^ Huomasithan muuten myös, jos käsitteistä ja sanamuodoista puhutaan, niin kun puhutaan rikoslaissa parituksesta, siinä viitataan henkilöön joka hyötyy toisen osapuolen seksityöstä, eli se henkilö on parittaja.
Tuossa laittamassani lakipykälässä puhutaan seksikaupan kohteena olevan henkilön hyväksikäytöstä ja siinä otetaan kantaa henkilöön joka maksaa tälle seksipalvelujen tuottajalle. Se henkilö on siis seksikaupan kohteena olevan henkilön hyväksikäyttäjä.
Eli summa summarum, parituksen kohde voi hyvin olla myös seksikaupan kohde. Näin voisi tehdä päätelmän puheidesi perusteella, että seksikauppa (jos googletat sanat seksikaupan kohde, siinä puhutaan lähes poikkeuksetta henkilöstä joka ei tee työtä vapaaehtoisesti, ja jotkut puhuvat samasta asiasta ihmiskauppana) on täysin hyväksyttyä ja siinä ei ole uhreja?
Eipä näillä kysymyksilläni mitään virkaa sinänsä ole, kiinnostaa vaan jonkun niin erilaisen ihmisen sielunmaisema ja moraalikäsitykset, josko saisin niistä vähän kiinni.😊