Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RE Jennifer Hot  (Luettu 5126 kertaa)

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: RE Jennifer Hot
« Vastaus #20 : Marraskuu 15, 2024, 18:28:44 »
Nämä post-opit ja transut ovat tämän harrastuksen kirous. Ne ovat omasta mielestään naisia, eivätkä siis siitä näkökulmasta huijaa. Mun mielestä se on jopa pahempaa kuin feikkikuvat. Hyvä kun täällä edes niistä voi varoitella.

Poissa JuupatiJuu

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Marraskuu 15, 2024, 18:47:04 »
Nähtyäni nämä 2, mun mielestäni Jennifer oli enempi Melanian kuvien näköinen! Kumpikin nättejä, ei siinä mitään, mutta mun mielestä ei kuitenkaan kuviensa näköisiä kumpikaan. Homma nyt sakkasi, kun oli niin hiton outo tunnelma (koko ajan "hys hys" ja "no no" plus liukuhihna-meininki), ja Jenniferin pimperoa ei saanut koskea. Ja siinä se sitten olikin. Fifty-sixty, ja toki se lyhempi korsi tässä tulöi vedettyä. Eka liukuhihna ja saa jäädä viimeiseksi.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2024, 18:48:35 kirjoittanut JuupatiJuu »

Paikalla Hupiukko Pro

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #22 : Marraskuu 15, 2024, 21:25:36 »
Nämä post-opit ja transut ovat tämän harrastuksen kirous. Ne ovat omasta mielestään naisia, eivätkä siis siitä näkökulmasta huijaa. Mun mielestä se on jopa pahempaa kuin feikkikuvat. Hyvä kun täällä edes niistä voi varoitella.

Eräästä suomalaisesta toimijasta varoittelu oli ainakin taannoin äärimmäisen kiellettyä foorumin sääntöihin vedoten  ;D

Poissa Iivana Puupallo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : Marraskuu 15, 2024, 21:59:48 »
Ei kai se nyt niin tarkkaa ole..😉Jos sanoo olevansa nainen niin eikös se silloin ole nainen? Reikä kuin reikä..😅

Poissa Stands

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #24 : Marraskuu 15, 2024, 22:07:29 »
Ei kai se nyt niin tarkkaa ole..😉Jos sanoo olevansa nainen niin eikös se silloin ole nainen? Reikä kuin reikä..😅

Tai jos joku sanoo olevansa Mestari, niin ei se varmaan niin tarkkaa ole onko oikeasti.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"