Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tipu28  (Luettu 5531 kertaa)

Poissa Tuma80

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Tipu28
« : Marraskuu 14, 2023, 10:38:42 »
Kokemuksia kyseisestä neidistä?
Hintava ainakin...

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tipu28
« Vastaus #1 : Marraskuu 14, 2023, 12:01:01 »
Ei ole kokemuksia tästä tytöstä mutta tiedän muutamia, joilla tuntihinta on tuo 300.

Poissa Micce2

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Marraskuu 14, 2023, 17:50:45 »
Käyty ja no ehkä joskus voisi käydä toistekin. Mukava ainakin. Ja todella pieni jos pienistä pitää.  En usko että kelloa katsoo

Poissa moniottelija

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Marraskuu 14, 2023, 22:11:34 »
Pieni mutta ei halukas. Hän tyydyttää ja häntä ei tyydytetä. Nussia saa mutta siinä se sitten onkin. Paikkaa ei ole eli käy johonkin auto suikkariin ihan jees varmaankin. Itse petyin niin ettei uskaltanut yhtään naatiskella. Heti kun vähänkin siltä tuntui annoin nallin palaa ja takaisin kotiin. Ei jatkoon mun mielestä.

Poissa Jani1996

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Tammikuu 12, 2024, 19:03:27 »
Joo hyvin haluton pieni nainen, sovittiin aika mutta hän venytti sitä jollain onnettomalla tekosyyllä, haisi tupakalle ja oli selvästi nauttinut jotain muutakin kuin mehua, ei jatkoon

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Huhtikuu 23, 2024, 09:58:46 »
Ulkonäössä ei moitittavaa,
Ei riittävän halukas

Poissa MorganK

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Marraskuu 09, 2024, 19:14:15 »
Ei vastaa ilmoitustaan eli on selvästi noin 40v. Piti tiukasti kiinni 30min ajasta eikä ehditty tekemään mitään. Minun piti korjata sokereitani ja kun olin valmis neiti ottikin kellon ja sanoi tämä oli tässä eli 200 meni täysin hukkaan. Onsiis vielä kalliskin Turussa ikäänsä nähden!
Ainoa hyvä puoli on ettei enää ikinä tavata. Ihan paska PT enkä suosittele kenellekään!!!

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Marraskuu 09, 2024, 21:40:34 »
Morgan K:N kuvauksesta päätellen mimmillä oli thai tytön elkeitä kun vielä kellon raksuttamaan pisti. Soitin kerran kevättalvella hänelle ja vastasi heti ja autossa olisi pitänyt touhuta. Lupasin kesällä soittaa lämpimillä ilmoilla uudelleen. Eitullut soitettua kun muita löytyi ja kuvauksesta päätellen en taida enää soittaakkaan. On varmaan erikoinen likka.

Poissa Waykee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Marraskuu 10, 2024, 15:08:20 »
Kerran on käynyt luonani kylässä oli tosi mukava ja ei ainakaan silloin kiirehtinyt. Suuteli kiihkeästi ja antoi myös nuolla ja ilmeisesti myös piti siitä. Täytyykin laitella joku päivä viestiä.

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Marraskuu 10, 2024, 19:35:22 »
Ei se nyt sentään mikään 40 ollut…  :laught:

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Marraskuu 10, 2024, 23:04:54 »
Ottamatta kantaa Morgan K"N tapaukseen ja enkä väitä että Tipu olisi toiminut noin mahdollisesti mitä nyt kuvailen.Siis thai tytöillä hierontapaikoissa on melko yleistä kellon ajastin, mutta olen kuullut joiltakin asioista paremmin perillä olevilta että  joillakin tytöillä on tapana laittaa aika kellolle jos asiakas jostain syystä ei täysin miellytä eikä viitsitä kieltäyäkkään Itselleni kävi Janikan kanssa monia vuosia taaksepäin että hän laittoi kellon ajastamaan. Vaikkei hän epäystävällinen ollutkaan. Mutta mahdollinen voisi olla joidenkin tyttöjen tuontyyppinen toiminta. Mun kohdalla tietäisi sitä että uusinta käyntiä ei tule.