Puoliks OT, mutta eikö se sokerointi oo huono siinä kasvun vaiheessa eli välillä on ärsyttävä sänki?
Uutiset:
Puoliks OT, mutta eikö se sokerointi oo huono siinä kasvun vaiheessa eli välillä on ärsyttävä sänki?
Jos tää noin niinkuin oikeesti kiinnosti niin joo on se vähän ärsyttävää. Mulla esim nyt tulevana torstaina sokerointi ja nyt on jonkin verran karvoja, kun 4vk edellisestä. Mutta karva kasvaa paljon pehmeämpänä kuin sheivatessa, ei siis tuu terävää sänkeä missään kohti. Ja karvan kasvu myös vähenee eli esim nyt kun itsellä on se 4 viikkoa edelliskerrasta niin ei kuitenkaan ole vielä kovinkaan paljon karvoja ja nekin mitkä on niin on pehmeitä. Sen pari viikkoa pysyy helposti ihan sileänä ja karvattomana. Uskoisin toimivan miehillä samalla tavalla 😁
Jos tää noin niinkuin oikeesti kiinnosti niin joo on se vähän ärsyttävää. Mulla esim nyt tulevana torstaina sokerointi ja nyt on jonkin verran karvoja, kun 4vk edellisestä. Mutta karva kasvaa paljon pehmeämpänä kuin sheivatessa, ei siis tuu terävää sänkeä missään kohti. Ja karvan kasvu myös vähenee eli esim nyt kun itsellä on se 4 viikkoa edelliskerrasta niin ei kuitenkaan ole vielä kovinkaan paljon karvoja ja nekin mitkä on niin on pehmeitä. Sen pari viikkoa pysyy helposti ihan sileänä ja karvattomana. Uskoisin toimivan miehillä samalla tavalla 😁
Toisin kun terällä leikatessa, niin sokeroinnissa karvat tosiaan nyhdetään irti ja tilalle kasvaa paljon hennompaa. Just niinkuin MariaEnkeli sanoi. Itse olen noin kuukausi sokeroinnin jälkeen kiskonut karvat pinsetillä. Aika vähiin jää sen jälkeen jo kasvu. Ja sama vaikutus on sokeroinnin uusimisella, karvat heikentyy. Kesällä ne tietysti vähän buustaa. Mutta joka tapauksessa nyrkkisääntö on tämä: sheivaaminen vahvistaa karvankasvua, sokerointi heikentää.
Jep. Tarkennus: sheivaaminen ei vahvista karvoja, vaan vauhdittaa niiden kasvua.
Mahtaisko kukaan tehdä tätä (taikka sheivausta tms.) Tampereen suunnalla? Nyt kun tossa äsken just höyläs pallit sileäksi niin alkoi kovasti kutkuttamaan ajatus, että joku muu tekisi sen puolesta eikä tarvisi jarrutella seisokkia. Vinkatkaa siis ihmeessä jos tämä kuuluun jonkun tarjontaa/tiedätte että jollekin kuuluu/tiedätte jonkun joka tekee tätä hiukan "viraabelina" normipaikassa!
saisiko yv:llä tietojaViiden tähden vinkki:
Annoin itseni ymmärtää, että Kirkkonummella Espoon puolella toimiva Leea tekisi sokerointia. Käsityö onnistuu, se ei ole arvausRatkaisuvaihtoehdot:
Ilmoitus naapurin puolella "Laadukasta kotimaista hierontaa"
Liitytäänpä jonon jatkoksi kun tällaista palvelua on niin hankala löytää: eli minullekin voi laittaa yksityisviestinä tiedot Helsingissä ja lähialueilla (esim. juuri tämä länsi) työskentelevät sokerointihenkilötKysyitkö Leealta?