Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Nainen 60+  (Luettu 2423 kertaa)

Poissa Aurora Mature

• Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Nainen 60+
« : Lokakuu 30, 2024, 18:17:57 »
Aloitin seksipalvelujen myynnin 40-vuotiaana.

Jatkan seksipalvelujen myymistä edelleen. Olen profiloinut itseni 40+ miehille. Asiakkainani on jopa 70-vuotiaita.

Sekissaitti. Seksisaitin moderointi.

Tarjoan erittäin ainutlaatuista ja kysyttyä palvelua: seksiä yli 40/50/60/70/80/90/100

Meitä on muitakin
Tarjoan seksiä myös vammaisille, heidän kodeissaan.

Seksisaitti, moderointi.

Teidän on pakko antaa rauha  foorumilla meille, jotka teemme seksityötä joka ei ole sitä että etsitään huora ja pannaan.
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero
Kotikäyntejä itäinen Uusimaa

Poissa antsaksi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen 60+
« Vastaus #1 : Lokakuu 30, 2024, 20:10:59 »
Me nuoremmat jäämme nuolemaan näppejämme  :'(

Poissa Aurora Mature

• Os. Paulatar
  • Sr. Member
« Vastaus #2 : Lokakuu 30, 2024, 21:22:36 »
Eiks sulle löydy palveluntarjoajaa kaikenkaikkiAn, vaan se, että mulla alaikäraja?
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero
Kotikäyntejä itäinen Uusimaa

Poissa Vieras1755

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : Lokakuu 30, 2024, 21:37:03 »
Kyllä itsellä ongelmana on prepaid liittymä  :(

Poissa omnom

• Full Member
« Vastaus #4 : Lokakuu 31, 2024, 09:48:24 »
Näille epämääräisille Fonecta-senioreille jotka vaativat rekisteröidyn puhelinnumeron käyttöä(ja itse käyttävät 046-numeroa) ei kannata mennä antamaan nimi- ja osoitetietojaan koska ei ole mitään takeita mitä noilla tiedoilla tekevät ja kenelle mahdollisesti niitä jakelevat.
-sloppy dicks racing team-

Poissa maailman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Lokakuu 31, 2024, 10:19:39 »
Näille epämääräisille Fonecta-senioreille jotka vaativat rekisteröidyn puhelinnumeron käyttöä(ja itse käyttävät 046-numeroa) ei kannata mennä antamaan nimi- ja osoitetietojaan koska ei ole mitään takeita mitä noilla tiedoilla tekevät ja kenelle mahdollisesti niitä jakelevat.

Todella iso red flag itselle, hoksaavatkohan että joidenkin numeron perusteella voi saada tietoon kaiken osoitteista ja työpaikoista lähtien jos on työnantajan tarjoama liittymä käytössä.

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #6 : Lokakuu 31, 2024, 14:11:10 »

Mummojen nussiminen on fetissi, en kyllä usko fetissillä olevan suurta kysyntää. Miksi viisikymppinen mies nussisi kuusikymppistä naista, kun tarjolla on vaikka nelikymppinen. Ainoa järkevä syy voisi olla, että kuusikymppinen maksaa kuusikymppiä tunnilta.

Raportti Mustamäen Annikasta (ikäarvio 50 vuotta) kesältä 2023, vapaa käännös virosta.

Otin panon anaalin kanssa. BJ oli erittäin hurja ja hyvä, ja anaalikin oli mukavaa. Toki asunto oli täynnä savua ja täti oli noin 20 kiloa ylipainoinen, mutta jos sulkee silmät, niin ihan ok. Anaalin kera maksoin 65€.

Toisella kerralla menin vain BJ:n perään ja otin 2x (50€), mutta ensimmäisen kerran jälkeen tuntui, että en oikein halunnut mennä kovempaa. Täti tarjoutui maksamaan rahat takaisin. Ajattelin jättää asian sikseen enkä ottanut loput rahat takaisin. Tietysti hän kiitti kohteliaasti.

Poissa antsaksi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Marraskuu 10, 2024, 19:25:47 »
Milulla olisi juuri tuo fetissi, ja etsin tapoja toteuttaa sitä. Vaikeuttaa juuri, että ilmoitusten ikä-arviot eivät ilmeisesti ole kovin tarkkoja. Ja monilla ala-ikäraja korkeampi.

Poissa Jannu14

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nainen 60+Aurora mature plees
« Vastaus #8 : Joulukuu 06, 2024, 12:38:03 »
Aurora itseään niin kehuu otatko 50e suikkarin Loppuun asti vaikkakin kestäisin tunninkin tuskin kellään tietenkään niin kauaa otatko tänään munani suuhusi kiitos

Poissa antsaksi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Joulukuu 11, 2024, 16:41:33 »
Jannu14 taitaa olla aika erilainen palvelu hakusessa.

Kertakäyttöastiasto vs. hopea aterimet ja antiikkiposliini.

Paikalla Blain

• Hero Member
« Vastaus #10 : Joulukuu 11, 2024, 16:51:46 »

Mummojen nussiminen on fetissi, en kyllä usko fetissillä olevan suurta kysyntää. Miksi viisikymppinen mies nussisi kuusikymppistä naista, kun tarjolla on vaikka nelikymppinen.

Nimenomaan.
Itse viittäkymppiä lähestyvänä ei tulisi mieleenkään maksaa mummoille, kun on herkullista 30-40 vuotiasta "nuorukaistakin" tarjolla.

Mummot saa maksaa mulle

Paikalla Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #11 : Joulukuu 11, 2024, 17:08:32 »
^ Tuo fetissi on ennemminkin nuorten miesten juttu, pointti on siinä että on huomattavasti vanhempi se fetissin kohde. Toimii myös toisinpäin eli jollain tyyliin parikymppisellä naisella voi olla fetissinä paneskella 60+ miehen kanssa.  Harvemmin varmaan esim nelikymppisellä olisi fetissinä panna viisikymppistä, ei se ikäero siinä enää mikään niin merkittävä ole.😁
Opiskelijarouva

Turku
🌹 23.-27.12. Äkäslompolo🌹

Paikalla Gentleman Tampere

• Hero Member
« Vastaus #12 : Joulukuu 11, 2024, 17:18:53 »

Mummojen nussiminen on fetissi, en kyllä usko fetissillä olevan suurta kysyntää. Miksi viisikymppinen mies nussisi kuusikymppistä naista, kun tarjolla on vaikka nelikymppinen.

Nimenomaan.
Itse viittäkymppiä lähestyvänä ei tulisi mieleenkään maksaa mummoille, kun on herkullista 30-40 vuotiasta "nuorukaistakin" tarjolla.

Mummot saa maksaa mulle

Nuorukainen tarkoittaa miestä, mutta mikä minä olen tuomitsemaan…

Paikalla Blain

• Hero Member
« Vastaus #13 : Joulukuu 11, 2024, 18:49:56 »
^ Tuo fetissi on ennemminkin nuorten miesten juttu, pointti on siinä että on huomattavasti vanhempi se fetissin kohde. Toimii myös toisinpäin eli jollain tyyliin parikymppisellä naisella voi olla fetissinä paneskella 60+ miehen kanssa.  Harvemmin varmaan esim nelikymppisellä olisi fetissinä panna viisikymppistä, ei se ikäero siinä enää mikään niin merkittävä ole.😁

Makes sense.

Eli omalla kohdalla pitäisi olla jossain 90-ikävuoden holleilla. Jessus...

Nuorukainen mies? Aha.