Jos jäit kiinni maksullisista, miten se tapahtui, millainen oli draaman kaari ja miten tilanne siitä jatkui?
Uutiset: Käyttökatko la-su 21.-22.12. yönä alkaen klo 24.
En jäänyt kiinni vaan kerroin vaimolle. Ilme oli näkemisen arvoinen ja avioehto turvasi talot ja tavarat.Mies on vaimoineen syömässä hienossa ravintolassa. Vaimolle vieras nainen tulee pöydän viereen, suutelee miestä, sanoo: "Nähdään sitten illalla, kulta"
Itse olen joskus miettinyt, että miksiköhän jotkut palveluntarjoajat läträävät hajusteilla. Jos isäntä sitten tulisi ylitöistä tms kotiin naistenparfyymilta tuoksuen niin mahtaisiko mennä läpi selitys työkaverista, joka kylpee hajuvedessä.Olen miettinyt ihan samaa. Useasti paitaan tai villakangastakkiin saattaa jäädä pitkäksikin aikaa turhan viipyilevä tuoksu. Onneksi itse toteutan tätä harrastusta hyvin satunnaisesti ja pelkästään kaukana kotoa…ja työkavereina on myös naisia ja työhön kuuluu edustustamista.
Itse olen joskus miettinyt, että miksiköhän jotkut palveluntarjoajat läträävät hajusteilla. Jos isäntä sitten tulisi ylitöistä tms kotiin naistenparfyymilta tuoksuen niin mahtaisiko mennä läpi selitys työkaverista, joka kylpee hajuvedessä.