Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muhoksen Irina  (Luettu 1014 kertaa)

Poissa puputupuna

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Muhoksen Irina
« : Marraskuu 12, 2024, 23:41:12 »
Nytpä tuli listoille mielenkiintoisen tuntuinen tapaus jota en muista aikaisemmin nähneeni vaikka harrastusta on takana kauan, ja ajattelin kysellä olisiko kanssaturskilla kokemuksia neitokaisesta?
Menen itse kokeilemaan jos onnistun tavoittamaan mutta kiinnostaa jos joku on ennen tavannut.

Poissa Cman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muhoksen Irina
« Vastaus #1 : eilen kello 18:10:33 »
Huhtikuussa olin varannut hänelle ajan, viesteily sujui aivan mukavasti. Kun sitten ajoin Muhoksen keskustaan (tarkempaa paikkaa ei vielä siinä vaiheessa antanut), niin hänestä ei enää mitään kuulunut. Odottelin tovin ja laitoin vielä yhden viestin, mutta vastausta en ole vieläkään saanut.

Poissa maailman

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : tänään kello 09:26:31 »
Huhtikuussa olin varannut hänelle ajan, viesteily sujui aivan mukavasti. Kun sitten ajoin Muhoksen keskustaan (tarkempaa paikkaa ei vielä siinä vaiheessa antanut), niin hänestä ei enää mitään kuulunut. Odottelin tovin ja laitoin vielä yhden viestin, mutta vastausta en ole vieläkään saanut.

Kyllä osoite pitää olla tiedossa ennenkuin lähdetään ajelemaan minnekään. Miksi sitä ei kertoisi jos tapaaminen sovittu?

Poissa Livya

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : tänään kello 13:37:27 »

Kyllä osoite pitää olla tiedossa ennenkuin lähdetään ajelemaan minnekään. Miksi sitä ei kertoisi jos tapaaminen sovittu?

Ihan osoitteen yms henkilökohtaisten tietojen kalastelijoiden vuoksi monet hupakot ei anna suoraan osoitetta. Moni toimii omasta kodistaan, joten silloin parempi antaa sijainti palakerrallaan, esim. ensin kaupunginosa, myöhemmin katu ja talon numero ja vasta kun tietää asiakkaan olevan varmasti tulossa, rappu ja asunto. Sen verran ikävää puuhaa tuo muuttaminen jos joku häirikkö sattuisi kohdille. Toki tämän kyseisen hupakon kohdalla johti ohareihin. Ei kuitenkaan ole mitenkään tavatonta ettei tarkkaa osoitetta saa ennenkuin on todella lähellä tapaamispaikkaa että aikaa.