Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kävisitkö maksullisissa jos..  (Luettu 1278 kertaa)

Poissa Kiimatar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Kävisitkö maksullisissa jos..
« : Marraskuu 09, 2024, 18:36:41 »
Tuttava sanoi ettei kävisi maksullisissa,  tai kokisi tarvetta palveluiden käytölle koskaan  jos oma nainen olisi ’kiimaisempi’,  laittaisi itseään seksikkääksi, ja haluaisi kokeilla uusia juttuja ja ylipäätään olisi himokas seksille arjessa.
Mitä olet mieltä? :sheep:

Poissa Stands

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kävisitkö maksullisissa jos..
« Vastaus #1 : Marraskuu 09, 2024, 18:40:16 »
Lähetään siitä, että jos saisi pillua yleensäkin siviilissä, niin tuskin tulisi käytetty maksullisia palveluita.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Herra015

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Marraskuu 09, 2024, 18:50:54 »
Kyl vaihtelu virkistää ja ammattilainen on ammattilainen😁

Poissa Nuolija

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : Marraskuu 09, 2024, 18:53:47 »
Lähetään siitä, että jos saisi pillua yleensäkin siviilissä, niin tuskin tulisi käytetty maksullisia palveluita.

Näinhän se on, meikäläisen vaihtoehdot ovat maksullinen seksi tai  :wanker:

Poissa Viktor

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Marraskuu 09, 2024, 18:54:33 »
Mulla taitaa olla sen sortin huorafetissi, etten pysty tarpeita pelkällä siviiliseksillä tyydyttämään. Eli kyllä se maksullinen seksi itsessään on mulle nimenomaan se juttu ja en haluaisi siitä luopua.

Poissa Julle95

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Marraskuu 09, 2024, 19:00:09 »
Kävisin silti. Ei se puoliso silti huoraksi muutu,vaikka mitkä vermeet laittaisi ylle.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #6 : Marraskuu 09, 2024, 19:22:06 »
Kuten edellä, maksullinen seksi on se juttu. Ei ole kunnon huoran voittanutta.

Poissa samuel

• Full Member
« Vastaus #7 : Marraskuu 09, 2024, 20:00:23 »
Kyllähän se niin on, että jos säkit on tyhjät, niin ei maksullisiin ole painetta lähteä.

Poissa palvelunostaja

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #8 : Marraskuu 09, 2024, 20:00:54 »
Voisin kuvitella, että jos erilaisten asioiden kokeilu onnistuisi omassa suhteessa niin ei olisi tarvinnut käydä kokeilemassa niitä maksullisten kanssa. Ihan samalla lailla kuin en nyt tunne kauheasti tarvetta mennä maksullisiin harrastamaan pelkkää perusseksiä tai leikkimään ”suhdetta” vakkarin kanssa, koska se puoli kyllä toimii kotonakin.

Mutta tärkeä osa harrastusta on myös ollut päästä kokemaan erilaisia ja erinäköisiä naisia ja kolmen kimppoja, mitä en ehtinyt vapaalla jalalla tehdä. Pelkkä kumppanin ”kiimaisuus” ei ole sama asia. Sitä en saa koskaan tietää olisiko se ollut riittävä korvike.

Poissa Pertti Ström

• Full Member
« Vastaus #9 : Marraskuu 09, 2024, 20:44:27 »
En käytä maksullisia palveluita Suomessa. Kulttuurimatkoilla Prahaan kylläkin silleen snadisti.
Make Russia small again

Poissa Iivana Puupallo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Marraskuu 09, 2024, 21:11:09 »
Naisten nalkutusta kun ei kestä niin maksullisissa käynti on oikein passeli tapa elää ja rentoutua.

Poissa Hupi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Marraskuu 09, 2024, 22:42:49 »
Haen maksullisista sitä mitä ei enää reilun 30 vuoden jälkeen kotona saa.

- Nuorta parikymppistä kiimasta neitiä.

- Ei ikäsyrjintää, myös muun ikäiset naiset kelpaa jos palvelu on itseäni miellyttävää.

- Hyvää suikkaria. ( koko aisan upotusta. )

-Toisinaan myös peppua.

- Eniten nautin tapaamisilla erilaisten ihmisten kohtaamisista, ja vielä kun siihen lisätään eroottinenlataus niin ai että miten ihanaa.

Jos kotona vastattaisiin kaikkiin mieltymyksiini ja tarpeeksi usein niin tällähetkellä sanoisin että kävisin ehkä parikertaa vuodessa (koska vaihtelua), mutta jos mieltymyksiäni olisi toteutettu tarpeisiini sopivasti kokoajan niin tuskin olisin edes koskaan käynyt maksullisen luona vierailulla.

Koska jos on tyytyväinen on tyytyväinen, tarvitseeko siihen silloin muuta?

Paikalla Timppa

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Marraskuu 09, 2024, 23:23:15 »
Haen maksullisista sitä mitä ei enää reilun 30 vuoden jälkeen kotona saa.

- Nuorta parikymppistä kiimasta neitiä.

- Ei ikäsyrjintää, myös muun ikäiset naiset kelpaa jos palvelu on itseäni miellyttävää.

- Hyvää suikkaria. ( koko aisan upotusta. )

-Toisinaan myös peppua.

- Eniten nautin tapaamisilla erilaisten ihmisten kohtaamisista, ja vielä kun siihen lisätään eroottinenlataus niin ai että miten ihanaa.

Jos kotona vastattaisiin kaikkiin mieltymyksiini ja tarpeeksi usein niin tällähetkellä sanoisin että kävisin ehkä parikertaa vuodessa (koska vaihtelua), mutta jos mieltymyksiäni olisi toteutettu tarpeisiini sopivasti kokoajan niin tuskin olisin edes koskaan käynyt maksullisen luona vierailulla.

Koska jos on tyytyväinen on tyytyväinen, tarvitseeko siihen silloin muuta?

Meinsin vastata aloittajalle, mutta olinkin näköjään jo vastannut 😃. Yhdyn täysin ja joka sanaan.

Poissa velihopea

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13 : Marraskuu 09, 2024, 23:24:35 »
Tuttava sanoi ettei kävisi maksullisissa,  tai kokisi tarvetta palveluiden käytölle koskaan  jos oma nainen olisi ’kiimaisempi’,  laittaisi itseään seksikkääksi, ja haluaisi kokeilla uusia juttuja ja ylipäätään olisi himokas seksille arjessa.

Jos on hyvä parisuhde, ei siihen mitään ulkopuolisia tarvita. Käytännössä parisuhteet vaan väljähtyvät aikojen saatossa, jos ei niistä pidetä aktiivisesti huolta, kuten vaikkapa autosta tai kämpän siivouksesta.

Maksulliset tarjoavat kuitenkin ”turvallisen” tavan hakea vaihtelua. Eivät soittele perään, eivät vie kenenkään kumppania eivätkä vaadi puolta talosta, osakesalkusta tai perintömetsästä. Loppupeleissä aika edullista😅

Poissa Pertti Ström

• Full Member
« Vastaus #14 : Marraskuu 10, 2024, 00:03:37 »
^ Kyllä huorat voivat soitella perään, että muistakaa nyt se prepaid.
Make Russia small again

Poissa Ilotikku

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #15 : Marraskuu 10, 2024, 00:13:22 »

Jos nainen olisi kaikkea tuota, ei se mun kanssa olisi. :)

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #16 : Marraskuu 10, 2024, 09:43:19 »
Olen ihmisenä ollut aina hiukan levoton. Aivot raksuttavat monesti liikaa ja yliajattelen.

Kun on ollut kohta täydet kaksi vuosikymmentä onnellisessa parisuhteessa, alkaa jossain vaiheessa kuitenkin miettimään, tässäkö tämä nyt on? Koko loppuelämä?
Päivät ja vuodet muuttuvat toistensa kaltaisiksi ja mikään ei oikein tunnu miltään.
Tai näin siis minä. Onnellisia he, keiden ei moisia tarvitse kelailla.

Suhde itsessään voi erinomaisesti, seksielämä on kaikilla mittareilla hyvää (ollut aina) ja kaikki on hyvin. Ja kuitenkin on takaraivossa tunne, että riittääkö tämä?

Tässä on vuosien varrella koitettu keksiä erinäisiä keinoja, miten katkaista tämä sama, ikuinen harmaus. Päiväni murmelina-efekti.

Jotkut dokaavat joku viikonloppu, toiset matkustavat, kuka mitäkin. Pakokeinoja todellisuudesta kaikki, minun nähdäkseni.

Minulla on omat harrastukseni. Nuorena oli eri harrastuksia, mut ajan kanssa kyllästyin niihin ja aloin harrastamaan uusia asioita.

Olen dokannut, en enää. Matkustelin, en enää.

Maksullisissa käynti on pohjimmiltaan jälleen vain yksi yritys saada jotain uutta arkeen. Edes pieneksi hetkeksi.

Sillä ei ole mitään tekemistä parisuhteen tai omien fantasioiden toteuttamisessa. Ei minun kohdallani.
Vain yritys paeta tätä samanlaisena harmaana massana pyörivää arkea.

Todennäköisesti kyllästyn tähänkin harrastukseen viimeistään siinä vaiheessa, kun se ei enää tarjoa minulle sitä hetken pakoa oravanpyörästä.

Sitten mietitään jälleen, mitä seuraavaksi. Tai itseasiassa mietin sitä jo nyt.

Nimim.
Kun mikään ei riitä

Aloittajan frendile tiedoksi:
20 suhdevuoden jälkeen kukaan ei laita itseään seksikkääksi koko aikaa tai ole kiimainen 24/7.
Reality check.

Miehet ovat oikeasti idiootteja, jos noin ajattelevat
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2024, 09:46:15 kirjoittanut Blain »

Poissa Pertti Ström

• Full Member
« Vastaus #17 : Marraskuu 10, 2024, 10:01:07 »

Todennäköisesti kyllästyn tähänkin harrastukseen viimeistään siinä vaiheessa, kun se ei enää tarjoa minulle sitä hetken pakoa oravanpyörästä.

Tässähän tämä. Näin kävi minulle satoja huoria tavanneelle. Ei vaan enää nappaa yhtään.Paitsi kulttuurimatkalla Prahassa.
Olen alkanut kiinnostumaan sensijaan luonnosta, kulttuurista ja alasarjafudiksesta yhä enemmän.Kuntoilua tietenkään unohtamatta.
Make Russia small again

Poissa Hupiukko Pro

• Jr. Member
« Vastaus #18 : Marraskuu 10, 2024, 10:18:10 »
Itselläni vastaus kysymykseen on tällä hetkellä ei, koska en halua naista elämääni vakituisessa mielessä. Tunti kerrallaan silloin kuin se minulle sopii riittää oikein hyvin tässä hetkessä.

Poissa Hupi

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #19 : Marraskuu 10, 2024, 12:06:15 »
Olen ihmisenä ollut aina hiukan levoton. Aivot raksuttavat monesti liikaa ja yliajattelen.

Kun on ollut kohta täydet kaksi vuosikymmentä onnellisessa parisuhteessa, alkaa jossain vaiheessa kuitenkin miettimään, tässäkö tämä nyt on? Koko loppuelämä?
Päivät ja vuodet muuttuvat toistensa kaltaisiksi ja mikään ei oikein tunnu miltään.
Tai näin siis minä. Onnellisia he, keiden ei moisia tarvitse kelailla.

Suhde itsessään voi erinomaisesti, seksielämä on kaikilla mittareilla hyvää (ollut aina) ja kaikki on hyvin. Ja kuitenkin on takaraivossa tunne, että riittääkö tämä?

Tässä on vuosien varrella koitettu keksiä erinäisiä keinoja, miten katkaista tämä sama, ikuinen harmaus. Päiväni murmelina-efekti.

Jotkut dokaavat joku viikonloppu, toiset matkustavat, kuka mitäkin. Pakokeinoja todellisuudesta kaikki, minun nähdäkseni.

Minulla on omat harrastukseni. Nuorena oli eri harrastuksia, mut ajan kanssa kyllästyin niihin ja aloin harrastamaan uusia asioita.

Olen dokannut, en enää. Matkustelin, en enää.

Maksullisissa käynti on pohjimmiltaan jälleen vain yksi yritys saada jotain uutta arkeen. Edes pieneksi hetkeksi.

Sillä ei ole mitään tekemistä parisuhteen tai omien fantasioiden toteuttamisessa. Ei minun kohdallani.
Vain yritys paeta tätä samanlaisena harmaana massana pyörivää arkea.

Sitten mietitään jälleen, mitä seuraavaksi. Tai itseasiassa mietin sitä jo nyt.

Nimim.
Kun mikään ei riitä

Aloittajan frendile tiedoksi:
20 suhdevuoden jälkeen kukaan ei laita itseään seksikkääksi koko aikaa tai ole kiimainen 24/7.
Reality check.

Miehet ovat oikeasti idiootteja, jos noin ajattelevat

Erittäin hyvin sanottu ja ostan nämäkin asiat myös täysin omassa parisuhteessa. :inlove:

Sen verran vielä lisään että tämä harrastus on antanut ylimääräistä energiaa ja palauttanut itselläni myös motivaation joihinkin liikunnallisiin harrastaksuun ja muihin asioihin jotka ovat jo aikaisemmin pois jääneet. :sheep: