Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ravintola prostituutio.  (Luettu 8719 kertaa)

Poissa sosialisti

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ravintola prostituutio.
« Vastaus #20 : Marraskuu 25, 2024, 18:31:47 »
Ottaen huomioon foorumin missä me juuri kirjoitellaan, niin aika uskomatonta..

Mutta ehkä se omatunto pitää jollain tapaa pestä.

Poissa thorath

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : Marraskuu 25, 2024, 19:03:53 »
Jos lukee tarkemmin, huomaat minun kirjoittaneen "viime vuosikymmenten aikana" - joka viittaa ihan tähän päivään saakka. Miten itse arvelet thaimaalaisten, suomen kieltä osaamattomien nuorten naisten päätyneen Suomeen madamen myytäväksi? Tarinan voi sepittää juuri niin mieleiseksi tai kurjaksi kuin haluaa, eikä sillä ole merkitystä kyseisen ihmisen kannalta. Vain henkilö itse tietää, haluaako hän tehdä sitä vai ei - ja onko hänellä tällä hetkellä vaihtoehtoa lopettaa. Suomi on kallis maa ja ilman kansalaisuutta ei täällä monella tapaa eletä.

Kerrassaan merkillistä että poliisi ei löydä näitä vuosien aikana lähes ollenkaan vaikka hieromoita on pelkästään Helsingissä satoja kappaleita.
Ehkä sinun pitäisi vihjata näistä poliisille jos tiedät heitä paremmin.  ::)
Ilman että linkität yhtään mitään arveluiden todisteeksi niin argumenttisi todistusarvo on ihan oikeasti pyöreä nolla.

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2024, 19:06:25 kirjoittanut thorath »

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #22 : Marraskuu 25, 2024, 19:58:16 »
Jos lukee tarkemmin, huomaat minun kirjoittaneen "viime vuosikymmenten aikana" - joka viittaa ihan tähän päivään saakka. Miten itse arvelet thaimaalaisten, suomen kieltä osaamattomien nuorten naisten päätyneen Suomeen madamen myytäväksi? Tarinan voi sepittää juuri niin mieleiseksi tai kurjaksi kuin haluaa, eikä sillä ole merkitystä kyseisen ihmisen kannalta. Vain henkilö itse tietää, haluaako hän tehdä sitä vai ei - ja onko hänellä tällä hetkellä vaihtoehtoa lopettaa. Suomi on kallis maa ja ilman kansalaisuutta ei täällä monella tapaa eletä.

Kerrassaan merkillistä että poliisi ei löydä näitä vuosien aikana lähes ollenkaan vaikka hieromoita on pelkästään Helsingissä satoja kappaleita.
Ehkä sinun pitäisi vihjata näistä poliisille jos tiedät heitä paremmin.  ::)
Ilman että linkität yhtään mitään arveluiden todisteeksi niin argumenttisi todistusarvo on ihan oikeasti pyöreä nolla.
Luulen että sosialistin sanoman clue piilee tässä lauseessa: "Tarinan voi sepittää juuri niin mieleiseksi tai kurjaksi kuin haluaa, eikä sillä ole merkitystä kyseisen ihmisen kannalta."

Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #23 : Marraskuu 25, 2024, 20:08:11 »
Ai että kun itsekkin elelisin noin kuplassa, sehän olisi mukavaa kun ajattelisi vain että maailmassa (eikä herranjestas tietenkään SUOMESSA nyt ainakaan) ei tapahdu mitään pahaa, ja kaikki nuo ulkomaalaiset ”madamien” yms välittämät naiset tekisivät hommia puhtaasti vain ilosta ja halusta! Eikä missään nimessä kukaan heitä henkisesti tai fyysisesti pakota/painosta työhön.🥰
Mutta joo, ikävä kyllä en tuollaisessa kuplassa elä. Enkä ala sen enempiä asiasta väittelemään, on jo joistain kommenteista tullut hyvin selväksi se putkinäköisyys, harhakuvitelmat ja lisänä vielä yksittäisiin sanoihin takertuminen.
Opiskelijarouva

Turku
🌹 23.-27.12. Äkäslompolo🌹

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #24 : Marraskuu 25, 2024, 20:53:00 »
^Juu, sä elätkin ihan omanlaisessas kuplassa.  ::)

Mut joo, kauhee möly muttei minkäänlaista evidenssiä ihmiskaupasta tms.
- Juice Leskinen

Poissa Saliini

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Marraskuu 25, 2024, 21:35:06 »
Moi kaikille. Pahoittelut, en ole tarkoittanut asiaa tosissani mitä tänne kirjoitin. Pidin vaan tosi absurdina keskustelua aiheesta, että Pataässässä tuollaista toimintaa olisi. Ehkä tuo Harald ravintola triggeröi itseä lyömään vettä kiukaalle. Eli en missään nimessä kannata paritusta ja ehdottomasti sellaiselta vaikuttavasta toiminnasta tulee ilmoittaa viranomaisille AINA.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #26 : Marraskuu 25, 2024, 21:37:19 »
^^ Oletan että jokainen joka täälläkin kirjoittelee, niin osaa käyttää esim googlea.😊 Varmasti löytää ne itselleen sopivat lähteet aiheeseen liittyen sieltä, sekin kun oli tarkkaa että pitää olla tietyistä lähteistä vain.☺️ En ainakaan itse lähde arvailemaan että mitkä niitä ”oikeita” ja luotettavia lähteitä nyt onkaan jonkun yhden nettikirjoittajan mielestä.😁
Opiskelijarouva

Turku

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #27 : Marraskuu 25, 2024, 21:56:49 »
^ Heh, tosi hyvä selitys omille mutupuheille

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #28 : Marraskuu 25, 2024, 22:33:23 »
^ Ei mun tarvi selitellä mitään. 😅 Osaan ihan itse tutkia asioita eikä mun tarvitse keneltäkään pyydellä mitään linkkejä mihinkään. Tuossa juuri aikaisemmin tänään itse googlailin aiheeseen lyyttyen, parituksesta/ihmiskaupasta yms niin artikkeleja/tutkimuksia löytyi pilvin pimein. Ei se ollut sen vaikeampaa.☺️ En tietääkseni ole kenenkään äiti täällä ja hae valmiiksi infoa tai opeta käyttämään googlea. Aikuisen pitäisi itse osata nuo tehdä.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #29 : Marraskuu 25, 2024, 22:37:14 »
^ Ei mun tarvi selitellä mitään. 😅 Osaan ihan itse tutkia asioita eikä mun tarvitse keneltäkään pyydellä mitään linkkejä mihinkään. Tuossa juuri aikaisemmin tänään itse googlailin aiheeseen lyyttyen, parituksesta/ihmiskaupasta yms niin artikkeleja/tutkimuksia löytyi pilvin pimein. Ei se ollut sen vaikeampaa.☺️ En tietääkseni ole kenenkään äiti täällä ja hae valmiiksi infoa tai opeta käyttämään googlea. Aikuisen pitäisi itse osata nuo tehdä.

:laught:
Senhän täytyy olla totta kun se lukee netissä
Suomi24  8)

Ihan yhtä hyvin voidaan väittää että suomalaisten keskuudessa on paritusta. Tätä on tapahtunut ja tulee varmasti tapahtumaan myös myöhemmin.
koska on vaikea tietää ketkä suomalaisista ovat paritettuja niin pitää olettaa että kaikki ovat paritettuja.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2024, 22:40:00 kirjoittanut thorath »

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #30 : Marraskuu 25, 2024, 23:02:17 »
Kyllä sosialistilla on totuuden siementä noissa puheissa.

Mama ottaa 20-50€ hierojan tienestistä "petivuokraa".
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa antmanupyourstinky

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #31 : Marraskuu 25, 2024, 23:50:02 »
Tässä lainaus tuoreimmasta Ihmiskaupan puolivuotiskatsauksesta:

"Kesäkuun lopussa Auttamisjärjestelmässä oli yhteensä 1 571 henkilöä, joista tunnistettuja uhreja oli 1 295 ja heidän alaikäisiä lapsiaan 276. Alaikäisiä uhrien joukossa oli 19. Noin kaksi kolmasosaa ihmiskaupan uhreista oli naisia. Kaikista Auttamisjärjestelmässä olevista asiakkaista lähes puolet (46 %) on pakkotyön uhreja. Seksuaalisen hyväksikäytön uhreja on 27 % ja pakkoavioliiton 21 %."

Eli kyllä Suomessakin satoja ihmiskaupan ja seksuaalisen hyväksikäytön uhreja on.

Lue lisää: ihmiskauppa.fi

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #32 : Marraskuu 26, 2024, 00:16:17 »
^Luit varmaan myös tilastodatan.
2024 puolivuotiskatsauksen datasta selviää että seksuaalista hyväksikäyttöä oli suomessa 2 kpl. Samaan aikaan pakkotyön osuus oli suomessa 16 kpl ja pakkoavioliittoa 8 kpl.
Isot erot vaikka kaksikin tapausta on liikaa.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2024, 00:27:44 kirjoittanut thorath »

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #33 : Marraskuu 26, 2024, 06:12:29 »

:laught:
Senhän täytyy olla totta kun se lukee netissä
Suomi24  8)

Ihan yhtä hyvin voidaan väittää että suomalaisten keskuudessa on paritusta. Tätä on tapahtunut ja tulee varmasti tapahtumaan myös myöhemmin.
koska on vaikea tietää ketkä suomalaisista ovat paritettuja niin pitää olettaa että kaikki ovat paritettuja.

Niin tosiaan niinhän minä sanoin, että suomi24 sivu oli se lähde josta puhuin, ja lisäksi, sanoin että kaikki ulkomaalaiset ovat paritettuja. Eikös näin ollut?🤔😅 Nyt oli kyse alkuperäisestä viestistä, jossa on selkeästi joku madame tai muu vastaava välittäjä. Enkä siitäkään sanonut että kaikki. Se vaan on todennäköisempää versus sellaiseen jolla ei ole välittäjää. Enkä myöskään ole missään väittänyt etteikö ketään suomalaista olisi ikinä paritettu tai olisi ihmiskaupan uhri.

Ja tästä taas huomaa kuinka turhaa täällä on mistään keskustella/väitellä, kun on näitä sankareita jotka vääristää toisten sanoja ja/tai nappaa sieltä tekstistä jonkun yhden sanan ja keskittyy siitä piikittelemiseen.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2024, 06:15:31 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #34 : Marraskuu 26, 2024, 09:44:39 »
Jos lukee tarkemmin, huomaat minun kirjoittaneen "viime vuosikymmenten aikana" - joka viittaa ihan tähän päivään saakka. Miten itse arvelet thaimaalaisten, suomen kieltä osaamattomien nuorten naisten päätyneen Suomeen madamen myytäväksi?
Minä en arvele mitään, faktoja kaipaisin.

Kirjoitit:
"Luulisi kaikkien seuranneen mediaa sen verran viime vuosikymmenten aikana että tietäisi, kuinka thaimaalaisille ja muun maalaisille naisille voi käydä sen jälkeen, kun heidät on saatu houkuteltua Eurooppaan "töihin"."

Linkkejä kaipaisin, puolueettomaan mediaan, puolueettomiin lähteistä. Ja mielellään Suomea koskevia - ei koko Euroopan- tilanteesta,  kun Suomen tässä ketjussa oli kysymys.

Vaikea antaa sinulle kelpaavia linkkejä, kun jos uutisessa kerrotaan jotain, mistä haluat olla eri mieltä tai mistä et pidä, se ei sitten sinun mielestäsi ole puolueeton media tai puolueeton lähde  ::)
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #35 : Marraskuu 26, 2024, 09:54:10 »
Jos lukee tarkemmin, huomaat minun kirjoittaneen "viime vuosikymmenten aikana" - joka viittaa ihan tähän päivään saakka. Miten itse arvelet thaimaalaisten, suomen kieltä osaamattomien nuorten naisten päätyneen Suomeen madamen myytäväksi?
Minä en arvele mitään, faktoja kaipaisin.

Kirjoitit:
"Luulisi kaikkien seuranneen mediaa sen verran viime vuosikymmenten aikana että tietäisi, kuinka thaimaalaisille ja muun maalaisille naisille voi käydä sen jälkeen, kun heidät on saatu houkuteltua Eurooppaan "töihin"."

Linkkejä kaipaisin, puolueettomaan mediaan, puolueettomiin lähteistä. Ja mielellään Suomea koskevia - ei koko Euroopan- tilanteesta,  kun Suomen tässä ketjussa oli kysymys.

Vaikea antaa sinulle kelpaavia linkkejä, kun jos uutisessa kerrotaan jotain, mistä haluat olla eri mieltä tai mistä et pidä, se ei sitten sinun mielestäsi ole puolueeton media tai puolueeton lähde  ::)
Voisit edes yrittää.  ::)
- Juice Leskinen

Poissa sosialisti

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #36 : Marraskuu 28, 2024, 13:04:17 »
Musta on aina hassua, kun odotetaan toisen ihmisen lusikkasyöttävän saavuttamansa ymmärryksen aiheesta X. Vaikka eihän sitä edes haluta käsittää. Jos haluttaisiin, henkilö ottaisi itse asiasta selvää. Käyttäisi aikaansa, kuten toinenkin on tehnyt.

2024 puolivuotiskatsauksen datasta selviää että seksuaalista hyväksikäyttöä oli suomessa 2 kpl. Samaan aikaan pakkotyön osuus oli suomessa 16 kpl ja pakkoavioliittoa 8 kpl.

:D Seksuaalista hyväksikäyttöä oli 2 kappaletta puolen vuoden aikana. Mielenkiintoinen maailmankuva, jos tämä on se Suomi missä todella uskoo elävänsä.

Luulen että sosialistin sanoman clue piilee tässä lauseessa: "Tarinan voi sepittää juuri niin mieleiseksi tai kurjaksi kuin haluaa, eikä sillä ole merkitystä kyseisen ihmisen kannalta."

Hyvin luettu. Niin kauan, kuin poliisi ei ole edes yrittänyt tutkia asiaa, me ei voida tietää onko tämä ihmiskauppaa. Käsittääkseni uhrit eivät kovin hanakasti edes tunnusta tilannetta, kaikkien siitä seuraavien ongelmien johdosta. Kuten voi olla myös raiskausten, hyväksikäyttöjen ja väkivallan kanssa. (Tämä itsestäänselvyys oli nimimerkille "thorath" siltä varalta, ettei asia ole tullut elämän aikana vielä tutuksi.)

Tästä päästäisiin siihen käytännön kannalta olennaisimpaan kysymykseen: kuka ilmoittaa poliisille parituksesta? Tai edes epäilystä, jos huomaa palveluntarjoajan tapaamisissa viitteitä miespuolisen henkilön lähettyvillä oloon?

Liekö naiset ainoita, jotka yrittäisivät pelastaa läheisensä.

Poissa thorath

• Full Member
« Vastaus #37 : Marraskuu 28, 2024, 18:15:28 »
Musta on aina hassua, kun odotetaan toisen ihmisen lusikkasyöttävän saavuttamansa ymmärryksen aiheesta X. Vaikka eihän sitä edes haluta käsittää. Jos haluttaisiin, henkilö ottaisi itse asiasta selvää. Käyttäisi aikaansa, kuten toinenkin on tehnyt.

:D Seksuaalista hyväksikäyttöä oli 2 kappaletta puolen vuoden aikana. Mielenkiintoinen maailmankuva, jos tämä on se Suomi missä todella uskoo elävänsä.

Hyvin luettu. Niin kauan, kuin poliisi ei ole edes yrittänyt tutkia asiaa, me ei voida tietää onko tämä ihmiskauppaa. Käsittääkseni uhrit eivät kovin hanakasti edes tunnusta tilannetta, kaikkien siitä seuraavien ongelmien johdosta. Kuten voi olla myös raiskausten, hyväksikäyttöjen ja väkivallan kanssa. (Tämä itsestäänselvyys oli nimimerkille "thorath" siltä varalta, ettei asia ole tullut elämän aikana vielä tutuksi.)

Tästä päästäisiin siihen käytännön kannalta olennaisimpaan kysymykseen: kuka ilmoittaa poliisille parituksesta? Tai edes epäilystä, jos huomaa palveluntarjoajan tapaamisissa viitteitä miespuolisen henkilön lähettyvillä oloon?

Liekö naiset ainoita, jotka yrittäisivät pelastaa läheisensä.

Puhutko nyt parituksesta, ihmiskaupasta vai hyväksikäytöstä ja miksi sotket ihmiskaupassa paljastuneisiin tapauksiin asiat jotka eivät kuulu ihmiskauppaan?

Lainaan Turskapappaa.

En edes jaksa lukea kaikkia edellä olleita viestejä, mutta lyhyesti. Ihmiskauppa ja paritus on kaksi eri asiaa. Paritus ei ole sama asia kuin pakotettuna työskentely. Jos nämä asiat eivät ole selviä, ei kannattaisi lähteä keskusteluun ollenkaan.

Todella vaivaannuttavaa ja noloa lukea muutamaa edellä ollut viestiä. Kun ei edes peruskäsitteet ole hallussa.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #38 : Marraskuu 28, 2024, 19:29:08 »
Tästä päästäisiin siihen käytännön kannalta olennaisimpaan kysymykseen: kuka ilmoittaa poliisille parituksesta?
Miksi edes pitäisi ilmoittaa parituksesta, jos paritettava on hommassa vapaaehtoisesti mukana? Kuten sanottu, paritus on uhriton rikos. Haluaisitko siis esimerkiksi ilmiantaa vuokranantajan, joka vuokraa (kotimaisille) palveluntarjoajille kimppakämppää? Miksi?
- Juice Leskinen

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #39 : Marraskuu 28, 2024, 20:19:33 »
Tästä päästäisiin siihen käytännön kannalta olennaisimpaan kysymykseen: kuka ilmoittaa poliisille parituksesta?
Miksi edes pitäisi ilmoittaa parituksesta, jos paritettava on hommassa vapaaehtoisesti mukana? Kuten sanottu, paritus on uhriton rikos. Haluaisitko siis esimerkiksi ilmiantaa vuokranantajan, joka vuokraa (kotimaisille) palveluntarjoajille kimppakämppää? Miksi?

Miten voit 100%:n varmuudella tietää että se paritettava ei ole uhri? Että häntä ei kiristetä esim? Tai uhkailla henkisesti tai fyysisesti? Äläkä viittaa siihen yliopiston(vai mikä olikaan) opiskelijan tutkielmaan. Sama kun minä tekisin opinnäytetyön, ja sitä pidettäisiin ainoa totuutena ja 100% faktana. Paritus ei aina ole uhriton rikos.
Opiskelijarouva

Turku