Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: nakunaapurin kokemuksia  (Luettu 1256 kertaa)

Poissa antsa42

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
nakunaapurin kokemuksia
« : eilen kello 22:02:35 »
Ovatko jotkut löytäneet laadukkaampaakin seuraa nakunaapurista? Itse yltiöpositiivisena aina haen sieltäkin sitä seuraavaa helmeä, mutta tuntuu jutut tyssäävän viimeistään siihen kun pitäisi tavata. Välillä on kyllä ihan ilmaiseksikin saanut eli onhan sitä pelimiehellä sellainenkin riski olemassa... Ainakin mielenkiintoisia ja ankeita kokemuksia on tullut nakunaapurin kautta koettua! Yksi mieleenpainuva oli suikkari ensitapaamisella julkisella paikalla ja oli sen verran kiihottavaa, että räjähdin neidon suuhun muutamassa minuutissa!

Laittakaa tulemaan omia kokemuksia ja jos ei halua omia helmiään jakaa, niin voi laittaa ilman neitojen nickejä..

Poissa antsa42

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: nakunaapurin kokemuksia
« Vastaus #1 : eilen kello 22:26:25 »
Kerran yksi maksullinen feidas viime hetkellä ja kikissä hätäpäissäni laitoin viestiä moneenkin suuntaan ja sattumoisin yksi nakunaapurin neito oli just tulossa töistä ja olikin panoa vailla. Ja näin vaihtui maksullinen seura ilmaiseen, enkä jäänyt ilman..

Poissa Banana

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : tänään kello 01:57:19 »
Siellä on todella paljon tyttöjä jotka antavat ymmärtää että heitä voisi olla mahdollisuus tavata ja panna jos ensin maksaa heidän Only Fans sivulle.
Itse uskon että sitä mahdollisuutta ei kovin usein edes tule. Poikkeuksia on, mutta ei paljon.

Poissa Vwealthy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : tänään kello 12:22:17 »
sivistäkää tyhmää, what is nakunaapuri?  ::)

Poissa antsa42

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : tänään kello 12:58:17 »
Keksi joku näppärä synonyymi sanalle naku ja lisää tämän tekstin kieli. Muodosta näistä kahdesta sanasta yhdyssana.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #5 : tänään kello 13:49:54 »
Eikö AS-sivustoa saa mainita täällä?

Poissa exhobo

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : tänään kello 14:24:56 »
Näyttää sille, että tuo OF kalastelu on siirtynyt jo AS- ja seuraa tarjoavalle treffi sivuille (naapuri), olen törmännyt jo
useampaan ihan hyvin laadittuun ilmoon, joka heti ensi vastausviestissä kertoo, että vaikutat ihanalta ja tule tutustumaan
OF sivuilleni. Tuo OF sivusto on paska kun siellä ei saa sääntöjen mukaan sopia treffejä, vaikka toisaalta onhan kiertoteitä
jos tyty sattuu olemaan suosiollinen tapaamiselle mutta itse en ole saanut aikaiseksi yhtään tapaamista OF sivujen tytyjen kanssa,
lieneekö omaa huonoutta  :laught: :behind:
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa Waverunner

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : tänään kello 17:12:42 »
Itse ainakin sieltä ”albumien” puolelta esim joku ”Maksulliset 09 alue” tms mimmit tarjoaa suoraan s-seuraa.

Pari kertaa kokeillut eri tyttöä ja hyvin toiminut.

Sieltä just bongannut näitä 30/50€ bj retkiä.

Poissa antsa42

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : tänään kello 17:54:09 »
Joo tuolta voi kyllä löytää ns. kohtuuhintoja. Mutta toisaalta välillä on tapaamiset hieman hämmentäviä ja neitojen runko saattaa olla luokkaa xxl.