Aika monessa ilmossahan lukee vaatimuksena "siisti" oon aina miettiny mitähän tällä tarkalleenottaen tarkoitetaan?
Ehjiä ja puhtaita vaatteita, jotka ei ole kaikilla itsestäänselvyys
Uutiset:
Aika monessa ilmossahan lukee vaatimuksena "siisti" oon aina miettiny mitähän tällä tarkalleenottaen tarkoitetaan?
Miksi se vaatteiden ehjyys on niin tärkeä, kun nehän otetaan pois kuitenkin?Aika monessa ilmossahan lukee vaatimuksena "siisti" oon aina miettiny mitähän tällä tarkalleenottaen tarkoitetaan?
Ehjiä ja puhtaita vaatteita, jotka ei ole kaikilla itsestäänselvyys
Kovasti ylistäviä arvosteluja näyttäisi olevan 8. Tänään muuten Tampereella.
Toi oli ikävä kokemus. En ota kunniaa yhtään mistään liittyen tämän tekemisiin. RE:llä tunnetusti negarapsat aikaansaa loputtoman paskamyrskyn joten niitä vältän kirjoittamasta kuten moni muukin. Toi eukkohan tapaa varmasti kymmeniä asiakkaita viikon mittaan joten toi 8 positiivista ei nyt ihan aukoton tae ole että aina sujuu.Ei missään tapauksessa, sitähän ne just haluavat eli vaientaa sut. Jos täällä ei saa rapsata, niin herää kysymys mikä tän foorumin tarkoitus ylipäänsä on?
Pitäisi varmaan pyytää ylläpitoa poistamaan tämä rapsaus koska tuntuu tämä case nyt vainoavan loputtomiin. Haluaisin haudata jo koko jutun..
^^ Ei ollut tarkoitus vittuilla.Kuuluu horobisnekseen, että väliin menee miten menee.
Monet muistelevat Hattaraa vieläkin jonain erotiikan ylipapittarena ja taas itselle tapaamisesta jäi lähes trauma.
Toi oli ikävä kokemus. En ota kunniaa yhtään mistään liittyen tämän tekemisiin. RE:llä tunnetusti negarapsat aikaansaa loputtoman paskamyrskyn joten niitä vältän kirjoittamasta kuten moni muukin. Toi eukkohan tapaa varmasti kymmeniä asiakkaita viikon mittaan joten toi 8 positiivista ei nyt ihan aukoton tae ole että aina sujuu.
Pitäisi varmaan pyytää ylläpitoa poistamaan tämä rapsaus koska tuntuu tämä case nyt vainoavan loputtomiin. Haluaisin haudata jo koko jutun..
En muuhun ota kantaa kuin siihen, että itselleni tuli heti mieleen että mikähän ihmiskauppa tossa on. 😬 Kerran soittaa mahdollisesti parittajalle. Selittää myös ton " ei kiinnosta " asenteen.Ei se "ei kiinnosta" asenne mikään todiste ihmiskaupasta ole. Kyllähän noita rahat pois asenteella hommia tekeviä tuntuu olevan ihan riittäväasti "vapailla markkinoillakin".
Aikamoinen kokemus siis. 🥲