Pitkään olen ihmetellyt, että miksi ei ole kunnon sponssi-bbw tarjontaa oikein missään? Kunnon bbw tarkoittaa, että löytyy pyöreyttä kaikkialta. Monesti on muuten bbw, mutta ei vaikkapa pyllyä ja reisiä.
Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!
Nykyään muuta olekkaan tarjolla kuin bbw:ta.
Normimitoissa olevat pt:t nykyään harvinaisuus
Pitkään olen ihmetellyt, että miksi ei ole kunnon sponssi-bbw tarjontaa oikein missään? Kunnon bbw tarkoittaa, että löytyy pyöreyttä kaikkialta. Monesti on muuten bbw, mutta ei vaikkapa pyllyä ja reisiä.
Blainille pitää olla anorektikkoja..
Itse olen 60+ rintava, joten rinnat roikkuu, käsivarsissa on löysää, mahani on pullava.
Mutta mun lantio, pakarat ja jalat ovat lihasta.
Blainille pitää olla anorektikkoja..
Sivuhuomautuksena sulle, että kyseinen turska taisi peräänkuuluttaa normaalikokoisten perään. Normaalikokoinen ei ole anorektikko eikä edes laiha tai erityisen hoikka. Normaali on normaali M kokoinen ihminen ilman läskiä ja ylipainoa. Hoikka on sitten hoikka ja laiha on laiha. Anorektikko on sairaaloisen laiha ja läski on läski. Nämä tuntuu menevän nykyaikana sekaisin kun kaikki ovat enemmän tai vähemmän pullukoita, eikä enää ihmiset tajua mitä se normaalikokoinen tai normaalipainoinen tarkoittaa.