muistetaanpa ne hyvät käytöstavat eikä loukata legendaarisia sivustojen laatijoita kutsumalla sivuja kusenkeltaisiksi.
Muista netiketti ja että kaikilla pitää olla turvallinen tila☝️.
Ne "legionit" kohtelivat mua siellä niin huonosti, että tuo oli aika pientä. "Legioneille" ja Huoramafialle aina keskisormi.

Paikalla MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 938
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: SeksiSaitilla arvokkaasti käyttäytyminen,toista kunnioittaen.
« Vastaus #25 : Lokakuu 19, 2024, 22:51:07 »
Ylläpito näyttää terästäytyneen! Paskanheittoon siis puututaan mikä on hieno juttu. Suuri kiitos!