Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vailla jännää seuraa  (Luettu 2295 kertaa)

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vailla jännää seuraa
« : Lokakuu 27, 2024, 17:08:56 »
Tällaisella otsikolla löytyi ilmoitus jonka mukaan 27v neitonen. Onko joku kollega suorittanut koelennon.

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vailla jännää seuraa
« Vastaus #1 : Lokakuu 27, 2024, 17:40:13 »
Sain vastausta todella viiveellä, vain 120 puolikas tunnista ja 180 tunnista, heräsi tässä kohtaa epäilys.

Sitten tuli epämääräisesti mitä saa tehdä. Hän ei tuntunut itsekään varmalta mitä ehtoja kirjoittaa.

Ei siinä mitään varausta vaan menemään ja ohjeet pelipaikalle.

Sain osoitteen…. Grilliin ?? Siis hän ohjasi mut osoitteeseen jonka sijainti olikin eräs grillikioski. Ja en lukenut karttaa väärin tässä osoitteessa ei ole lainkaan mitään muuta kuin kyseinen grilli. No ihmettelin alunperinkin kun ei mitään vihjeitä talon numerosta tai edes onko vaikka esim C vai D tai muuta…

En tiedä tekikö mulle vain jäynää oliko vika mun viestissä ?? Fiksusti mielestäni lähestyin. Mulle teki tällaisen tempun ehkä jotain muuta onnistaa täällä?

Poissa Walter

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Lokakuu 27, 2024, 17:54:38 »
Sain vastausta todella viiveellä, vain 120 puolikas tunnista ja 180 tunnista, heräsi tässä kohtaa epäilys.

Sitten tuli epämääräisesti mitä saa tehdä. Hän ei tuntunut itsekään varmalta mitä ehtoja kirjoittaa.

Ei siinä mitään varausta vaan menemään ja ohjeet pelipaikalle.

Sain osoitteen…. Grilliin ?? Siis hän ohjasi mut osoitteeseen jonka sijainti olikin eräs grillikioski. Ja en lukenut karttaa väärin tässä osoitteessa ei ole lainkaan mitään muuta kuin kyseinen grilli. No ihmettelin alunperinkin kun ei mitään vihjeitä talon numerosta tai edes onko vaikka esim C vai D tai muuta…

En tiedä tekikö mulle vain jäynää oliko vika mun viestissä ?? Fiksusti mielestäni lähestyin. Mulle teki tällaisen tempun ehkä jotain muuta onnistaa täällä?

Eikä siis tuo ko. osoite sisällä mahdollisuutta, että osoitteeseen saavuttuasi olisi opastanut lopulliseen sijaintiinsa? 🤔

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Lokakuu 27, 2024, 17:58:37 »
Ok kiitos tiedosta näin vähän epäilinkin kun viestittelin hänen kanssa jäi vähän epäilyttävä olo.

Poissa Noodelidude

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #4 : Lokakuu 27, 2024, 18:01:18 »
^^ Ei ole kerta eikä kaksi kun olen saanut osoitteen, saapunut paikalle ja ilmoitettuani tulostani saanutkin uuden, lopullisen osoitteen kadun toiselta puolelta tjms. Ymmärrettävää etteivät kaikki välttämättä halua antaa oikeaa osoitettaan ennen kuin asiakas on oikeasti saapunut paikalle, varmaankin pieni turvatoimenpide.
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Lokakuu 27, 2024, 18:22:25 »
Siis kyllä näin suurin osa mimmeistä tekeekin ja ymmärrettävää

Mutta en saanut siis tämän jälkeen enää lisää tietoja. Vastasi hitaasti viesteihin ja paikan päällä viestit loppuivat kuin seinään. Reissu oli turha  :(

Ottiko sitten jonkun toisen asiakkaan mun tilalle vai alkoiko jännittää en tiedä mitä tapahtui, silksi sanoinkin ehkäpä jotain toista on onnistanut ? En tiedä mikä meni väärin oharin syyksi

Onko kukaan muu saanut tavattua

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : Lokakuu 27, 2024, 18:33:47 »
Kaikkea sitä..😬 Oliko makkaraperunat edes hyvät?

Poissa Noodelidude

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #7 : Lokakuu 27, 2024, 18:39:50 »
Aaa mulla meni jotenkin ohi toi että Pezku oli saapunut grillille ja sen jälkeen kokenut oharit. :(

Ite olisin ottanut harmitukseen makkaraperunat ja lihiksen kaikilla mausteilla.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 27, 2024, 18:41:42 kirjoittanut Noodelidude »
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa Walter

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Lokakuu 27, 2024, 18:43:10 »
Siis kyllä näin suurin osa mimmeistä tekeekin ja ymmärrettävää

Mutta en saanut siis tämän jälkeen enää lisää tietoja. Vastasi hitaasti viesteihin ja paikan päällä viestit loppuivat kuin seinään. Reissu oli turha  :(

Ottiko sitten jonkun toisen asiakkaan mun tilalle vai alkoiko jännittää en tiedä mitä tapahtui, silksi sanoinkin ehkäpä jotain toista on onnistanut ? En tiedä mikä meni väärin oharin syyksi

Onko kukaan muu saanut tavattua

No höh..

Ja kiitos täsmennyksestä. Meni kanssa sisälukutaidon ohi tuo, että olit jo grillillä.

Oliko hyvät makkaraperunat? 😅
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 27, 2024, 18:46:15 kirjoittanut Walter »

Poissa Pefragiles

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Lokakuu 28, 2024, 06:55:58 »
Kävi mun luonani. On oikein kiva herkkä nainen. Taitaa olla hyvinkin aloittelija. Aion pyytää toistekin kylään. En sen tarkempia raportteja aio tehdä. Kuvat ovat aidot.

Poissa j.wanker

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Lokakuu 28, 2024, 09:03:26 »
Aaa mulla meni jotenkin ohi toi että Pezku oli saapunut grillille ja sen jälkeen kokenut oharit. :(

Nakkia piirakan väliin joka tapauksessa.

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Lokakuu 28, 2024, 09:05:17 »
Kävi mun luonani. On oikein kiva herkkä nainen. Taitaa olla hyvinkin aloittelija. Aion pyytää toistekin kylään. En sen tarkempia raportteja aio tehdä. Kuvat ovat aidot.

Oharit ovat siinä tapauksessa varmaankin aloittelijana olemisen piikkiin.

Poissa Pefragiles

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Lokakuu 28, 2024, 11:00:21 »
Ymmärsin hänen puheistaan että osoite jossa hän ottaa vastaan on erikoisessa paikassa (= jossa hän asuu).
Voin vahvistaa että on todellinen henkilö.
Olin yhteydessä KIK:in kautta ja sillä saimme kaikki sovittua ja kaikki meni kuten piti.

Oharit ovat siinä tapauksessa varmaankin aloittelijana olemisen piikkiin.

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : Lokakuu 28, 2024, 11:10:16 »
Pitää yrittää uudestaan mun luona, ehkä uskaltaa niin paremmin

Poissa Ukulelele

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : Lokakuu 29, 2024, 00:11:00 »

Ehkä se onkin grillin guerilla markkinointia että saa masentuneita turskia grillille hukuttamaan suruaan ruokaan.

Poissa jagge

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : Lokakuu 30, 2024, 19:20:57 »
^^ Ei ole kerta eikä kaksi kun olen saanut osoitteen, saapunut paikalle ja ilmoitettuani tulostani saanutkin uuden, lopullisen osoitteen kadun toiselta puolelta tjms. Ymmärrettävää etteivät kaikki välttämättä halua antaa oikeaa osoitettaan ennen kuin asiakas on oikeasti saapunut paikalle, varmaankin pieni turvatoimenpide.

Mulle ainakin yksi pt sanoi, että ohjaa ensiksi asiakkaan kadun toiselle puolelle, jotta voi varmistaa ikkunasta, ettei ole kukaan tuttu.