Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alkoholi ja se erilaiset vaikutukset ihmisiin  (Luettu 862 kertaa)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Alkoholi ja se erilaiset vaikutukset ihmisiin
« : Lokakuu 30, 2024, 20:41:24 »
Sattuneesta syystä tuli ryypiskely mieleen. Ihmiset dokaavat eri syistä, mutta alkoholia ja muita päihteitä kulutetaan Suomessa paljon. En itse ole pienimmällä kulutuksella, mutta en varmaan suurimmallakaan.

Itsellä satunnaisella käytöllä se rentouttaa ja saa hyvän fiiliksen. Yleisimmin seurajuoma, mutta aina joskus myös kalsarikännit.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2024, 20:44:14 kirjoittanut FortySexN2 »

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Alkoholi ja se erilaiset vaikutukset ihmisiin
« Vastaus #1 : Lokakuu 30, 2024, 20:51:53 »
Ehkä otin, ehkä en.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Paikalla Mustelmann

• Sr. Member
« Vastaus #2 : Lokakuu 30, 2024, 21:10:48 »
Käytän alkoholia usein, mutta varsin pieniä määriä kerrallaan. Tykkään rentoutua kotisohvalla muutaman keskioluen voimin, mutta sen hurjempi tinttaaminen ei jaksa enää kiinnostaa. Olen normaalisti aika hiljainen jässikkä, mutta hiprakassa kielenkannat tuppaavat löystymään ja saatan intoutua jopa kertomaan kaskuja, jos olen sopivassa seurassa. Useimmiten juon kuitenkin yksin maailman menoa itsekseni pohdiskellen.

Poissa Nuolija

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : Lokakuu 30, 2024, 21:14:13 »
Tulen yleensä hilpeälle tuulelle, mutta joskus alan pohtimaan asioita ja omaa elämäntilannettani hieman liikaa. Se aiheuttaa pahan mielen ja tulen alakuloiseksi, aika synkkiäkin ajatuksia on välillä mielessä. Siitä vaikutuksesta en pidä, pitäisi vaan olla miettimättä niitä asioita ja keskittyä rentoutumiseen. Mitään kaatokänniä en jaksa enää nykyään juoda, pari olutta tai lonkeroa ja joskus pari shottia.

Juon aina yksin, on se sitten baarissa tai kotona.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2024, 21:16:40 kirjoittanut Nuolija »

Poissa Keno pappi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Lokakuu 30, 2024, 22:17:16 »
Minusta tulee puheliaampi. Muuten aika hiljainen introvertti olen.
Sori miehet. Ei kiinnosta lukea teidän yksityisviestejä. Estolistalle joutaa jollei tätä kunnioita.

Poissa Noodelidude

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #5 : Lokakuu 30, 2024, 22:32:41 »
Ollut viimeksi humalassa yli kolme vuotta sitten ja sivistynyttä makunautintosiemailuakaan en harrasta, koska alkoholi ei maistu.

Annetuista vaihtoehdoista varmaan hilpeä kuvaa parhaiten.
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #6 : Lokakuu 30, 2024, 22:52:14 »
Nuorempana tuli elettyä rockenroll-elämää ihan kirjaimellisesti ja keikkareissuilla sit luonnollisesti brenkku virtasi ja naisten perässä juostiin (ei maksullisten).

Selvinpäin en viihdy ihmisten seurassa lainkaan, jurrissa olin lyömätön seuramies. Siinä hurmattiin naiset ja joskus miehetkin, ainakin ehdotuksien perusteella.
Mut siis äärettömän hyvätuulinen kaveri olin "under influence".

Viimeinen vuosikymmen on menty äärimmäisen vähällä alkoholilla, muutama viime vuosi täysin nollalinjalla. Sillä linjalla mentäneen pitkän aikaa eteenpäin.

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
« Vastaus #7 : Lokakuu 30, 2024, 22:57:49 »
Varmaan kaksi ekaa on lähimpänä. Olen myös normin mukaan selkeä suurkuluttaja. Syitä miksi juon on useita. Käytän alkoa paitsi nautinnon takia ruokajuomana niin myös rentoutuakseni ja sietääkseni paremmin vastoinkäymisiä. Juhliminen porukassa viinan siivittämänä on nykyään paljon harvinaisempaa kuin ennen mutta sitäkin välillä tapahtuu.

Urheilu ja päihteet eivät oikein kuulu yhteen mutta saatan silti buustata liikuntarääkin tuomaa euforiaa muutamalla oluella mikä on melko erikoista eikä millään lailla suositeltavaa.. Kivut parannan viinalla, särkylääkkeitä en ota koskaan.

Alkoholinsieto on todella yksilöllistä ja toleranssi kehittyy pikkuhiljaa. Veikkaan että moni olisi juomatavoillani haudassa mutta itselläni ei ole havaittu terveysongelmia. Ainoa haitta ollut liiallinen kalorimäärä mikä johtaa siihen ettei kroppa ole niin solakka kuin ilman Alkoa.

Pakonomaista tarvetta juoda ei kuitenkaan ole. Nyt on menossa tipaton kausi mutta korkki aukeaa kohta taas takuuvarmasti. Ei tuo juomattomuus kohdallani oikein vain paranna elämänlaatua joskaan ei siitä juuri haittaakaan ole. Vaihtelu virkistää!

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #8 : Lokakuu 31, 2024, 05:03:15 »
Vasta toisen päivän kännissä on pullon henki mukana.

Poissa Iina

• Full Member
  • Galleria (23)
« Vastaus #9 : Lokakuu 31, 2024, 08:13:05 »
Itselleni ei oikein maistu mutta minua ei myöskään häiritse muiden juominen. Jokainen tavallaan.  :inlove:
Iina Hertta ♥️ Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947

Poissa Timo Hississä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Lokakuu 31, 2024, 09:13:15 »
Ensimmäinen annos alkaa väsyttämään ja seuraavat piristää. Illalla 2 annosta pilaa yöunet.

Poissa guuguuman

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #11 : Lokakuu 31, 2024, 09:17:20 »
Lähinnä kai alan filosofoimaan, tai itse asiassa puhumaan polittiikkaa ja ottamaan kantaa yhteiskunnallisiin asioihin. Varmaan ihan ***tun rasittavaa kuunneltavaa.

Joskus nuorempana tuli käytettyä alkoholia enemmän kuin reippaasti, sillä sosiaaliset piirit pyörivät aika lailla baareissa. Sitten kun ikää tuli lisää, niin alkoi noi krapulat olemaan sellaisia kolmipäivisiä enkä oikein muutenkaan enää pitänyt siitä minusta, joka alkoholin vaikutuksen alla kuoriutui esiin: sellainen draamakuniningatar ja ärsyttävä vänkääjä. Samoin ajatukset alkoivat hauskanpidosta lipsumaan sinne synkenpiin vesiin. Onneksi sitten sattui aika iso muutos elämäntilanteessa ja toi räpiminen oli helppo lopettaa.

Satunnaisen hyvän oluen tai viskilasillisen otan edelleen itsekseni silloin tällöin, mutta semmoinen reippaampi dokaaminen on kyllä jäänyt sinne muistojen kansioon.

Yritän suhtautua avoimesti muiden päihteiden käyttöön, koska niin minuunkin aikanaan suhtauduttiin. Lasisesta lapsuudesta johtuen tietyt tilanteet kuitenkin painelevat edelleen minussa vääriä nappeja, mutta hammasta purren niistäkin selviää enkä ala muita tuomitsemaan.

Poissa Pataässä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Lokakuu 31, 2024, 11:37:40 »
Itselleni ei oikein maistu mutta minua ei myöskään häiritse muiden juominen. Jokainen tavallaan.  :inlove:

Tämä oli niin hyvin sanottu, että ei ole lisättävää.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Paikalla Mustelmann

• Sr. Member
« Vastaus #13 : Lokakuu 31, 2024, 13:06:16 »
Alkoholinsieto on todella yksilöllistä ja toleranssi kehittyy pikkuhiljaa. Veikkaan että moni olisi juomatavoillani haudassa mutta itselläni ei ole havaittu terveysongelmia. Ainoa haitta ollut liiallinen kalorimäärä mikä johtaa siihen ettei kroppa ole niin solakka kuin ilman Alkoa.

Itselläni on jonkin verran kaljamahaa, mutta olen sitä mieltä, ettei ylimääräinen energia ole peräisin suoraan oluesta, vaan sen yhteydessä nautitusta ruuasta. Juodessa maistuu pizza, makkara, kebab ja muu suolarasvamättö ja mikäli juo itsensä krapulaan, niin sitten vasta maistuukin. Voileipä salaatinlehdellä harvemmin kuuluu tissutteluehtoon menuun.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #14 : Lokakuu 31, 2024, 13:28:02 »
Itselläni on jonkin verran kaljamahaa, mutta olen sitä mieltä, ettei ylimääräinen energia ole peräisin suoraan oluesta, vaan sen yhteydessä nautitusta ruuasta. Juodessa maistuu pizza, makkara, kebab ja muu suolarasvamättö ja mikäli juo itsensä krapulaan, niin sitten vasta maistuukin. Voileipä salaatinlehdellä harvemmin kuuluu tissutteluehtoon menuun.

Samaa mieltä Mustelmannin kanssa. Aineenvaihdunta ei ole sataprosenttinen, litra olutta menee suurimmaksi osaksi läpi ja vain osa sen energiasta jää kiertoon. Ja sitä paitsi pieni kaljamaha ei miestä rumenna.

Hyviä postauksia ketjuun. Thl:n ja muiden viinin myynnin rajoitusten madaltamista vastustavan pitäisi lukea näitä.

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
« Vastaus #15 : Lokakuu 31, 2024, 13:37:29 »
Usko tai älä mutta mä olen "salaattimiehiä".. välttelen kovin rasvaista ruokaa ja syön lähinnä vaaleaa lihaa tai kalaa. Mutta kun nautitut oluen, viinin ja väkevien määrät on välillä runsaita niin kyllä kaloreita niistä vain kertyy. Usein ei edes nälätä yhtään, etenkään treenien jälkeen joten pitää "muistaa" tankata, muutakin kuin juomia..😅 Kovin jäätävää mahakumpua ei ole kertynyt vielä.. tuon haluan pitää kontrollissa ja sen takia treeni ja nenänvalkaisujaksot kuuluvat elämään.

Nyt kun on jo yli viikko oltu täysin ilman alkoholia niin sitä huomaa jo että alkaa posketkin kaventua..😉 THL jne. laitokset antavat suosituksia aina laskennallisen "keskiarvoihmisen" mukaan. Oma fysiikka on varmaan aika poikkeava tuosta. Ja tosiaan seuraan terveyttäni aktiivisesti että nämä väitteeni ( koskien siis vain itseäni ) eivät ole ihan tuulesta temmattua mutua.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #16 : Lokakuu 31, 2024, 14:04:28 »
Aineenvaihdunta on ihmeellinen toiminto, se ei ole standardi vaan toimii eri ihmisillä eri tavoilla. Samanlaisella ruokavaliolla yksi laihtuu ja toinen lihoo. Itse aloin syömään erään ravintoterapeutin ohjeen mukaan, kokonaismäärä päivässä enemmän kuin aiemmin, mutta tasaisesti, pienempiä annoksia lyhyemmin välein ja painoni laski.

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #17 : Lokakuu 31, 2024, 14:30:48 »
Viina on juomaksi viisaille annettu. Muuten heillä olisi tyhmien keskellä niin vaikeaa.

Itse juon hyvin kohtuullisesti.
You and me, part-time lovers

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
« Vastaus #18 : Lokakuu 31, 2024, 18:45:49 »
Allekirjoitan edellisen täysin. Vaikka kippistely voikin pilata monta asiaa ( kuten vaikka hyvän foton ) niin kyllä se auttaa myös sietämään yhtä sun toista verottajasta vittumaisiin ihmisiin..😬

Poissa Lovely

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #19 : Lokakuu 31, 2024, 20:46:22 »
Rentoudun muutaman viinilasillisen kera. En edes muista milloin olisin ollut humalassa viimeksi, harvemmin enää sellainen kiinnostaa. Tulee pää kipeäksi ::) Pieni hiprakka on ok, jos jotain muuta vaikutusta niin voi sitä olla vähän hilpeämpi, tai sitten tulee keskusteltua syvällisiä.
Nautiskelua :-* Kurkkaa esittely.