Heippa turskat <3
Kiitos heille, jotka olette kivan rapsan minusta kirjoittaneet ja ihana kuulla, että olette viihtyneet seurassani. Toivottavasti tapaamme vielä uudelleen
Haluan kommentoida ohari kommentteihin sen verran, että itse olen aika kaikkiruokainen miesten suhteen, mutta jos huomaan ettei henkilö ovella ole täysin ollut rehellinen esim. iästään, alkuperästään tai ulkoisesta olemuksestaan niin meille molemmille niin turskalle kuin minulle se on parempi ettei tapaamista synny. Säästyvät turskan rahat varmasti parempaan tapaamiseen, koska itse en tätä pelkkä dollarin kiilto silmissä toteuta.
Enkä haluaisi tähän asiaan puuttua sen kummemmin, mutta tämä alkaa tuntumaan jo minusta enemmän kiusaamiselta kuin siltä, että toinen minut haluaisi oikeasti tavata.
henkilö on luonut toisia sähköposteja, että pääsisi muka tapaamaan minua ja olen molemmilla kerroilla ollut paikalla ja odottanut vähintään 10 minuuttia toista, eikä sovitulla paikalla ole ollut ketään. Sähköpostiviestejä olen lähettänyt, että missä hän on ja otan hänet ilomielin vielä vastaan, mutta sain tunnin päästä ilkeitä viestejä, etten ole paikalla ollut ja jos siihen sovittuun paikkaan ei silloin löydä, kun siellä ulkona paikkaa etsii tai muuten on epävarma sovitusta paikasta niin näin älypuhelin aikana on helppo ottaa yhteyttä viestillä ja odottaa hetken, että toinen pääsee vastaamaan.
Oman turvallisuuteni takia en tule itse sinne odottamaan ja siksi sovittussa paikassa kannattaa aina odottaa
Muistakaahan kuitenkin, että ihmisiä me kaikki olemme ja fiksulla käytöksellä vältytään mielipahalta suuntaan, jos toiseen! Kunnioitetaan toisia ja ollaan ystävällisiä toisillemme
Ihanaa viikkoa kaikille turskille ja miksei meille hupakoillekkin!
Suukoin Kerttu