Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varoitus feikki-ilmoituksista (+10kpl), joiden takana on sama kaveriporukka!  (Luettu 6106 kertaa)

Paikalla MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 949
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Näin se on, olen Zo(h)en tavannut viime vuonna. Silloin ikää oli valehdeltu olevan 27 v. Eihän se mikään susiruma eukko ole mutta ei todellakaan mikään nuori..

Ton verifiointileiman saatua ilmoa ei voi muutella joten kusetus tapahtuu luultavasti juuri noin eli henkkarin dataa manipuloimalla.. V-ttu että ärsyttää tuollainen..😬

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 200
  • ** Piristää muiden päivää
Näyttää tänlainen kusetus aina vaan kannattavan ja jatkuvan täällä Suomessa. Kyselen itseltäni nykyään melkein päivittäin, että miks me ollaan niin vitun kilttejä kaikissa näissä "ulkomaalaisasioissa". Pelätään jotain igoreita ilmestymään paikalle ym. Vittu, niidenhän sitä pitäis pelätä, kun vieraassa maassa operoivat, eikä meidän.

Mutta, mutta, miks me ollaan aina vaan niin kilttejä...

Poissa Merkonomi

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Niinpä, ja miksi me ylipäätänsä vierailemme näiden luona? Jos siellä ei kävisi ketään tuhlaamassa rahojaan niin loppuisi niillä lysti lyhyeen. Ja jos kuitenkin käy ovella, ja huomaa että jotain ei ole kohdillaan, kuten että kuvat ei täsmää, niin kääntyy nopeasti kannoillaan.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1806
  • ****** Rakastajien aatelia
^ Hyvä kysymys että miksi. Aina joskus joku raportoi käyneensä feikillä ja lisäksi haukkunut vielä palvelunkin. Vastaus kysymykseen, että miksi ylipäätään menit on "koska olen herrasmies". Se tarkoittaa suomeksi "olen yksi vitun nössö".

Paikalla MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 949
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Tuota en itsekään ole ihan tajunnut miten herrasmiesmäisyys edellyttää kusetuksen hyväksymistä.. Ite olen häipynyt paikalta tähän mennessä viidesti.. kolme näistä ulkkareita. Syynä feikkikuvat, blurratut kuvat, ylimääräistä jengiä paikalla, kämppä täysin pommin jäljiltä jne.

Useamminkin olisi voinut kääntyä mutta näillä menty. Jatkossa kynnys on kyllä matalampana koska paskaa tulee niskaan ihan oikeillakin kuvilla.

"Pelätään jotain igoreita ilmestymään paikalle"

En tiedä onko tämä nykyään relevantti pelko mutta aiemmin näin saattoi käydä. Tuttu kaveri sai ikävää kohtelua aikanaan hupakkoreissuillaan..

Väkivaltaa kannattaa näissä kuvioissa kyllä kaihtaa viimeiseen asti, raha on vain rahaa. Terveys voi mennä kahinoidessa niin ettei sitä enää rahallakaan korjata..