Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aloittelijan kysymyksiä  (Luettu 4121 kertaa)

Poissa j.wanker

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelijan kysymyksiä
« Vastaus #80 : Marraskuu 06, 2024, 14:07:34 »
Ajantaiset kuvat joista välittyy oleellinen, muutama hyvä kuva riittää. Kuvat ovat kuitenkin se ensimmäinen kiinnostuksen herättäjä. Ja jos sen hissipuheen saa muotoiltua positiivisen kautta: mitä tarjoan tai mikä on palveluvalikoima ja mitä minulta löytyy (asut, lelut...), on huomattavasti kivempi kuin lista asioista jotka eivät palveluntarjoajan kanssa onnistu. Kun palvelunostaja tietää hinnat, näkee kuvat ja saa jonkunlaisen käsityksen tarjollaolevista palveluista, niin näiden perusteella sen on helpompi kysyä mahdollista tapaamisaikaa. Ja jos vielä lisäksi esiintyy foorumilla edukseen, niin se saattaa aiheuttaa turskilla verenkiertohäiriön napaseudun aluelle ja saada kukkaron nyörit avautumaan.

Poissa Thurber

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aloittelijan kysymyksiä
« Vastaus #81 : Marraskuu 08, 2024, 19:37:28 »
Itse en näe järkeväksi käydä enää kalliimman luona ollenkaan jos saan samat halvemmalla muualla. Sillä ei ole väliä vaikka hintaeroa olisi vain 10 euroa. Varsinkin vakioasiakkuudesta pitäisi olla jotain hyötyä ja jos hinta on kaikille sama menen sinne mistä itse koen saavani eniten hyötyä.
Sillä ei ole väliä ostanko ruokaa vai palvelua ja hinnan kallistuessa teen hintavertailun.

En ole koskaan odottanut vakkareilta hinnanalennusta, ja olen myös joskus maksanut korkeampaa hintaa kun hinnat nousi, eli siis listahintaa aina maksanut. Vakkarit on valittu palvelun tason perusteella, ei hinnan, ja jos pitää hupakosta ja saa hyvää seksiä on älytöntä miettiä jotain kymppejä.

Tosin koko "vakkari" on käsitteenä vähän hämärä.