Hienoa että uudet pt.t löytävät tänne ja olet saanut myös asiallisia vastauksia joista toivottavasti on apua. Monen muun aloittajan lisäksi itse tein sen virheen että möin liian halvalla, hintaa on myöhemmin vaikea nostaa. Ja muutenkin omista rajoista kiinnipitäminen pitää opetella, aina löytyy Pena jonka mielestä 50e paljaalla perseeseen on ihan kelpo diili, kun taas suurimman osan hutsuista mielestä ei ole.
Tietysti asiakkailla ja sellaiseksi pyrkivillä on myös hyviä ja hyödyllisiä neuvoja mutta hintoihin liittyvät niitä harvemmin ovat.
Nyt pitäisi vain tietää, mikä oli liian halpa hinta? Tuossa voi olla sellainen ajatusvirhe, että oletetaan kaikkien asiakkaiden, jotka maksoivat 200€:a, olisivat tulleet asiakkaiksi ja maksaneet 250€:a.
Minun neuvoni aloittajalle on, tärkeintä on miettiä, kuinka paljon on kuukautinen myyntitavoite. Tämä nimittäin määrittelee pitkälle sen, miten kannattaa toimia. Asiakkaana olen aikaisemmin todennut, 250€:a on hintakattoni. Tämä edellyttää sitä, että palvelu on täysin virheetöntä. Virhe voi olla rumat tatuoinnit tai ongelmallinen ajanvarausmekanismi. Itse en ole valmis maksamaan sitä, että PT on juuri tullut alalle. Normaalisti aloittelijalla on vielä paljon opittavaa toimintatavoista. Lisäksi moni aloittelija lopettaa nopeasti, kun huomaa, ettei seksityö sovi hänelle.