Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ikä  (Luettu 11856 kertaa)

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ikä
« Vastaus #40 : Marraskuu 14, 2024, 21:16:15 »
Onkohan nyt taas vähän lähtenyt laukalle keskustelu, kun ei liity enää alkuperäiseen aiheeseen..?
Opiskelijarouva

Turku
🌹 23.-27.12. Äkäslompolo🌹

Poissa Lumijuliia

• Jr. Member
  • Galleria (16)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #41 : Marraskuu 17, 2024, 11:06:01 »
Olen kyllä huomannut isoissa marketeissa näitä valkohampaisia kasvoiltaan kaukana suomipojasta ja likasta, Parhaimmat vaatteet varmaan saatu sossusta, Tietenkään heidän tuskin mitään työtä tehdä tarvitse.Suurin osa noista on 20-40 vuotiaita työikäisiä miehiä.Naiset ja lapset vähemmistönä. Riikka Purralla riittää töitä, Vihervasemmisto noita suosii.Voi olla että jotkut tummat naiset on juuri ihmiskaupan uhreja joitaparitetaan airbn asunnoissa. Niistä on varmaan ikää  vaikeaa päätellä kasvoista siis noista täysin tummista naisista.

Oliko tässä sun viestissä jokin järkiperäinen pointti vai rasistinen nillitys ja kateus?
Tietääkseni noi ketkä tänne Suomeen tulee muualta Maailmasta milloin milläkin perusteella, niin ei automaattisesti tarkoita sitä, että he olisivat rahattomia ja saisivat kela/sossu akselilta jotakin parempaa Seppälää päällensä. Ei noi muotivaatteet maksa maltaita jos ostaa ne netin kautta suoraan ulkomailta ja osa on feikkituotteita.
Onko Purra tehnyt oikeasti töitä vai keskittyykö hän vaan höpisemään rasistista kakkelsbergiä, joka uppoaa äänestäjiinsä jabtakaavat hänelle työpaikan, vähän samalla tavalla kuin Tony Halme aikoinaan.

Ja ei kait se ihonväri ole mikään tae, että on parituksen tai ihmiskaupan uhri😁

Ja itse asiaan, jos ikä nyt heittelisi suuntaan tai toiseen, niin sillä ei ole niin suurta merkitystä, kuin se, eträ valehdellaan painosta tai ulkonäöstä.

Jos on jokin tietynlainen vartalomalli joka kiinnostaa (kuten itsellä hoikat petite tyyöiset naiset), niin kyllä siinä on lähes mahdoton saada psyykattua itseään hurmokseen, jos vastassa on sovitun sijasta jo kymmeniä kiloja lisää kerryttänyt palveluntarjoaja.

Varmaan näiltä isokokoisilta naisilta saa ihan varmasti huippulaatua palveluissa ja ovat mukavia, mutta jos alkaa pakottamaan olemattomia rintalihaksia silloin kun pitää leveästä perseestä kiinni doggyssä, niin ei siinä Fuck Berry voi todeta kuin, että tämä oli tässä.

Onneksi nekin vähät tapaamiset Suomalaisilla palveluntarjoajilla, joita olen käyttänyt tässä vuosien saatossa, ovat oikeastaan vastanneet yhtä hupakkoa lukuunottamatta sitä mitä ilmoitus tai keskustelut ovat luvanneet.

Ja sit on onneksi näitä Lumijuliian kaltaisia söpöliinejä, jotka luonnossa ovat vielä monin kerroin pienempiä ja timmikuntoisempia vartaloltaan, mitä kuvat puhuivat puolestaan.🥰

Kiitos maininnasta 🩵❄️
Lumijuliia ~ Petite naapurintyttö Varsinais-Suomesta 😘 ❤️

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : Marraskuu 17, 2024, 21:13:10 »
En ole Lumijuliaa tavannut mutta uskoisin hänen olevan hyvin sievä. Pitäis joku kerta ottaa yhteyttä.Ei oikein minuunkaan iske reilusti ylipainoiset mimmit.Voi joillakin nuoremmillakin mimmeilläkin olla jo painonhallinta pielessä.

Poissa Zemlicka

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : Marraskuu 17, 2024, 22:10:03 »
Aika uskomatonta, että tällaiseenkin ketjuun täytyy jonkun ängetä jauhamaan persupaskaa jostain helvetin Purrasta ja pakolaisista.

Aloitus liittyi jotenkin iän merkitykseen seksipalveluiden ostamisessa. Hetken päästä rämpii persu paikalle kertomaan, että on nähnyt ulkomaalaiselta ja laiskalta vaikuttavan miehen kauppajonossa.

Onko tässä maassa enää mitään paikkaa missä ei ole pakko kuunnella persun itkua?

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #44 : Marraskuu 17, 2024, 22:42:31 »
EiOLLUT mitään peruspaskaa . Minä vain toin siinä oman näkemykseni mitä aatetta kannatan piilotetusti ikään.Jos se sua häiritsee niin jätä sitten lukematta.Ikä tietty ratkasee joiltakin osin mutta sexihommissa se on joillakin numero paperilla. Minä pidän näteistä ja itsestään ulkonäöllisesti hyvin hoitaneista palveluntuottajista ja niitäkin löytyy. Toki poliittinen suuntautuminen ei tietenkään kuulu näille sivuille. Mutta naisvihamielisiä mielipiteitä en katso minäkääm hyvällä silmällä.

Poissa molopää

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #45 : Marraskuu 17, 2024, 23:36:24 »
EiOLLUT mitään peruspaskaa . Minä vain toin siinä oman näkemykseni mitä aatetta kannatan piilotetusti ikään.Jos se sua häiritsee niin jätä sitten lukematta.Ikä tietty ratkasee joiltakin osin mutta sexihommissa se on joillakin numero paperilla. Minä pidän näteistä ja itsestään ulkonäöllisesti hyvin hoitaneista palveluntuottajista ja niitäkin löytyy. Toki poliittinen suuntautuminen ei tietenkään kuulu näille sivuille. Mutta naisvihamielisiä mielipiteitä en katso minäkääm hyvällä silmällä.

Pakko myöntää, sulla on suorastaan huikea lahjakkuus sotkea ketjuja.
Onko niin että kun mielipidettä pukkaa ulos niin et ehdi etsiä tai aloittaa sopivaa ketjua, vaan mikä vaan kelpaa?

Poissa Pezku

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #46 : Marraskuu 18, 2024, 08:39:30 »
Turku mennyt niin aiheen vierestä ettei täältä enää rapsoja pahemmin löydä  ::)

Poissa reperento

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #47 : Marraskuu 18, 2024, 13:19:34 »
Se vaan on niin että jos mielipidettä pukkaa niin aina se ei mene ketjun mukaan mutta sitä käytän ketjun mukaan mihin katson sen sopivaksi. Onhan tässä joissakinaikasemmissa mitä olen ylempänä kirjoittanut niin ikä ollut jossain muodossa mutta aina joku sotkee sillai että joudunmenemään aiheen hieman vierestä napakalla palautteela.