Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Marleenan pohdintoja  (Luettu 681 kertaa)

Poissa Marleena

• Newbie
  • Galleria (10)
  • * Kelpo kaveri
Marleenan pohdintoja
« : Helmikuu 19, 2025, 23:59:34 »
Heippa kaikille 😘
Kyselin joskus loppusyksystä kaii.. Vinkkejä hupsuilun aloittamiseen 💗 . Jooh yrityksen perustaminen on vielä ajatus muttei yhtään mahdoton 💰  vrt.työkkärit.

Jooh,ja kun itsekin laskea osaan niin toi rahasäkki on vähän kaukana. Mut varmaan saisin saman kun lähihoitaja. Aika paljon kivammin ja omilla ehdoilla.

Asiakkaat pääasiassa jees, osa tosi jees, osa aika jees. Ollut pari tosinastaa
Ainoo mikä korpee on kun jätetään jälki, nimim. mustelma perseessä. Mut muuten mun alku on menny ihan tosi hyvin. Ja käsittämätön juttu 20/2 oharii. Hmm. Nyt taika hajoo!!! Noo siihen on syynsä et on kehittynyt ihmistuntemus.

Kiitän vielä alun neuvoista, ne tulee vieläkin tarpeen! Ja oppaat..

Oon läheinen mun äidin kanssa. Tottakai hän huomasi et mul joku kuvio menossa.. Kerroin. Vähän turhan huolissaan on mun mielestä, mut kai se täst asettuu.

Mutta niin on tässä ihmiskuva laajentunut  ennestään! Ei ennen kukaan soittanut kun meen 18 kotiin et "kusetko suuhun" 💗

Poissa Kielitieteilijä

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Marleenan pohdintoja
« Vastaus #1 : Helmikuu 20, 2025, 07:50:39 »
Heips Marleena
Oletko tullut tutuksi kenenkään toisen pt.n kans?
Olen ymmärtänyt että kimppaduunin lisäks joillakin on ihan ystävyys-suhdetta keskenään.
Jotenkin sinun kirjoituksesta nous sellainen ajatus että kirkastais asioita jos pääsisit kollegan kans kahville tai syömään...
Kaiken kaikkiaan teidän duuni on sellaista että nostan hattua kaikille alan ihmisille.
Aloitteleva uus ihminen saattaa alallla saada sellaisia kokemuksia joista jää jälki muuhunkin kuin sinelmä peffaan;
Pidä huolta ittestäs🥀

Poissa Mea_xx

• Newbie
  • Galleria (6)
  • * Kelpo kaveri
Vs: Marleenan pohdintoja
« Vastaus #2 : Helmikuu 20, 2025, 09:08:39 »
Moi Marleena!

Mites musta tuntuu että ollaan joskus vaihdettukin pari viestiä. 😊 Ellen sekoita johonkin toiseen. Oon itse (siviilissä!) sen verran introvertti että usein yhteydenpito ihmisiin tuppaa jäämään.

Olen kanssa ihan uusi alalla, mutta kivaa on tähän mennessä ollut! 😄 Asiakkaat ovat useimmiten ihania. Tämä on myös aivan mahtavaa vastapainoa mun siviiliduunille.

Mulla on ollut aikataulujen kanssa melkoisia haasteita, koska pystyn käytännössä järjestämään tälle duunille vain yhden arki-illan viikossa. Teen vain incallina paikassa josta maksan, niin sekin laittaa rajoitetta, ettei voi pelkkää yhtä 15min aikaa ottaa, tai jää tappiolle. Rakas laji toki muttei niin rakas! 😁 Eli pitäisi olla etukäteen sovittuna yksi puolituntinen, niin sitten voisi ottaa myös samalla kertaa ne loput "tulen heti!" -tyypit. Aina ei ole onnistunut, mikä on tosi harmi.