Tapasin tänään Adriannan Tampereella. Majailee hyvällä sijainnilla ja siistissä asunnossa. Sitten itse tapaamiseen, odotin innolla tämän neitosen tapaamista viestittely oli sujuvaa ja hetken päästä olin pelipaikoilla. Ensin ulkona pakkasessa joutui odottamaan 10-15min ennenkuin pääsi sisälle ja oven avasi jopa upeamman näköinen mitä kuvat antaa ymmärtää, jos ei olisi ollut niin piru kylmä odottaessa niin varmasti olisi kanki ollut kovana jo näkemisestä.. Adrianna ohjasi huoneeseen jossa rahanvaihto ja vaatteet pois. Ensin mukavaa hierontaa ja hetken päästä käski kääntyä selälleen ja vehkeeseen kiinni joka jo sopivasti osoitteli neitoa, hetken siinä hankaili ja lopulta hän kääntyi ja tarjosi antimiaan. Jotenkin vaivautuneena oloinen oli kokoajan, hieman hymyili välillä mutta olisi saanut olla enemmän mukana touhussa, ehkä kellon aika oli liian myöhäinen ja kun aikansa sai tyrkkiä halusin hän rueta vatkaamaan jostain syystä ja siinä vaiheessa innostus lopahti aivan täysin, ei antanut pohjaan asti mennä ja ei edes kumartunut kunnolla 🤔 Distintas.net ilmoituksessa lukee 20cm mutta todellisuudessa ehkä max 16cm hieman paksu kyllä oli.. Nalli jäi palamatta tällä kertaa ja olisin sijoittanut tunnin rahat jonnekin muualle mutta sellaista se on välillä.. Ei jatkoon ainakaan minun osalta ☺️
Ilma oli tuulinen ja pakkasta -8