Kiitos kommenteista 🧡🤗
Laitetaanpa tänne vaikkapa vielä tämän päivän after sauna kuva näin illan päätteeksi😘 Tämän päivän of keskustelut innostivat nappaamaan 🤭
Kyllä kelpaisi mennä löylyihin tuossa seurassa 😍😘
Uutiset:
Kiitos kommenteista 🧡🤗
Laitetaanpa tänne vaikkapa vielä tämän päivän after sauna kuva näin illan päätteeksi😘 Tämän päivän of keskustelut innostivat nappaamaan 🤭
Kiitos kommenteista 🧡🤗
Duo on vielä kokematta mutta miten tuossa edes mieskunto kestää kun Julian tiukkuuden ansiosta laukeaminen käy jo minuuteissa. Tai pikemminkin sekunneissa
Duo on vielä kokematta mutta miten tuossa edes mieskunto kestää kun Julian tiukkuuden ansiosta laukeaminen käy jo minuuteissa. Tai pikemminkin sekunneissa
Kyllä mä vielä menen kunhan ei olisi työaikaan tai osuisi johonkin vapaapäivälle ..
Tytöille terkkuja, että tulkaahan joskus iltaisella tai jopa kylään
Tää viestiketju oli painunut niin alas et rupes hävettämään turkulainen kun kuitenkin olen ja neito ehdotonta eliittiä. Pikkulintu visersi että torstaina ois taas super herkkua saatavilla kaksin kappalein. On tietysti hyvä että töitä riittää, mutta nyt torstaina ois kyl vapaa päivä sopinut mielen laatuun aika kivasti. Kade oon niille jotka pääsevät. ja kaipaavat terkut Julialle.