Penaattorille, minulla ei ole parittajaa, joten siitä voi hyvin tietää etten ole paritettu vai ei.😊Okei, mutta aivan samoin voin kysyä keneltä tahansa muulta samaa ja tietää siitä onko hän paritettu/pakotettu. 😊
Ja sitä paitsi, kun itse niin innokkaasti lakipykäliin vetoat, niin jos jossain ilmoittelet (ja pienellä googlauksella käy ilmi että ilmoitat 😊 ), niin lain mukaan olet paritettu.
10 § Paritus: "Joka hankkiakseen itselleen tai toiselle taloudellista hyötyä ...3) yhteystietoja välittämällä tai muuten markkinoi jonkun sellaiseen tekoon ryhtymistä tietäen, että hänen toimintansa olennaisesti edistää teon toteutumista,...on tuomittava parituksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.
Ja lauseesi ” Ainakin minun moraalini ei näe mitään väärää ostaa seksiä paritetulta kun se ei kenellekään haittaa tuota.”, juuri aikaisemmin sanoit ettet voi tietää 100% varmasti, että tekeekö paritettu henkilö sitä vapaaehtoisesti. Mutta tämä siis ei haittaa sinua yhtään?Taas vääntelet sanojani. En ole noin sanonut. Äläpä laita sanoja toisten suuhun.😊
Kuten sanottu, paritettu tekee hommia vapaaehtoisesti (lain määritelmä). Mutta tarkoitit varmaankin, että en voi tietää 100% varmasti onko henkilö jolta ostan seksiähän mahdollisesti ihmiskaupan uhri ja tekeekö hän hommia vapaaehtoisesti. Tai sinun logiikkasi mukaan voin tietää jos henkilö itse kertoo ettei ole pakotettu. Koita nyt päättää, miten päin se on. 😊
Ja tosiaan, et voi koskaan olla täysin varma että onko tämä paritettu myös vaikka ihmiskaupan uhri, mutta sekin on sinulle ihan fine näköjään.Jos kysyn ko. henkilöstä onko hän, niin voin olla asiasta yhtä varma kuin kysyessäni sinulta samaa.