Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikaella - hupakkokäynti helvetistä  (Luettu 11317 kertaa)

Poissa Hormonihiiri

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikaella - hupakkokäynti helvetistä
« Vastaus #40 : Lokakuu 24, 2024, 17:51:22 »
En mä sun kokemusta kyseenalaista. En väitä että valehtelet. Noin sulle selvästi kävi. Se ei vaan tarkota että muille kävisi sama. Usein tällaisissa jutuissa on kaksi osapuolta ja jostain syystä just sulla tilanne eskaloitui hänen kanssaan tuollaiseksi.

Poissa dijon

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #41 : Lokakuu 24, 2024, 17:59:19 »
Tässä nähdään taas että rapsaaminen Saitille voi olla huono idea, alkaa tulemaan näitä omia mutu-arvioita ja kyseenalaistuksia tyypeiltä jotka eivät ole itse olleet paikalla.
Tapaus oli vain niin törkeä ja omalta osalta ennenkokematon että siksi kirjoitin.

Jos RE:llä on positiivisia rapsoja niin mitä sitten? Usein ne huonot kokemukset jää rapsaamatta koska niistä alkaa paskanheitto.

Hiirulainen voi nyt lopettaa spekuloinnit, en rapsaa enää.

Ainahan joku asettuu vastapuolelle, mutta eikös se ole koko foorumin idea? Itse koristelen rapsani* epäoleellisilla syöteillä juuri heitä varten.

_
dijon on sinappi

*) toisaalla

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
« Vastaus #42 : Lokakuu 24, 2024, 18:56:15 »
Dijon on siis ovelampi tapaus..🤗
Ite puhun niin suoraan ja kiertelemättä että siitä saa välillä kärsiä.

Toi paritusjuttu on todellinen ilmiö, aika naivia kuvitella että jokainen ulkkari täällä on 100% itsenäinen yrittäjä. Varmaan joku pidempään ollut voi olla mutta nämä uudemmat tulokkaat pakosti saa jostain apua.

Tuskin tuo Mikaellakaan mutsilleen soitteli vaan jotain back-upia oli tilaamassa kun asiakas ei ollut tyytyväinen ja kysyy selitystä paskalle palvelulle.

Poissa NUSSIJA_666

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : Lokakuu 24, 2024, 20:55:25 »
Kyllä ihan näin sivustalukianakin häiritsee, että sama tyttö saa positiivista rapsoja tuolla tämän jälkeen. Oma viime käynti oli tosiaan vähän saman tapainen, etenkin puhelintoitto, tosin mitään agressiivisuutta ei ollut, mutta täysin paska palvelu. Kun jää tunne, että sua käytännössä kusetettiin, siitä huolimatta että maksoin käynnistä lopulta vain puolet alkuperäisestä, koska päätin itse visiitin ennen täyttä aikaa, en katsonut kyllä kelloakaan.
 Laitoin sitten pitkän rapsan siitä, mutta oli täysin asiallinen rapsa. Jostain syystä se ei rekisteröitynyt hunona rapsana RE:ssä, vaikka punaista viivaa kyllä näytti. Laitoin viestiä PT:lle seuraavana päivänä, että laitan vielä "korjaus rapsan" perään, ja tästä hän sitten suuttui ja soitti heti perään ja alkoi uhkailemaan (itse tosiaan aloittelijana käytän omaa puhelin numeroa, tämä ehkä on hölmöä), ja päätin sitten olla tekemättä pientä lisäoikasua rapsaan, koska en halunut ottaa mitään riskiä, kun oma hekilöllisyys hänen saatavilla. Olen varma, että se jättämäni rapsa varmasti häiritsi häntä, niin kuin pitäisikin. Sitä meinaan Mellin, että laita ihmeessä se rapsa sinne RE:seen, jos ett tunne että mitään esteitä sille on.  :stiletto:

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
« Vastaus #44 : Lokakuu 24, 2024, 21:32:45 »
Kyllähän se sieppaa itseänikin että tulee hyviä arvioita eli miksi itse sain täysin paskaa kohtelua? Olisko näin että eukko tajusi ettei noin voi toimia tai joku kolmas osapuoli on pitänyt puhuttelun..

Sen taas huomasi että parempi vain liueta paikalta ilman mitään keskustelua huonosta kokemuksesta. Se siinä nyt selvisi että eukko oli loukkaantunut kun sanoin siitä hajusta ja pyysin ikkunaa auki..

Kolme kertaa olen sanonut ettei palvelu ollut mitä odotin ja vain yksi ei järjestänyt mitään draamaa, tyytyi toljottamaan vain vaitonaisena kädet puuskassa. Rahaa näiltä ei ikinä saa takaisin jos aika on käytetty. Ja joskus ei vaikka kesken lähtisit.. eli sulla kävi siinä säkä.

Poissa Hormonihiiri

• Full Member
« Vastaus #45 : Lokakuu 24, 2024, 21:43:56 »
Kyllähän se sieppaa itseänikin että tulee hyviä arvioita eli miksi itse sain täysin paskaa kohtelua? Olisko näin että eukko tajusi ettei noin voi toimia tai joku kolmas osapuoli on pitänyt puhuttelun..

Sen taas huomasi että parempi vain liueta paikalta ilman mitään keskustelua huonosta kokemuksesta. Se siinä nyt selvisi että eukko oli loukkaantunut kun sanoin siitä hajusta ja pyysin ikkunaa auki..

Kolme kertaa olen sanonut ettei palvelu ollut mitä odotin ja vain yksi ei järjestänyt mitään draamaa, tyytyi toljottamaan vain vaitonaisena kädet puuskassa. Rahaa näiltä ei ikinä saa takaisin jos aika on käytetty. Ja joskus ei vaikka kesken lähtisit.. eli sulla kävi siinä säkä.
Jos kaikki muut arvostelut (jo ne viisi sinun käyntiäsi ennen tehdyt) ovat positiivisia ja vain sun kokemus negatiivinen niin voisko sussa olla mitenkään ainakin osasyy siihen paskaan lopputulokseen?

Poissa NUSSIJA_666

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #46 : Lokakuu 24, 2024, 21:57:45 »
Epäilen kyllä että hän mitään olisi tuosta oppinut, varmaan hänen pääsään sinä olit syynä lopputulokseen.

Ja joo, mitä olen näitä RE:n rapsoja lukenut, niin niissäkin erittäin harva pystyy ottamaan mitään negatiivista palautetta vastaan, yrittämättä heti kyseenalaistaa asiakasta. Jos löytäisi PTn joka oottaa vastaan palautteen asiallisesti, niin aika hyvä indikaattori että saattaakin olla hyvä PT kyseessä.

"Rahaa näiltä ei ikinä saa takaisin jos aika on käytetty. Ja joskus ei vaikka kesken lähtisit.. eli sulla kävi siinä säkä." Kyllä, oma kokemattomuus tässä varmasti auttoi asiassa, mutta mielestäni toimin ns. oikeudenmukaisesti ja onneksi siitä ei syntynyt mitään draamaa..eikä tosiaan niitä Igoreita näkynyt, nimittäin kyllä se ehti käydä mielessä itselläkin  :o

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
« Vastaus #47 : Lokakuu 24, 2024, 22:16:00 »
"voisko sussa olla mitenkään ainakin osasyy"

Jaa-a, syitähän voi yleensä aina löytää mistä vain mutta nyt on vaikeata koska ei nyt mustat vaatteet ja bootsit tai se että ihmettelee käryä ja pyytää ikkunaa auki voi kohtuudella ajatellen ketään noin paljon kyrsiä että vedetään homma ihan läskiksi..

En sitten tiedä mitä oli päivän aikana tapahtunut. Kysyin kyllä onko sattunut jotain ikävää kun vaikutti niin poissalevalta ja ilottomalta. Kaikki oli kuulemma ihan ok, oli ollut shoppailemassa minkä takia ne treffitkin sovittiin myöhäiseen aikaan eli klo 20..

RE-rapsaa en viitsi laittaa koska ei se johda mihinkään muuhun kuin mustamaalaamiseen. Tästä on kokemusta. Olen kirjaillut 2 negarapsaa ja ne vastaukset oli aika uskomatonta valehtelua.

Myös hupakot lukevat rapsoja ja eräs useammin tapaamani oli juuri näitä mun negarapsoja ja niiden vastineita lukenut. Oli ihan ihmeissään mitä paskaa minusta kirjoitellaan.. joten jääköön lisärapsaamiset tältä osin. Tämä saa riittävää eli varoitettu on riskitapauksesta.

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #48 : Lokakuu 24, 2024, 22:25:00 »

Jos kaikki muut arvostelut (jo ne viisi sinun käyntiäsi ennen tehdyt) ovat positiivisia ja vain sun kokemus negatiivinen niin voisko sussa olla mitenkään ainakin osasyy siihen paskaan lopputulokseen?

Täällä on sama ongelma kuin oli jo keltaisten aikana. Jos joku erehtyy kirjoittamaan negatiivistä on kohta kuorossa huutamassa useita ettei tapahtuma voi olla mahdollista vaikka eivät ole edes tavanneet kertaakaan kirjoituksien kohdetta.
Itse en ole kirjoittanut yhtään raporttia sitten keltaisten enkä edes kovin montaa silloinkaan vaikka käyntejä vuosien aikana onkin kertynyt satoja.
Suurin osa on ollut hyviä mutta myös todella huonoja kokemuksiakin ja silloin tullut joidenkin ylistykset samoista isona yllätyksenä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2024, 22:33:11 kirjoittanut thorath »

Poissa tane

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #49 : Lokakuu 24, 2024, 22:30:23 »
nuo negarapsojen vastaukset missä kehitellään ihan järjettömiä valheita ja yritetään mustamaalata asiakkaita on kyllä erikoisia. ilmeisesti oppineet että parempi näin ja johtaahan se tähän tyyliin ainakin siihen että ei enää niitä rapsoja laiteta..

alkaa olla vaikeeta tämä ilmoitusten lukeminen kun ei voi tietää mitä sekoilua voi olla taustalla jos ei negaakaan viitsi laittaa. nostaahan tuo sekoilu kyllä kynnystä negoja rapsata.

erillinen prepaidihan kannattaa tosiaan olla jo näiden kokemusten takia.

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
« Vastaus #50 : Lokakuu 24, 2024, 22:46:00 »
Ehdottomasti prepaid / hupakkoluuri.. tai sitten prepaid numerolla rekattu rinnakkais wa.. nykyään kun suurin osa hupakoista on wa:ssa niin tämä on helpoin tapa hoitaa viestintää. Näitä KIK-sovelluksia ei jaksa opiskella..

Poissa Pera0504

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #51 : Lokakuu 26, 2024, 15:50:19 »
Pakko huikata et kokeilin eilen ja erinomainen ja kiihkee gfe ja viel luomurunko. Menen uudestaan😆en ollut lukenut ko ketjua, mutta mulle ainakin toimi hyvin, poikkeuksellisen hyvin! Ihmeellinen on maailma.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #52 : Lokakuu 26, 2024, 16:10:07 »
Rapsaaminen ei saa täällä aina ansaitsemaansa arvostusta. Siihen reagoidaan omien kokemustensa tai vaikka vain mielikuvien kautta. Jokainen kohtaaminen on kuitenkin erilainen ja pt:llä saattaa olla paska päivä takana tai olet ensimmäinen asiakas hyvin nukutun yön jälkeen.

Duuni on aika raskasta ja monet tapaamiset kuluttavat ihmisiä eri tavoilla. Olen nähnyt mitä herttaisimman tytön kuluttavan itsensä loppuun ja muuttuvan juopottelevaksi tai väkevämmistä aineista palautumista hakevaksi raunioksi joka raivoaa ympäristölleen pienimmästäkin vastoinkäymisestä. Myös vastakkaisia pimuja joille työ on kuin mikä vain toimistotyötä ja energiaa riittää omaankin elämään viiden asiakkaan jälkeen.

Hienoa että täällä löytyy sekä positiivisista , että negativiisista tapaamisista kirjoitettuja kokemuksia. Omasta näkökulmasta koettuja. Se ei pitäisi olla keneltäkään pois jos joku kirjoittaa erilaisesta kokemuksesta kuin itsellä. Sitä ei mielestäni kannattaisi useassa eri kirjoituksessa kyseenalaistaa kuten tässä ketjussa näköjään käynyt 😁

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
« Vastaus #53 : Lokakuu 26, 2024, 17:09:46 »
Juuri näin.. erilaisia kokemuksia voi tulla ja ne suoritusvarmat on harvinaisempia. Tämän kokemuksen jälkeen en kyllä ihan heti ota uutta riskiä että osumaa tulee..

Ilkeämielistä piikittelyä on tosiaan poistettu nyt tästä ketjusta. En ihan tajua tuota että joku saa iloa lyömällä lisää jo kärsinyttä osapuolta..

Peralle onnittelut vain onnistuneesta käynnistä, ei se minulta pois mitenkään ole jos jollain meni paremmin. Tummat silmät ja luomurunko ilman tatuointeja tuossa minuakin viehätti..

Poissa Thurber

• Full Member
« Vastaus #54 : Lokakuu 26, 2024, 17:45:58 »
Mielenkiintoista keskustelua, ja olen itsekkin jättänyt rapsaamatta huonoja kokemuksia koska en halua alkaa julkisesti riitelemään jonkun kanssa kenet olen tavannut. Mitään tollaista ei ole tullut vastaan myöskään, joten en tiedä mitä tekisin jos hupakko kävisi päälle. Oharit sen sijaan olen melkein aina rapsannut, koska siinä ei ole tulkinnan varaa.

Positiivisia rapsoja ja suosituksia on paljon kivempi antaa.

Ihan vinkkinä, olisit lähtenyt menemään ennen rahan ojentamista, koska et voi odottaa hyvää tapaamista sen jälkeen kun hupakko haukkuu sun vaatteita ja sä vittuilet hien ja sipulin hajusta. Tapaaminen oli jo "hävitty" siinä vaiheessa. Kun tarkoitus on harrastaa seksiä, ei siitä tule mitään jos tunnelma on vihamielinen. 

Kiitos rapsasta.

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
« Vastaus #55 : Lokakuu 26, 2024, 17:51:45 »
Tuossa selitin jo aiemmin miksen häipynyt. En vittuilut lemusta mitenkään epäkohteliaasti, pyysin vain ikkunaa auki.  Pt ei tästä kuitenkaan ollut tykännyt. En kyllä tajua mikä ongelma, jopa sanoin ettei se pt:n vika ole jos käryä tulee asuntoon.

Sitä kyllä en tajua miten vaatetus voi vaikuttaa mitenkään.. samat oli päällä edelliselläkin hupakkovierailulla mikä oli erittäin hyvä.

Ensi kerralla sitten vaikka pastelliväreissä miitinkiin, saa nähdä päästäänkö edes kynnyksen yli..😅
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 26, 2024, 17:55:44 kirjoittanut MestariMerlin »

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #56 : Lokakuu 26, 2024, 19:22:06 »
Huorat vois laittaa ilmoonsa asiakkaalta vaaditun pukukoodin. Liituraitapuku, ei shorteissa/lenkkareissa, kravattipakko jne.  ;D
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa kaukoputki

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #57 : Lokakuu 26, 2024, 20:03:16 »
Huorat vois laittaa ilmoonsa asiakkaalta vaaditun pukukoodin. Liituraitapuku, ei shorteissa/lenkkareissa, kravattipakko jne.  ;D

Aika monessa ilmossahan lukee vaatimuksena "siisti" oon aina miettiny mitähän tällä tarkalleenottaen tarkoitetaan?

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
« Vastaus #58 : Lokakuu 26, 2024, 20:24:18 »
Yliksellä mulle vittuiltiin aikanaan kun kerroin pistäväni hupakkoreissulle aina kauluspaidan päälle.. tai vähintään kesällä pikeen. Ei tajuttu vaan ihmeteltiin mitä nyt vaivaudut edes hiuksia kampaamaan kun "nehän nyt on vaan huoria"..🤮

Nytkin oli kauluspaita muttei auttanut..väri taisi sitten olla väärä..? 🤣🤣🤣

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #59 : Lokakuu 26, 2024, 20:47:01 »
Aika monessa ilmossahan lukee vaatimuksena "siisti" oon aina miettiny mitähän tällä tarkalleenottaen tarkoitetaan?

Verkkareissa on kolme raitaa, ja lenkkarit ei ole tarrakiinnityksellä.
Saitin Bud Spencer