Nyt olis Ippe vierailulla! Vähän päälle kolmekymppinen tosi söpö milf!
On muuten ihana, älkää missatko jos milffit kiinnostaa!
On muuten ihana, älkää missatko jos milffit kiinnostaa!
Uutiset:
Mistä löytyy tämä milf?
Tämä oli siitä hassu tapaus, että mainostaa itseään milffinä, mutta tapaa vanhempia miehiä. Itse olen jo tällainen pappa, mutta nuoremmat kollit voisivat tykätä itseään vanhemmasta niin tulisi kunnon milf kokemus. Ainakin nuoremmatkin voivat sentään nauttia hänen of sisällöstään.
Minäkin mieluiten pidän noista kolmenkymmenen molemminpuolin olevista milffeistä. Esim, tarkoitan nyt näitä tyttöjäSannahunaja,Turuntyttö ja tämä viimeksi koettuna Laura Lumme. Aika usein onnistun tavoittamaan tytöt noista ikäryhmistä. Sitten aina välillä tulee käytyä näiden noista tytöistä hieman vanhempien naisten luona, tarkoitan nyt noita mun oman ikäisiä naisia. Tuollaisia auringon ikäisiä. Ei tietenkään auringon vastaanotolla. Se tie on loppuun käyty, Oman ikäisistä kovin paljon vanhemmista naisista en minäkään oikein välitä.
Nykyään kun jokainen saa olla ihan mitä haluaa ja vielä vaatia että muut ottavat sen huomioon niin sinäkin voit olla nuori herkku milffi jos vain sanot olevasi.Minäkin mieluiten pidän noista kolmenkymmenen molemminpuolin olevista milffeistä. Esim, tarkoitan nyt näitä tyttöjäSannahunaja,Turuntyttö ja tämä viimeksi koettuna Laura Lumme. Aika usein onnistun tavoittamaan tytöt noista ikäryhmistä. Sitten aina välillä tulee käytyä näiden noista tytöistä hieman vanhempien naisten luona, tarkoitan nyt noita mun oman ikäisiä naisia. Tuollaisia auringon ikäisiä. Ei tietenkään auringon vastaanotolla. Se tie on loppuun käyty, Oman ikäisistä kovin paljon vanhemmista naisista en minäkään oikein välitä.
Saivarrellaan nyt hieman termeistä, koska en oikein usko että nämä tytöt täyttävät milffin määritelmää vaikka upeita ovatkin.
Voin tietysti olla väärässä, mutta senhän tietää varmasti vain tytöt itse.
Minäkin mieluiten pidän noista kolmenkymmenen molemminpuolin olevista milffeistä. Esim, tarkoitan nyt näitä tyttöjäSannahunaja,Turuntyttö ja tämä viimeksi koettuna Laura Lumme. Aika usein onnistun tavoittamaan tytöt noista ikäryhmistä. Sitten aina välillä tulee käytyä näiden noista tytöistä hieman vanhempien naisten luona, tarkoitan nyt noita mun oman ikäisiä naisia. Tuollaisia auringon ikäisiä. Ei tietenkään auringon vastaanotolla. Se tie on loppuun käyty, Oman ikäisistä kovin paljon vanhemmista naisista en minäkään oikein välitä.
Saivarrellaan nyt hieman termeistä, koska en oikein usko että nämä tytöt täyttävät milffin määritelmää vaikka upeita ovatkin.
Voin tietysti olla väärässä, mutta senhän tietää varmasti vain tytöt itse.
Milf= (jonkun muun) äiti, jota haluisin panna. Eli voi olla vaikka 20v.